D66? Vooral een FvD/PVV bolwerk tegenwoordig, op partijen als D66/GL/VVD wordt vooral flink gekankerd imoquote:
Het is gewoon grappigquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja wat? FvD Brabant, lijsttrekker de Bie. Je maakt mij niet wijs dat dat niet dezelfde is.
Vervelend hè, die realiteit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De geloofsindoctrinatie van deze eeuw
Weet je wat pas écht zorgwekkend is? Dat partijen als D66 en PvdA geen eigen verhaal hebben dat kiezers dusdanig overtuigt dat ze op die partijen stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
Zit iemand met die poll te fucken of zijn mensen echt niet goed bij hun hoofd en zijn ze niet in staat om door de pseudowetenschappelijkheid van Baudet heen te prikken en de leugens, onwaarheden en verdraaide feiten aan te zien voor wat ze zijn?
Bijzonder zorgwekkend.
Wordt meer op de FvD gekankerd eigenlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:04 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
D66? Vooral een FvD/PVV bolwerk tegenwoordig, op partijen als D66/GL/VVD wordt vooral flink gekankerd imo
Dr patat is te duur.quote:
Een gesprek of discussie voeren op basis van feiten en argumenten is zeg maar niet echt jouw ding?quote:
Eerst negeren ze je, dan lachen ze je uit, dan vechten ze met je, dan win je.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wordt meer op de FvD gekankerd eigenlijk.
Ik op meneer van Oeveren voor het Waterschap, de rest leek me niet geschikt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:47 schreef Zorro het volgende:
Ik heb op de Bie gestemd van het FvD
Ik kon van Kooten niet vinden, maar ik vond ze bij de Tegenpartij al goed.
Ik vind het vooral erg opmerkelijk dat de misselijkmakende messiasen Baudet en Klaver het momenteel zo goed lijken te doen, maar denk dat dat ook wel komt door het gebrek aan duidelijke standpunten bij andere partijen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je wat pas écht zorgwekkend is? Dat partijen als D66 en PvdA geen eigen verhaal hebben dat kiezers dusdanig overtuigt dat ze op die partijen stemmen.
In plaats van de obsessie met Baudet moeten politici als Jetten en Asscher eens bij zichzelf te rade over de vraag waarom mensen niet op hen stemmen.
En ja... kiezers zullen een afweging maken. Tegenover de "pseudo-wetenschappelijkheid" en de "leugens" van Baudet zullen ze argumenten hebben die pleiten tegen lieden als Jetten en Asscher.
quote:
Nou dat weet ik allemaal niet, maar bekijk de afgelopen POL topics maar, tot een oproep om biet op FvD te stemmen ondat dit gevaarlijk zou zijn aan toe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eerst negeren ze je, dan lachen ze je uit, dan vechten ze met je, dan win je.
Ik vraag me af of er veel 'afweging' bij komt kijken, of dat het is dat Baudet gewoon roept wat ze willen horen. Dat daarbij de waarheid en de nuances sneuvelen is natuurlijk treurig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je wat pas écht zorgwekkend is? Dat partijen als D66 en PvdA geen eigen verhaal hebben dat kiezers dusdanig overtuigt dat ze op die partijen stemmen.
In plaats van de obsessie met Baudet moeten politici als Jetten en Asscher eens bij zichzelf te rade over de vraag waarom mensen niet op hen stemmen.
En ja... kiezers zullen een afweging maken. Tegenover de "pseudo-wetenschappelijkheid" en de "leugens" van Baudet zullen ze argumenten hebben die pleiten tegen lieden als Jetten en Asscher.
Ben benieuwd hoeveel Baudet fanboys uberhaupt het programma van die club hebben gelezen.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net met gestrekte rechterarm de stem uitgebracht ouwe reus
Gebrek aan media aandacht is wel een understatement ja, tot gisterenavond wist ik niet eens van het bestaan van heel die partij afquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Goede zaak. Zou ik zeer waarschijnlijk ook gedaan hebben als ik in mijn provincie de kans had gehad.
Het is volgens de peilingen van De Hond best denkbaar dat Code Oranje in samenwerking met andere partijen 1-2 zetels in de Senaat binnensleept.
Overigens heeft ook Code Oranje weer bijzonder veel last gehad van gebrekkige media-aandacht. Bijna alle aandacht ging naar landelijke kopstukken, waarop niemand vandaag kan stemmen. Dat terwijl Code Oranje in meerdere provincies meedoet, als nieuwe partij.
Ik was in stemmig bruin gekleed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb net met gestrekte rechterarm de stem uitgebracht ouwe reus
Wanneer kom jij weer eens haxballen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
FvD gaat ook heel groot worden; ook bij de landelijke verkiezingen.
Dan zullen al die hoera-roepers merken hoe intens libertarisch en economisch rechts die club is. Zeg maar (verder) gedag tegen sociale zekerheid en arbeidsrecht met een partij als FvD aan het roer, zeker wanneer ze samengaan met VVD of CDA.
OK, je hebt straks geen vaste baan meer, bent overgeleverd aan de grillen van de vrije markt en het bedrijfsleven, en mag onder minimumloon gaan ploeteren, maar in ieder geval is er verandering. En een Nexit, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |