quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:17 schreef OpDieFiets het volgende:
FD: "Maatregelen middenhuur zaaien paniek onder kleine beleggers"Ik heb hier op dit forum al anderhalve maand geleden voor gewaarschuwd, dus jullie waren op de hoogte !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn volgende voorspelling is dat veel van de particuliere huisjesmelkerspanden binnenkort weer gedwongen op de markt komen, dus da's goed voor de starters !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allereerst verwacht ik niet dat de soep zo heet gegeten zal worden als hij opgediend wordt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:48 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Ik heb hier op dit forum al anderhalve maand geleden voor gewaarschuwd, dus jullie waren op de hoogte !
Mijn volgende voorspelling is dat veel van de particuliere huisjesmelkerspanden binnenkort weer gedwongen op de markt komen, dus da's goed voor de starters !
Voor de heren van SiG is dit maar een van de bedrijven/functies die ze uitoefenen. Ze zijn dus niet primair van de de opbrengst afhankelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:00 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Dit sluit mooi aan bij mijn betoog hierboven: SiG wordt gewoon de markt uitgedrukt door de grotere jongens. Dan is de volgende vraag voor SiG: heb ik al voldoende portefeuille opgebouwd om te overleven. En die portefeuille omvat nu ca. 60 panden, dus vul het antwoord zelf maar in..
Bij AygoDutch zie je ook dat de dossiers en projecten keurig worden afgehandeld, ook al komen er geen nieuwe projecten meer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:11 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Voor de heren van SiG is dit maar een van de bedrijven/functies die ze uitoefenen. Ze zijn dus niet primair van de de opbrengst afhankelijk.
Ook hier maak ik mij niet direct zorgen om, alhoewel het wel meer dan wenselijk is dat de bedrijfsvoering winstgevend is.
Gelukkig wel. Dat is ook zeer fatsoenlijk. Er is ook een negatief voorbeeld: Regiofundquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:09 schreef obligataire het volgende:
[..]
Bij AygoDutch zie je ook dat de dossiers en projecten keurig worden afgehandeld, ook al komen er geen nieuwe projecten meer.
Idd. Gelukkig is deze snel tot de orde geroepen. Er zijn veel mensen uit het wereldje boos op hem gewordenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:41 schreef djh77 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Dat is ook zeer fatsoenlijk. Er is ook een negatief voorbeeld: Regiofund
Ik meen mij te herinneren dat GvE dit als grootste platform toen heeft opgepakt. Mbt de afhandeling heb ik er verder niets meer van vernomen. (Geen nieuws goed nieuws hoop ik dan maar 😎)quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:41 schreef djh77 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Dat is ook zeer fatsoenlijk. Er is ook een negatief voorbeeld: Regiofund
Hij is het uiteindelijk gewoon zelf blijven doen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:52 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat GvE dit als grootste platform toen heeft opgepakt. Mbt de afhandeling heb ik er verder niets meer van vernomen. (Geen nieuws goed nieuws hoop ik dan maar 😎)
Oké, en inmiddels alles afgehandeld of lopen er nog projecten? Zo ja, loopt dit allemaal netjes en volgens afspraak?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:56 schreef obligataire het volgende:
[..]
Hij is het uiteindelijk gewoon zelf blijven doen.
Ik heb er 1 project en ik meen dat dit het enige was. Een bedrijf dat de aankoop van busjes voor de verhuur daarmee financierde.Heel aardig klein project. De betalingen zijn uiteindelijk gewoon door blijven lopen volgens schema.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:15 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Oké, en inmiddels alles afgehandeld of lopen er nog projecten? Zo ja, loopt dit allemaal netjes en volgens afspraak?
Cijfers zien er goed uit. Ook meegenomen. Is bijna vol.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:15 schreef obligataire het volgende:
De nieuwe van VDG loopt ook weer vlot vol.
https://www.voordegroei.nl/
Deze heb ik ook via Collin 3-3-2016. Mooi bedrijf. Ik doe nu ook weer mee.
Ben er ook bij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:15 schreef obligataire het volgende:
De nieuwe van VDG loopt ook weer vlot vol.
https://www.voordegroei.nl/
Deze heb ik ook via Collin 3-3-2016. Mooi bedrijf. Ik doe nu ook weer mee.
Ja, bij mij gisteren al. Hoop dat vandaag de betaalspecificatie ook beschikbaar gesteld wordt en het overzicht met investeringen dan bijgewerkt is.quote:
quote:Het vestigen van de zekerheid (1e hypotheek appartement Gustav Mahlerlaan, Amsterdam) verloopt via Kooijman Autar Notarissen in Rotterdam. Dit proces heeft langer geduurd dan verwacht.
Naar verwachting zal de lening morgen door de notaris worden verstrekt. Uiteraard wordt vanaf de verstrekkingsdatum rente vergoed en bovendien bied ondernemer een extra rentevergoeding als compensatie voor de vertraging.
Fnc kennende kan dat nog wel even durenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:12 schreef Crowdfunder99 het volgende:
[..]
Ja, bij mij gisteren al. Hoop dat vandaag de betaalspecificatie ook beschikbaar gesteld wordt en het overzicht met investeringen dan bijgewerkt is.
Pfff, het is een grote stapel financiering met o.a. de Rabobank. Daarnaast lees ik:quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:13 schreef djh77 het volgende:
Bruidsmode of CCF:
https://www.collincrowdfund.nl/weddings/
Helemaal mee eens, hebt dat ook richting KOM gemeld.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:42 schreef Crowdfunder87 het volgende:
Dubbel.
Nette regeling van KoM, mag ook gezegd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |