Viesmadquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben jou zo spuugzat Goudenvis, dat is niet normaal.
Met FvD aan de macht gaat het absoluut naar de klote jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Om die reden gaat ons land nu ook naar de klote
dat zeggen ze allemaal, lul de behangerquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Excuses, wat zei je? Ik zal het per ongeluk gemist hebben.
Die fase maken we allemaal mee. Ik wacht ook nog steeds op mijn uitnodiging voor een wijntje met kaasstengelsquote:
Ik bied mijn excuses toch aan droplul. Nou voor de dag ermee, wat zei je?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal, lul de behanger
je act is verschrikkelijk. je post nog alsof je in 2005 zit en een middelbare scholier bent die vakantie heeft en zin heeft om te trollen op een forumquote:
wel subtieler naar de klote dan met pvvquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Met FvD aan de macht gaat het absoluut naar de klote ja
Hij FOK!t hoe ik FOK!te in 2011.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je act is verschrikkelijk. je post nog alsof je in 2005 zit en een middelbare scholier bent die vakantie heeft en zin heeft om te trollen op een forum
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel subtieler naar de klote dan met pvv
Daar twijfel ik aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat ik niet post op de manier zoals jij wilt betekent niet dat ik loop te trollen hequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je act is verschrikkelijk. je post nog alsof je in 2005 zit en een middelbare scholier bent die vakantie heeft en zin heeft om te trollen op een forum
veel ''naamquote:
Je denkt dat het land niet naar de klote gaat omdat dat het al is?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat het land helemaal niet naar de klote gaat met PVV zelfs
praat tegen je scherm want de user waar je tegen praat achter het andere scherm leest niet #girlbyequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:25 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat ik niet post op de manier zoals jij wilt betekent niet dat ik loop te trollen he
de PVV is natuurlijk meer dan bOeHoE dE iSlAmIsErInG maar dat ziet niet iedereenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je denkt dat het land niet naar de klote gaat omdat dat het al is?
Jij hebt elke dag over dezelfde onzinnige dingen met deze sc groep en ik post bovengenoemde dingen met af en toe en nuttige opmerking. Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
veel ''naam'' of ''jij
'' posten is hoe bijna iedereen begon maar de meeste mensen vonden al snel hun eigen persoonlijkheid, die klote VD cult nog niet
PVV is een van de meest linkse partijen, los van alle moslimhaat natuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
de PVV is natuurlijk meer dan bOeHoE dE iSlAmIsErInG maar dat ziet niet iedereen
Hoe kan je dit nog zeggen na afgelopen maandagquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit je nu een SC waar dagelijks over van alles wordt besproken te vergelijken met een eentonige kutact waar 90% van je posts precies hetzelfde zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:27 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jij hebt elke dag over dezelfde onzinnige dingen met deze sc groep en ik post bovengenoemde dingen met af en toe en nuttige opmerking. Ieder z'n ding.
Dat weet ik wel zeker van nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat het land helemaal niet naar de klote gaat met PVV zelfs
Niet gelezenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nog zeggen na afgelopen maandag
Alleen dat is al een reden om niet links te gaan stemmen. Maar als jij dat soort mensen wil behouden en aantrekken in dit land dan moet je vooral links blijven stemmen. Dan moet je alleen niet hypocriet gaan zitten doen alsof je het erg vindt dat zoiets gebeurd
Moslimhaat?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
PVV is een van de meest linkse partijen, los van alle moslimhaat natuurlijk
Veel mensen lijken dat niet te begrijpenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
PVV is een van de meest linkse partijen, los van alle moslimhaat natuurlijk
Naar mijn idee gaat deze sc als volgt:quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit je nu een SC waar dagelijks over van alles wordt besproken te vergelijken met een eentonige kutact waar 90% van je posts precies hetzelfde zijn
Vergeet de cavia's nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Naar mijn idee gaat deze sc als volgt:
-goedemorgen
-lekker geslapen?
-geen zin om te werken, gevolgd door iemand die niet werkt o.i.d.
-iemand die blij is dat hij kan Fokken op z'n werk
-LUNCHGENOT BESTE GENOT
-Bijna 5 uur
-half 5 ik ga er vandoor![]()
-Wat eten jullie?
okequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nog zeggen na afgelopen maandag
Alleen dat is al een reden om niet links te gaan stemmen. Maar als jij dat soort mensen wil behouden en aantrekken in dit land dan moet je vooral links blijven stemmen. Dan moet je alleen niet hypocriet gaan zitten doen alsof je het erg vindt dat zoiets gebeurd
ja leuk en nu ook nog die andere honderden posts per dag lezenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
-goedemorgen
-lekker geslapen?
-LUNCHGENOT BESTE GENOT
-Bijna 5 uur
-Wat eten jullie?
dat zijn alleen haags en fem. je punt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
-goedemorgen
-lekker geslapen?
-LUNCHGENOT BESTE GENOT
-Bijna 5 uur
-Wat eten jullie?
Welke debiel post er nou Lunchgenot beste genotquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
-goedemorgen
-lekker geslapen?
-LUNCHGENOT BESTE GENOT
-Bijna 5 uur
-Wat eten jullie?
Begint met haags en eindigt op tje hahahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke debiel post er nou Lunchgenot beste genot
Grote lijnenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja leuk en nu ook nog die andere honderden posts per dag lezen
Net zo eentonig als de VD-Groupquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat zijn alleen haags en fem. je punt?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke debiel post er nou Lunchgenot beste genot
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
en dat was bijna allemaal op een rij, veel nuttige dingen jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:39 schreef Goudenvis het volgende:
Zometeen even de Lidl hitten voor die frikabroodjes met energy samen met @:wielrennerdt
Zou u deze chat willen verlaten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Grote lijnen
[..]
Net zo eentonig als de VD-Group
[..]
Liever nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
dit heeft meer variatie
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en dat was bijna allemaal op een rij, veel nuttige dingen ja
ik tuf op je
ik weet dat je nog maar een 17 jarig kind bent maar ik vind toch dat ik als volwassene mijn mening over je gedrag kan geven als je ouders niet in de buurt zijnquote:
Haha dan mag hij nog niet stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet dat je nog maar een 17 jarig kind bent maar ik vind toch dat ik als volwassene mijn mening over je gedrag kan geven als je ouders niet in de buurt zijn
Ben geen 17 maar k, verder ga ik hier niet op in maar ik heb een tip voor je: neem fok niet zo serieus.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet dat je nog maar een 17 jarig kind bent maar ik vind toch dat ik als volwassene mijn mening over je gedrag kan geven als je ouders niet in de buurt zijn
dit zeggen mensen altijd als ze de discussie hebben verlorenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:37 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ben geen 17 maar k, verder ga ik hier niet op in maar ik heb een tip voor je: neem fok niet zo serieus.
Hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:37 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ben geen 17 maar k, verder ga ik hier niet op in maar ik heb een tip voor je: neem fok niet zo serieus.
Welke discussie? Denk jij nou echt dat ik met jou een discussie aan ga over mijn postgedrag?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit zeggen mensen altijd als ze de discussie hebben verloren
ff douchen
Woensdag is de dag van de zalmquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
-goedemorgen
-lekker geslapen?
-LUNCHGENOT BESTE GENOT
-Bijna 5 uur
-Wat eten jullie?
Sore loser hahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Welke discussie? Denk jij nou echt dat ik met jou een discussie aan ga over mijn postgedrag?Ik hoef mij volgens mij hierover niet te verantwoorden en al helemaal niet aan jou
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Welke discussie? Denk jij nou echt dat ik met jou een discussie aan ga over mijn postgedrag?Ik hoef mij volgens mij hierover niet te verantwoorden en al helemaal niet aan jou
Als je zo begint te posten dan heb je de discussie al verlorenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Oefquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt dat je ging caren @:Goudenvis, dat miste ik vandaag omdat 2NutZ er niet is
Ja dat zou ik nu ook zeggen jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat hem lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Die heeft papadag op de woensdagenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt dat je ging caren @:Goudenvis, dat miste ik vandaag omdat 2NutZ er niet is
goudenpis is nog nooit in me opgekomen en daar schaam ik me diep voor, die had ik toch wel moeten verzinnenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:41 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja dat zou ik nu ook zeggen jaals ik er niet op in was gegaan dan waren de volgende comments gekomen:
-haha goudenpis durft niet
-haha goudenpis is bang
-haha hij rent weg
In America zijn meer moordenaars vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kort samengevat stem je voor moordenaars als je links stemt
Zijn ook meer mensen natuurlijk dus dat is logischquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
In America zijn meer moordenaars vriend
Die emoticon is onderdeel van mijn levenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:44 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om nooit meer '' te gebruiken door die VD-kliek
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die emoticon is de samenvatting van mijn leven
Prof.gifquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn ook meer mensen natuurlijk dus dat is logisch
Ze maken hem kapot vriend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die emoticon is onderdeel van mijn leven
Ga danquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet schijten als een beer
Ik ga niet stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:49 schreef wielrennerdt het volgende:
iedereen hier VVD (VVD) gestemd?
VVD
WRquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:49 schreef wielrennerdt het volgende:
VVD
hey de kloon van goudenvisquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:49 schreef wielrennerdt het volgende:
VVD
het stembureau was nog niet open vanmorgenquote:
Nooit gespeeldquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die Octane is een regelrechte rip-off van die Borderlands vijanden trouwens
Koekoekquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verwoest mijn anus met je Zoskcock vriend.
Niet heel democratisch van je.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat je stemt op die linkse weg kijkers
Ik laat je vandaag begaan met zulke posts.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat je stemt op die linkse weg kijkers
Nooit gespeeldquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ook zelfde persoonlijkheid alles
Ik vind democratie ook helemaal niks aangezien het grootste gedeelte van Nederland te dom is om stemrecht te hebbenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je van loot houdt is Borderlands 2 de beste game die je op dit moment kunt spelen
Klasse vriendquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik laat je vandaag begaan met zulke posts.
Laat ik het niet vaker zien.
Oeiquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja nou gewoonquote:
Stem dan gewoon fvd. Vertrouw mijquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat het me werkelijk waar aan mijn anus zal oxideren allemaal.
Dan moet dat schieten wel heel lekker zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja nou gewoon
moedertje veel content, moedertje veel verschillende wapens, goeie humor, goeie bazen, leuke vijanden, leuke quests, schieten voelt even lekker aan als de tieten van haags zijn moeder
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja nou gewoon
moedertje veel content, moedertje veel verschillende wapens, goeie humor, goeie bazen, leuke vijanden, leuke quests, schieten voelt even lekker aan als de tieten van haags zijn moeder
quote:
Dankquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed moment uitgekozen voor, mijn complimenten.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Zosk het volgende:
Als je niet stemt dan ben je wel echt een flapdrol ja
Dit boeit mij helemaal geen ene flikkerquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miljoenen mensen hebben hun leven gegeven zodat jij vandaag fvd kon stemmen en dan ga je er zo mee om
Liever dat je niet stemt dan stemmen op linksquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Zosk het volgende:
En dit ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Zosk het volgende:
Liever stemmen ongeacht wat je stemtquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Liever dat je niet stemt dan stemmen op links
Dan moet je links stemmen. Zij denken hetzelfde over Nederlandquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit boeit mij helemaal geen ene flikker
Het is wel wat breder dan dat hequote:Op woensdag 20 maart 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een beetje mijn kostbare vrije tijd verspillen om op wat saaie politici te stemmen
Baudet is wel een koning hoor. Niet zo saai als Jesse enzoquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een beetje mijn kostbare vrije tijd verspillen om op wat saaie politici te stemmen
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Baudet is wel een koning hoor. Niet zo saai als Jesse enzo
Moet jij wetenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit mag ik altijd zeggen, ik vind het niet verstandig
Wat hebben de joden er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:02 schreef Driepink het volgende:
Nog maar 100 inventories yew longbows (u) te maken.
Heb sowieso al geen stembiljet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Twijfel nog, maar ik denk het niet.
dit is onzinquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Goudenvis het volgende:
Opzich niks mis mee dat je niet stemt maar dan vind ik ook dat je niet mag zeiken over politieke kwesties.
Heb dit gisteren nog online co-op met 2 vrienden gespeeld. Echt leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O ja die heb ik nog wel, maar ik zou serieus niet weten waar het stemlokaal is..quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb sowieso al geen stembiljet meer.
Maar ook dat is een laag van de samenleving die vertegenwoordigd dient te wordenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind democratie ook helemaal niks aangezien het grootste gedeelte van Nederland te dom is om stemrecht te hebben
Goede vergelijkingquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is onzin
als ik geen kok ben mag ik nog steeds klagen als mijn hamburger naar de stoma van mijn oma smaakt, als ik geen bezorger ben mag ik nog steeds klagen als de bezorger mijn pakketje door mijn ruit gooit en als niet-stemmer mag ik nog steeds klagen als het resultaat kut is!!
Op die eerste twee heb je geen invloed, op het laatste wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is onzin
als ik geen kok ben mag ik nog steeds klagen als mijn hamburger naar de stoma van mijn oma smaakt, als ik geen bezorger ben mag ik nog steeds klagen als de bezorger mijn pakketje door mijn ruit gooit en als niet-stemmer mag ik nog steeds klagen als het resultaat kut is!!
had het laatst weer even gespeeld, blijft top jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb dit gisteren nog online co-op met 2 vrienden gespeeld. Echt leuk.
Pre-sequel is ook goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had het laatst weer even gespeeld, blijft top ja
Eensquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is onzin
tenzij ik die ene individuele stem was die het hele tij had gekeerd dan maakt mijn stem ook geen ene drol uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Op die eerste twee heb je geen invloed, op het laatste wel.
daar ben ik het niet mee eens, vond de wereld en humor veel minder dus daar was ik vrij snel klaar meequote:
Daar is Groenlinks voorquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ook dat is een laag van de samenleving die vertegenwoordigd dient te worden
Zie je stem als onderdeel van een koor. Iedereen voegt wat toe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tenzij ik die ene individuele stem was die het hele tij had gekeerd dan maakt mijn stem ook geen ene drol uit
ik zie het meer als doneren in een stream van Ninja, of je doet het wel en hij is miljonair of je doet het niet en hij is miljonairquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:07 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zie je stem als onderdeel van een koor. Iedereen voegt wat toe.
Een stream van wie of wat?quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie het meer als doneren in een stream van Ninja, of je doet het wel en hij is miljonair of je doet het niet en hij is miljonair
hij verdiende 1 miljoen dollar door een paar dagen Apex te streamen dus daar is helemaal niks van waarquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:09 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Een stream van wie of wat?en zonder donaties zou de streamer geen miljonair zijn net zoals een partij niet wint als mensen niet stemmen.
Staat erop.tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
O ja die heb ik nog wel, maar ik zou serieus niet weten waar het stemlokaal is..
Doe haar maar de groeten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet de trein hebben vandaag want ik ga naar mijn vriendinnetje
Nu wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik was onder de veronderstelling dat je dit allang gedaan had?
Zijn prima voeten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:23 schreef gianni61 het volgende:
Prima victoria.
hoef alleen geen voeten te zien
Doe maar driepink, en als ze dan zegt "wie is dat" sla je met je piemel in haar gezicht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet ik je naam dan zeggen of driepink?
Dat zal haar lerenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe maar driepink, en als ze dan zegt "wie is dat" sla je met je piemel in haar gezicht.
Arme jijquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben pas rond half 9 thuis zodat ik op fvd kan stemmen
als je zo hoteldebotel bent neem ik aan dat je meegewerkt hebt aan de campagne?quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben pas rond half 9 thuis zodat ik op fvd kan stemmen
Ik heb nog nooit met zo'n enorme stijve jouw posts zitten volgen zeg. Goh wat spannend!quote:
Graag gedaan, DM je nummer maar, kan k je de hele dag door up to date houdenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met zo'n enorme stijve jouw posts zitten volgen zeg. Goh wat spannend!
Die heb je al.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Graag gedaan, DM je nummer maar, kan k je de hele dag door up to date houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |