Nee hij heeft donker haar. En goden bestaan niet, moslim. Ga nu maar weer bidden en bang voor djinns zijn of zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:02 schreef pferdfahrer het volgende:
Je stemt vandaag op je blonde god? Racistje
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik kan me maar moeilijk verbinden met dit topic
Rutte was nog het ergste. Met z'n 'verbinden' de hele tijd, rot op! Alles ingestudeerd en toen hij het was vergeten moest hij z'n secretaresse roepen. Hoe nep kan je zijn?quote:
Gelijk een woning betrekken in Schilderswijk-Oost. Kan je gaan leven tussen de resultaten van hun beleid.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Straks stemmen, twijfel nog tussen GroenLinks en de SP
Ik ga niet naar de andere kant vh land verhuizen hequote:Op woensdag 20 maart 2019 13:05 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Gelijk een woning betrekken in Schilderswijk-Oost. Kan je gaan leven tussen de resultaten van hun beleid.
Ah. Dat verklaart al een hoop. De resultaten zijn nog niet volledig aangekomen daar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de andere kant vh land verhuizen he
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:06 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ah. Dat verklaart al een hoop. De resultaten zijn nog niet volledig aangekomen daar.
Die politici door een bushokje tyfenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:06 schreef Roces18 het volgende:
Daarom moeten ze ook een uitzending doen fokkers vs 2e kamer in debat.
![]()
![]()
![]()
dat trekt pas kijkers.
fokkers die met godwin smijten alsof hun laatste dag op aarde is![]()
fokkers die op de man spelen![]()
fokkers die recht voor zijn raap door deze lege woorden heenprikken![]()
Oh dan kan je wel even in Aken gaan kijken wat voor gezelligheid het oplevert...quote:
Leuke stad is datquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:07 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh dan kan je wel even in Aken gaan kijken wat voor gezelligheid het oplevert...
Buiten het centrum.....quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Leuke stad is datKom er regelmatig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |