Goede vergelijkingquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is onzin
als ik geen kok ben mag ik nog steeds klagen als mijn hamburger naar de stoma van mijn oma smaakt, als ik geen bezorger ben mag ik nog steeds klagen als de bezorger mijn pakketje door mijn ruit gooit en als niet-stemmer mag ik nog steeds klagen als het resultaat kut is!!
Op die eerste twee heb je geen invloed, op het laatste wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is onzin
als ik geen kok ben mag ik nog steeds klagen als mijn hamburger naar de stoma van mijn oma smaakt, als ik geen bezorger ben mag ik nog steeds klagen als de bezorger mijn pakketje door mijn ruit gooit en als niet-stemmer mag ik nog steeds klagen als het resultaat kut is!!
had het laatst weer even gespeeld, blijft top jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb dit gisteren nog online co-op met 2 vrienden gespeeld. Echt leuk.
Pre-sequel is ook goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had het laatst weer even gespeeld, blijft top ja
Eensquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is onzin
tenzij ik die ene individuele stem was die het hele tij had gekeerd dan maakt mijn stem ook geen ene drol uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Op die eerste twee heb je geen invloed, op het laatste wel.
daar ben ik het niet mee eens, vond de wereld en humor veel minder dus daar was ik vrij snel klaar meequote:
Daar is Groenlinks voorquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ook dat is een laag van de samenleving die vertegenwoordigd dient te worden
Zie je stem als onderdeel van een koor. Iedereen voegt wat toe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tenzij ik die ene individuele stem was die het hele tij had gekeerd dan maakt mijn stem ook geen ene drol uit
ik zie het meer als doneren in een stream van Ninja, of je doet het wel en hij is miljonair of je doet het niet en hij is miljonairquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:07 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zie je stem als onderdeel van een koor. Iedereen voegt wat toe.
Een stream van wie of wat?quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie het meer als doneren in een stream van Ninja, of je doet het wel en hij is miljonair of je doet het niet en hij is miljonair
hij verdiende 1 miljoen dollar door een paar dagen Apex te streamen dus daar is helemaal niks van waarquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:09 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Een stream van wie of wat?en zonder donaties zou de streamer geen miljonair zijn net zoals een partij niet wint als mensen niet stemmen.
Staat erop.tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
O ja die heb ik nog wel, maar ik zou serieus niet weten waar het stemlokaal is..
Doe haar maar de groeten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet de trein hebben vandaag want ik ga naar mijn vriendinnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |