Jij hebt elke dag over dezelfde onzinnige dingen met deze sc groep en ik post bovengenoemde dingen met af en toe en nuttige opmerking. Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
veel ''naam'' of ''jij
'' posten is hoe bijna iedereen begon maar de meeste mensen vonden al snel hun eigen persoonlijkheid, die klote VD cult nog niet
PVV is een van de meest linkse partijen, los van alle moslimhaat natuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
de PVV is natuurlijk meer dan bOeHoE dE iSlAmIsErInG maar dat ziet niet iedereen
Hoe kan je dit nog zeggen na afgelopen maandagquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel subtieler naar de klote dan met pvv
zit je nu een SC waar dagelijks over van alles wordt besproken te vergelijken met een eentonige kutact waar 90% van je posts precies hetzelfde zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:27 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jij hebt elke dag over dezelfde onzinnige dingen met deze sc groep en ik post bovengenoemde dingen met af en toe en nuttige opmerking. Ieder z'n ding.
Dat weet ik wel zeker van nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat het land helemaal niet naar de klote gaat met PVV zelfs
Niet gelezenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nog zeggen na afgelopen maandag
Alleen dat is al een reden om niet links te gaan stemmen. Maar als jij dat soort mensen wil behouden en aantrekken in dit land dan moet je vooral links blijven stemmen. Dan moet je alleen niet hypocriet gaan zitten doen alsof je het erg vindt dat zoiets gebeurd
Moslimhaat?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
PVV is een van de meest linkse partijen, los van alle moslimhaat natuurlijk
Veel mensen lijken dat niet te begrijpenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
PVV is een van de meest linkse partijen, los van alle moslimhaat natuurlijk
Naar mijn idee gaat deze sc als volgt:quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit je nu een SC waar dagelijks over van alles wordt besproken te vergelijken met een eentonige kutact waar 90% van je posts precies hetzelfde zijn
Vergeet de cavia's nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Naar mijn idee gaat deze sc als volgt:
-goedemorgen
-lekker geslapen?
-geen zin om te werken, gevolgd door iemand die niet werkt o.i.d.
-iemand die blij is dat hij kan Fokken op z'n werk
-LUNCHGENOT BESTE GENOT
-Bijna 5 uur
-half 5 ik ga er vandoor![]()
-Wat eten jullie?
okequote:Op woensdag 20 maart 2019 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nog zeggen na afgelopen maandag
Alleen dat is al een reden om niet links te gaan stemmen. Maar als jij dat soort mensen wil behouden en aantrekken in dit land dan moet je vooral links blijven stemmen. Dan moet je alleen niet hypocriet gaan zitten doen alsof je het erg vindt dat zoiets gebeurd
ja leuk en nu ook nog die andere honderden posts per dag lezenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
-goedemorgen
-lekker geslapen?
-LUNCHGENOT BESTE GENOT
-Bijna 5 uur
-Wat eten jullie?
dat zijn alleen haags en fem. je punt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
-goedemorgen
-lekker geslapen?
-LUNCHGENOT BESTE GENOT
-Bijna 5 uur
-Wat eten jullie?
Welke debiel post er nou Lunchgenot beste genotquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
-goedemorgen
-lekker geslapen?
-LUNCHGENOT BESTE GENOT
-Bijna 5 uur
-Wat eten jullie?
Begint met haags en eindigt op tje hahahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke debiel post er nou Lunchgenot beste genot
Grote lijnenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja leuk en nu ook nog die andere honderden posts per dag lezen
Net zo eentonig als de VD-Groupquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat zijn alleen haags en fem. je punt?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke debiel post er nou Lunchgenot beste genot
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
en dat was bijna allemaal op een rij, veel nuttige dingen jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:39 schreef Goudenvis het volgende:
Zometeen even de Lidl hitten voor die frikabroodjes met energy samen met @:wielrennerdt
Zou u deze chat willen verlaten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:32 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Grote lijnen
[..]
Net zo eentonig als de VD-Group
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |