Niks natuurlijk. Zoals het hoort.quote:
Gruwelijk nat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:04 schreef gianni61 het volgende:
is MissMSX een waterschap, of een provincie?
Provincie dus.quote:
Oh goed idee, even internet aanslingeren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuw schoenen aan; nog niet ingelopen en pijn aan mijn poten
bij mijn laatste echte kater kan ik me de avond daar voor niet meer herinnerenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Laatste kater kan ik me niet herinneren
Gewoon geen katers hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter in de baas zijn tijd dan in je eigen.
Zo'n kater heb ik volgens mij maar een keer gehad. Was niet bestquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mijn laatste echte kater kan ik me de avond daar voor niet meer herinneren
Omdat het geen topic is waar mensen een nat broekje van krijgen en geen verstand van hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:47 schreef Scary_Mary het volgende:
Leuk zo een privacy stemwijzer, maar waarom is privacy zo slecht terug te vinden in partijprogramma's en standpunten![]()
Alleen jeweetwelkaters.quote:
Lospedrosa heeft al last van een kater als hij twee speciaalbiertjes drinkt.quote:
Nog geen excuus om het dan maar helemaal niet te noemenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat het geen topic is waar mensen een nat broekje van krijgen en geen verstand van hebben.
Ah. een pussy. Zeg dat dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Lospedrosa heeft al last van een kater als hij twee speciaalbiertjes drinkt.
Nou ja, als je niet weet wat je erover moet zeggen kun je misstanden maar beter niks zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog geen excuus om het dan maar helemaal niet te noemenIk mis ook concrete standpunten op regionaal niveau, daar vind ik de CU wel sterk in. Maar ja, die scoren weer minder op privacy jbpanic.gif
Kennelijk kunnen ze er wel zinnig over stemmen, want ze komen als een van de beste overeen met mijn mening. Gemiste kans ditquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, als je niet weet wat je erover moet zeggen kun je misstanden maar beter niks zeggen
Rood en zo.quote:
Spannende leef man.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja katertje, is bij mij een licht duf gevoel en een iets droge mond.
Nou ja we hadden vergadering vd fietsclub en er was geld over dat werd gevierd met bier en bitterballen en toen werd het nog ff gezellig.
#liefdagboek
Sluit je bij ze aan en zorg dat het bij de volgende verkiezingen wel goed beschreven staatquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kennelijk kunnen ze er wel zinnig over stemmen, want ze komen als een van de beste overeen met mijn mening. Gemiste kans dit
Ja, misschien wel tijd voor een carrièrewisselquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sluit je bij ze aan en zorg dat het bij de volgende verkiezingen wel goed beschreven staat
Gewoon erbij toch? In je vrije tijd beetje in een snake pit rondhangenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, misschien wel tijd voor een carrièrewissel
Erbij? Is 1e Kamer geen ft? Misschien nog eens gaan inlezenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon erbij toch? In je vrije tijd beetje in een snake pit rondhangen
Nee, is bijbaantje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Erbij? Is 1e Kamer geen ft? Misschien nog eens gaan inlezen
Nee. Daarnaast zijn ze vaak aan de slag in het veld waarvoor ze ook woordvoerder zijn. Vaak als zelfstandig adviseur of met een eigen adviesbureau.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Erbij? Is 1e Kamer geen ft? Misschien nog eens gaan inlezen
Dat kan zowel voor- als nadelig zijn natuurlijk..quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Daarnaast zijn ze vaak aan de slag in het veld waarvoor ze ook woordvoerder zijn. Vaak als zelfstandig adviseur of met een eigen adviesbureau.
Er is niet voor niks zo'n hoop om te doen de laatste tijd. Beetje (schijn van) belangenverstrengeling hier en daarquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat kan zowel voor- als nadelig zijn natuurlijk..
Ja, daarom verbaast het me een beetje dat het maar een bijbaantje is. Al ga je dat toch nooit helemaal tegen denk ik. Maar aan de andere kant word ik ook echt niet blij van mensen die nogal benul lijken te hebben en wel over zo een onderwerp gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is niet voor niks zo'n hoop om te doen de laatste tijd. Beetje (schijn van) belangenverstrengeling hier en daar
Maar ergens verstand van hebben is wat anders dan belangenverstrengeling (zoals je eigen bedrijf mee laten dingen naar opdrachten).quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, daarom verbaast het me een beetje dat het maar een bijbaantje is. Al ga je dat toch nooit helemaal tegen denk ik. Maar aan de andere kant word ik ook echt niet blij van mensen die nogal benul lijken te hebben en wel over zo een onderwerp gaan.
True that, dat zou niet moeten kunnen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ergens verstand van hebben is wat anders dan belangenverstrengeling (zoals je eigen bedrijf mee laten dingen naar opdrachten).
De perfecte wereld bestaat helaas nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
True that, dat zou niet moeten kunnen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De perfecte wereld bestaat helaas niet
Succes, you can do itquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Administratieve voorjaarsschoonmaak is fijn
Nu alleen die belastingaangifte from hell nog
Verhuizen is echt een drama voor zoiets. Nergens staat duidelijk hoe je bepaalde dingen moet verwerken. Wat we nu bedacht hebben voelt enorm als een houtje-touwtje workaround. Kan ik niet tegenquote:
Ik krijg niets terugquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Wij krijgen een shitload terugquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik krijg niets terug
Ik hoef niets te betalen
Klote ja, dit zijn geen dingetjes waar je zo maar even wat in kan vullen zonder risico of consequenties en nog meer gezeikquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verhuizen is echt een drama voor zoiets. Nergens staat duidelijk hoe je bepaalde dingen moet verwerken. Wat we nu bedacht hebben voelt enorm als een houtje-touwtje workaround. Kan ik niet tegen
ORDNUNG MUSS SEIN!!!!!
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij krijgen een shitload terug
#SigaarUitEigenDoos
#NeeNietDieDoos
Dat wel jaquote:
Nou ja, moeten ze het maar duidelijker maken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klote ja, dit zijn geen dingetjes waar je zo maar even wat in kan vullen zonder risico of consequenties en nog meer gezeikHoop dat je er snel uit komt
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, moeten ze het maar duidelijker maken.
Daar zit het hele feest van de verkoop/aankoop van je huis natuurlijk in; dat is even wat complexer inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Vooral de eigenwoningreserve is een drama. Kun je nergens al zodanig aangeven.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zit het hele feest van de verkoop/aankoop van je huis natuurlijk in; dat is even wat complexer inderdaad.
Mijn belastingaangifte was in nog geen 5 minuten klaarquote:
Geeft Vereniging Eigen Huis geen advies op belastinggebied?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooral de eigenwoningreserve is een drama. Kun je nergens al zodanig aangeven.
Mazzelpikquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn belastingaangifte was in nog geen 5 minuten klaar
Kun je inderdaad weer een hoop gaan Googlen over hoe dat moet; en wat daarin het gunstigste is. De site van de belastingdienst is best wel ok, alleen de tools om het in te vullen niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooral de eigenwoningreserve is een drama. Kun je nergens al zodanig aangeven.
Die van mij ook. Even wat dingen kopiëren en in een envelop proppen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijne ook. Was volgende volgende volgende klaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet digitaal?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij ook. Even wat dingen kopiëren en in een envelop proppen.
Ik niksquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Mijne ook. Was volgende volgende volgende klaar.
en toch moeten betalen
Handig als iemand anders het voor je invultquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij ook. Even wat dingen kopiëren en in een envelop proppen.
Dat is nog wel een goeie. Kan ik even bellenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geeft Vereniging Eigen Huis geen advies op belastinggebied?
En ik kan dus niks zinnigs vinden. BD gebeld, maar die komen zelf ook met een houtjetouwtjeoplossing en daar krijg ik dan jeuk vanquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je inderdaad weer een hoop gaan Googlen over hoe dat moet; en wat daarin het gunstigste is. De site van de belastingdienst is best wel ok, alleen de tools om het in te vullen niet.
Waar lopen jullie tegenaan dan in de aangifte?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik kan dus niks zinnigs vinden. BD gebeld, maar die komen zelf ook met een houtjetouwtjeoplossing en daar krijg ik dan jeuk van
quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is nog wel een goeie. Kan ik even bellen
Dat je nergens je EWR kunt invullen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waar lopen jullie tegenaan dan in de aangifte?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet ook niet de hele nacht dickpics sturen naar Kopjechino
Ook wel zin in; vannacht weer wakker gelegen zonder goede reden. Had wel weer een wazige droomquote:
en niet als het helemaal donker isquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet ook niet de hele nacht dickpics sturen naar Kopjechino
Uit mijn hoofd zeg ik dat je die niet in kunt vullen omdat je bij verkoop van een woning de verkoopprijs ingevuld moet worden en de eigenwoningschuld, waar dan automatisch de ewr uit blijkt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat je nergens je EWR kunt invullen.
Ik beet moeilijk hard in mijn hand om een of andere reden. Werd er wakker vanquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook wel zin in; vannacht weer wakker gelegen zonder goede reden. Had wel weer een wazige droom
whut? incl bijtafdruk etc?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik beet moeilijk hard in mijn hand om een of andere reden. Werd er wakker van
Watquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zullen we alvast maar een kliniek met gesloten afdeling bellen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat aardig dat je dat voor ons wil doen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Zullen we alvast maar een kliniek met gesloten afdeling bellen?
Allicht, hij kent iedereen daar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat aardig dat je dat voor ons wil doen.
!_Gekke Henkiequote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk weer zo'n pregnosaurusquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:40 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)mark-zoetermeer.html
900 euro bij de Primark, ik had een grotere buit verwacht.
Zeker labiel en hormonaal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk weer zo'n pregnosaurus
900 euro jatten bij de Primark... had ze een vrachtwagen ofzo? Da's veel spul!quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:40 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)mark-zoetermeer.html
900 euro bij de Primark, ik had een grotere buit verwacht.
moest wel in 3 fasen schijnbaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
900 euro jatten bij de Primark... had ze een vrachtwagen ofzo? Da's veel spul!
Ja dat dus. Als ze bij de Bijenkorf had gejat, dan had ze voor dat bedrag maar 1x hoeven lopenquote:
Dan heb je net 1 broekspijpquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat dus. Als ze bij de Bijenkorf had gejat, dan had ze voor dat bedrag maar 1x hoeven lopen
EWS Kan ik ook nergens vinden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd zeg ik dat je die niet in kunt vullen omdat je bij verkoop van een woning de verkoopprijs ingevuld moet worden en de eigenwoningschuld, waar dan automatisch de ewr uit blijkt.
Maar is alweer even geleden dat ik dat soort vragen aan de telefoon moest beantwoorden.
ben nooit bij de primark geweest. denk dat dat ook zo blijftquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat dus. Als ze bij de Bijenkorf had gejat, dan had ze voor dat bedrag maar 1x hoeven lopen
Kan het je aanraden er niet naartoe te gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nooit bij de primark geweest. denk dat dat ook zo blijft
Vriendin van mij wil daar altijd heen, snap het grote enthousiasme nooit zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nooit bij de primark geweest. denk dat dat ook zo blijft
Hetzelfde enthousiasme als mannen langs een autodealer lopenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vriendin van mij wil daar altijd heen, snap het grote enthousiasme nooit zo
Veel spul voor weinigquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
zo'n vriendinnen moet je niet willenquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel blij van worden hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hetzelfde enthousiasme als mannen langs een autodealer lopen
Ja dat zal het zijn.quote:
Ze is 12? Voor kinderen die overal uitgroeien zou ik het nog wel snappen. Tegen de tijd dat er gaten in beginnen te vallen is het kledingstuk toch alweer bijna aan de korte kant.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ach, ik kan het hebben van haar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n vriendinnen moet je niet willen
Is dit Limburgs?quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n vriendinnen moet je niet willen
ja. het woord "zulke" komt in deze provincie niet voor.quote:
trakteert ze wel op taart daarna?quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ach, ik kan het hebben van haar.
Raarquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. het woord "zulke" komt in deze provincie niet voor.
Klinkt niet herkenbaar dit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hetzelfde enthousiasme als mannen langs een autodealer lopen
ik zie ruimte voor verbetering.quote:
Kan er ook niets aan veranderenquote:
Er is altijd ruimte voor verbetering.quote:
ik wil nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan trendsetter zijn en het introduceren
zal taart meenemenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor verbetering.
moet jij hem wel helemaal opeten. Ik mag geen taartquote:
Ik heb foto's bekeken van de vrouwelijke kandidaten en bepaald van wie ik het liefst het grondwater zou willen peilen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:11 schreef ElDinosaur het volgende:
“AWP niet politiek wel deskundig”
Die krijgen mijn waterschaps stem
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb foto's bekeken van de vrouwelijke kandidaten en bepaald van wie ik het liefst het grondwater zou willen peilen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb foto's bekeken van de vrouwelijke kandidaten en bepaald van wie ik het liefst het grondwater zou willen peilen.
Ik ook niet eigenlijk, maar taart is taart. Zou een misdaad zijn tegen lekker eten als je niet eens 1 stukje neemt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet jij hem wel helemaal opeten. Ik mag geen taart
ik ook, maar daarvoor moet ik eerst nog naar huisquote:
mijn ernstige medische reden is dat ik al dik benquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk, maar taart is taart. Zou een misdaad zijn tegen lekker eten als je niet eens 1 stukje neemt.
Of je moet een ernstige medische reden hebben.
Ik denk dat DENK wel weinig stemmen krijgt, denk ik. Denk je ook niet?quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
Ik hoop dat DENK te weinig stemmen krijgt.
Tuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn ernstige medische reden is dat ik al dik ben
Gewoon zeggen dat je te kort bent voor je gewicht. Eten kan juist helpen met groeien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed verkooppraatje wel ditquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat DENK nooit zou moeten bestaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik denk dat DENK wel weinig stemmen krijgt, denk ik. Denk je ook niet?
Ik nu ook.quote:
na het stemmen maar even naar de Hema dus.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik nu ook.
En ik had laatst gezien dat ze bij de Hema een soort chocoladebollen hebben en ik kan sindsdien nergens anders aan denken.
Goed gedrag mag beloond worden iddquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
na het stemmen maar even naar de Hema dus.
Dat denk ik dus ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat DENK nooit zou moeten bestaan.
Ik kan wel iemand noemen bij mijn waterschap die ik zou willen doen.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel iemand noemen bij mijn waterschap die ik zou willen doen.
Twijfels of haar dijken stevig genoeg zijn.quote:
Sommige hebben last van droogstand vrees ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twijfels of haar dijken stevig genoeg zijn.
Ik heb net zo'n enorme Brabantse (Oerle) stoeptegel van een appelflap opquote:
Vinger in het gaatje steken om het lek te dichten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twijfels of haar dijken stevig genoeg zijn.
Maar is het het waard?quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net zo'n enorme Brabantse (Oerle) stoeptegel van een appelflap op
Ben zo enorm misselijk en dik nu
Hmmz.quote:
Dan is het erg jammer..quote:
Welkom in mijn wereld.quote:
Vanavond maar een extra in slaap kom fapjequote:
Had je wat op te biechtenquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
Net ook even gestemd, wel handig dat de kerk ook stembureau was, daar moest ik toch al even langs.
Dan staan er 78 maagden voor je klaar bij de poorten van Allahquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ik heb op DENK gestemd."
"Vijfhonderd weesgegroetjes!"
Probeer juist van die verslaving af te komen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Vanavond maar een extra in slaap kom fapje
Wat heb je nou aan maagden?quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan staan er 78 maagden voor je klaar bij de poorten van Allah
Zo denken sommige geloven ook over jouquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan maagden?![]()
Totaal geen ervaring!
Dat ik geen ervaring heb?quote:
Wtfquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)en-slachtoffers.html
Wat is dit voor Fokker
Hij wilde demonstreren tegen het vluchtelingen drama op de Middellandse zee. Dan blijven er maar weinig fokkers over.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)en-slachtoffers.html
Wat is dit voor Fokker
In NWS lopen toch allemaal van die gekkies rond die zinkende bootjes toejuichen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde demonstreren tegen het vluchtelingen drama op de Middellandse zee. Dan blijven er maar weinig fokkers over.
Try before you die!quote:
Plus iemand om mee te stappen en dansen als die zoutzak van een vent weer eens GTA of FIFA speeltquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Massa's kapsalons en personal shoppers?
Queer?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:22 schreef Scary_Mary het volgende:
Naast Denk ben ik ook nieuwsgierig naar de scores van Nida en Queer.
Apexquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus iemand om mee te stappen en dansen als die zoutzak van een vent weer eens GTA of FIFA speelt
Doen wij dus ook voor jullie!
Wtfquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
https://politiekepartijqueer.nl/ Goede achtergrondplaatjes ook op hun website.
quote:
Ik wens geen extra kunstobjecten in mijn natuur verdeuriequote:Recreatie.
Water is mooi. Langs beekjes en rivieren komen voor het publiek toegankelijke wandel- en fietspaden die leiden langs watervalletjes en veel kunstobjecten of kunstprojecten. Op de route komen gender neutrale toiletten (ouderwetse wc’s) en gratis drinkwater. In de winter komt er de mogelijkheid om te schaatsen op natuurijs. In de zomer kan er zonder gevaar voor eigen leven gezwommen worden. Naaktrecreatie is toegestaan en voor een vriendelijke diversiteit aan planten en dieren wordt gezorgd. De scheepvaart komt op het tweede plan. Voor de scheepvaart komen routes die vrijgehouden worden en van voldoende water voorzien worden maar extra vaartijd kosten. Ook hier is overleg met de provincie nodig.
SimCity, ik vind dit wel leuk bedachtquote:QUEER wil een wetenschappelijk verantwoord en inzichtelijk computermodel, een soort SimCity, laten ontwikkelen, dat als input heeft een kaart van het waterschap, real-time metingen van relevante gegevens van het waterschap, weersvoorspelling in Europa. In dit model worden de consequenties van beslissingen door het bestuur van het waterschap doorgerekend.
Weggegooid geld. Oprotten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Ik wens geen extra kunstobjecten in mijn natuur verdeurie
Kun je er beter iets dikkers insteken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vinger in het gaatje steken om het lek te dichten.
Denk en Nida zullen in de grote steden weer hoge ogen gooien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:22 schreef Scary_Mary het volgende:
Naast Denk ben ik ook nieuwsgierig naar de scores van Nida en Queer.
Wtf is nida?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk en Nida zullen in de grote steden weer hoge ogen gooien.
Snap wel dat Nida een groep aanspreekt die niet bij Denk aan wil schuiven. Wel jammer als je zo sociaal meent te zijn en dan vervolgens roept dat politiek te belangrijk is om aan witte mannen over te laten. Lekker inclusiefquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Islam partij. Ze deden zelfs eens mee zonder programma en haalden zetels.quote:
Op basis van wat hoofddoekjes of zeg je dat op basis van iets anders die je in die halve minuut zag?quote:
Sjaaltje is teken van anti semitisme.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Op basis van wat hoofddoekjes of zeg je dat op basis van iets anders die je in die halve minuut zag?
Oh goed om te weten..quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sjaaltje is teken van anti semitisme.
Denk je? Vaste kern moslims? Want je hoort amper meer wat over en van Denk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezellig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:18 schreef Kopjechino het volgende:
Ik woon ook echt vlakbij een ghettobuurt
https://www.nu.nl/binnenl(...)jnikovs-in-breda.amp
Ja, vorige week liep er hier nog iemand met een hakbijl te zwaaien en is doodgeschoten. Gezellige bedoeling hier jaquote:
Minder inderdaad, maar in de grote steden stemmen ze dalijk gewoon vast. Sommigen worden een handje geholpen met stemmen, net als vorige keer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je? Vaste kern moslims? Want je hoort amper meer wat over en van Denk.
Amateurs.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:18 schreef Kopjechino het volgende:
Ik woon ook echt vlakbij een ghettobuurt
https://www.nu.nl/binnenl(...)jnikovs-in-breda.amp
Wut? Zou mijn spullen pakken en wegwezen daarquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, vorige week liep er hier nog iemand met een hakbijl te zwaaien en is doodgeschoten. Gezellige bedoeling hier ja
Misschien komt dat omdat je in een veilige witte buurt woont en het NRC leest, hier in Rotterdam-Zuid zijn ze in van alles aanwezig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je? Vaste kern moslims? Want je hoort amper meer wat over en van Denk.
Heb ook in Charlois gewoond. Dat is net even wat ergerquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Zou mijn spullen pakken en wegwezen daar
Stem maar namens mij. Heb alleen geen stempas meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:26 schreef MCH het volgende:
Zin om op FvD te stemmen, heb wel zin in een Theirryexperiment
Je zou bijna zeggen dat je het opzoekt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ook in Charlois gewoond. Dat is net even wat erger
Mensen die onder bewind staan kunnen niet stemmen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stem maar namens mij. Heb alleen geen stempas meer.
Als ik het kon terugdraaien had ik er zeker niet voor gekozenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat je het opzoekt.
In ieder geval iets van geleerdquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik het kon terugdraaien had ik er zeker niet voor gekozen
Ik houd gewoon van awkward gesprekkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Omdat tact en potentieel blauwe ogen of erger..
In Overvecht kom ik ook alleen maar wat posters tegen. Maar ik ga niet naar de moskee inderdaad, dat klopt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat je in een veilige witte buurt woont en het NRC leest, hier in Rotterdam-Zuid zijn ze in van alles aanwezig.
Mocht niet weg van de afdeling. Zat in een dwangbuis.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Mensen die onder bewind staan kunnen niet stemmen?
Het zou je sieren als je iets meer rekening zou houden met dat je naar nogal gevoelige shizzle loopt te hengelen alsof het niks is.quote:
Boks. Ik ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:26 schreef MCH het volgende:
Zin om op FvD te stemmen, heb wel zin in een Theirryexperiment
Ik snap wat je bedoeld, sommige mensen kunnen erg emotioneel doen over een gangrape.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je iets meer rekening zou houden met dat je naar nogal gevoelige shizzle loopt te hengelen alsof het niks is.
Het partijkartel doorbreken?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boks. Ik ook.
Even de boel wat losschudden.
Het is dat ik vrij open ben, anderen zouden het inderdaad wat minder kunnen waarderen lijkt me.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je iets meer rekening zou houden met dat je naar nogal gevoelige shizzle loopt te hengelen alsof het niks is.
Alsof ik serieus was, zulke kelderboxverhalen ken ik alleen uit de Bijlmer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
MCH's vragenvuur staat in mijn ogen iets te los van de openheid van jou of een ander.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is dat ik vrij open ben, anderen zouden het inderdaad wat minder kunnen waarderen lijkt me.
Nou fijn dat je niet serieus bent zeg, dat maakt iets als naar een verkrachting vragen echt een stuk luchtiger manquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof ik serieus was, zulke kelderboxverhalen ken ik alleen uit de Bijlmer.
En jij ziet spoken. Ik raak gewoon een beetje getriggerd door haar negatieve ervaringen in Charlois terwijl als je er een beetje doorheen kan kijken genoeg prima plekken hebt om te wonen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
MCH's vragenvuur staat in mijn ogen iets te los van de openheid van jou of een ander.
Nouja, door je TR is er alweer geveegd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou fijn dat je niet serieus bent zeg, dat maakt iets als naar een verkrachting vragen echt een stuk luchtiger man
Sorry samzzquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:48 schreef Samzz het volgende:
[info]Ik heb even wat opgeruimd. Het zou sieren met meer tact gevoelige onderwerpen te bespreken. Is geen hoog IQ voor nodig.[/info]
Alsof je het meentquote:
De vraag was misschien wat bruut maar ik ben serieus benieuwd waarom mensen daar gaan wonen als ze vooraf al weten dat het daar kut is en ten tweede wat er dan daadwerkelijk zo kut is als ze er wonen.quote:
Er is niks geTR'd hoor. Ik post hier ook wel eens mee, zoals je weet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Nouja, door je TR is er alweer geveegd.
Prima, klaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is niks geTR'd hoor. Ik post hier ook wel eens mee, zoals je weet.
Mijn tr ja? Alsof ik de enige ben die zich aan eraan stoortquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Nouja, door je TR is er alweer geveegd.
Op Zuid. Niet in Zuid.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat je in een veilige witte buurt woont en het NRC leest, hier in Rotterdam-Zuid zijn ze in van alles aanwezig.
9-13 volgens de hondquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel zetels er gaan komen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik woonde er prima. Als student. Af en toe een schietpartijtje he, maar ach.
Zo zie ik het ook, behalve die tyfusbrug omhoog fietsen als fattiequote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik woonde er prima. Als student. Af en toe een schietpartijtje he, maar ach.
Ik ook wel jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel zetels er gaan komen.
Door de tunnel manquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook, behalve die tyfusbrug omhoog fietsen als fattie
Houten roltrappenquote:
Hoezo niet samenwerken?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stem op Baudet is een stem voor de linkse partijen. Net zoals de PVV gaat niemand er mee samenwerken en heb je dus meer linkse partijen nodig om een meerderheid te krijgen.
Zie niet hoe Baudet andere partijen gaat vinden daarin. Als je standpunt is dat je niets wil doen aan het klimaat dan ga je op dat vlak je ideeën niet erdoor krijgen op dit moment.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo niet samenwerken?
Met de PVV snap ik maar FVD is gewoon een democratische partij met enkele afwijkende nukken.
Lekker Belgischquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn naam is *** van Huppeldepup.
Ik stond bij de gemeente niet onder de H, maar onder de V
Echt wel een supernummer... nauwelijks bekend nog.quote:
Is Scrummie jouw mattie?quote:
Nou ja niets?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie niet hoe Baudet andere partijen gaat vinden daarin. Als je standpunt is dat je niets wil doen aan het klimaat dan ga je op dat vlak je ideeën niet erdoor krijgen op dit moment.
Nee dusquote:
Afgezien van punt 3 allemaal zaken waar de overheid al hard aan werkt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja niets?
Wij willen:
1 Stimuleren onderzoek naar innovatieve technologie.
2 Meehelpen opruimen van de ‘plastic soep’ in de oceanen, stimuleren hergebruik van plastic als grondstof, gebruik van statiegeld waar mogelijk.
3 Forum voor Democratie wil op termijn een nieuwe luchthaven in zee aanleggen. Dit ontlast op termijn Schiphol, creëert extra werkgelegenheid en kan ook helpen bij het terugdringen van de geluidsoverlast rondom Schiphol en is goed voor de Nederlandse economie. In de tussentijd moet Schiphol verder kunnen groeien.
4 Gelet op het verder groeien van het landelijk autobezit en de veranderende gebruiksbehoefte van de Nederlandse automobilist, is autobezit niet langer de voornaamste relevante factor voor belastingheffing. Verwacht wordt dat de nadruk steeds vaker verlegd zal worden naar het daadwerkelijk gebruik van motorvoertuigen. Het is van belang deze maatschappelijke verandering in overweging te nemen.
5 Adequate compensatie van de slachtoffers van de gasboringen in Groningen zonder bureaucratische rompslomp.
Extra saus.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, even kijken of ze er een happy end bij doen.
Als je geen zin of tijd hebt om boodschappen te doen en te koken...quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Vind ik zonde van de bestelling, dat maak je zelf lekkerder klaar voor 2 euro
Hier staat 538 of MNM op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Samzz, luister je vaak StuBru?
Ik vind deze wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |