De hond moet nog uitgelaten worden... Ik moet dan opstaan en lig net zo lekker onder dekentje met kat er bovenopquote:
Stresshormoon wel een beetjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Condooms hebben geen negatief effect op het hormoon hoor
Ow nee weer een man die een 'reden' heeft om soas te verspreiden..quote:
Die aanname is best kort door de bochtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow nee weer een man die een 'reden' heeft om soas te verspreiden..
Daar zitten we voor in dts toch..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die aanname is best kort door de bocht
Kan vriendlief dat niet doen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De hond moet nog uitgelaten worden... Ik moet dan opstaan en lig net zo lekker onder dekentje met kat er bovenop
Ja, dat is zeker waarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar zitten we voor in dts toch..
Niet te veel vragen stellen. Alles voor de puntjes
Jawel. Maar wij gaan altijd samen naar bedquote:
Ik heb er tweequote:
Hmm ok.. maar dan hoef je iig nog even niet op te staanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel. Maar wij gaan altijd samen naar bed
True.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hmm ok.. maar dan hoef je iig nog even niet op te staan
Dingus? Hoe spreek je dat uit?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
True.
Hij gaat nu met Dingus lopen
En ze zitten maar te wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee ze zitten lekker warm onder mijn vest
Eigenlijk klinkt het als dinges van 'word geen dinges.. Blijf smsen'quote:
Nicequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Eigenlijk klinkt het als dinges van 'word geen dinges.. Blijf smsen'
Mijn kat heet puntje... ik krijg altijd hele gekke gezichtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nicehoe ben je op die naam gekomen? Vind het echt een hele toffe naam! Krijg je geen gekke gezichten als je hem roept?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn kat heet puntje... ik krijg altijd hele gekke gezichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |