De hond moet nog uitgelaten worden... Ik moet dan opstaan en lig net zo lekker onder dekentje met kat er bovenopquote:
Stresshormoon wel een beetjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Condooms hebben geen negatief effect op het hormoon hoor
Ow nee weer een man die een 'reden' heeft om soas te verspreiden..quote:
Die aanname is best kort door de bochtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow nee weer een man die een 'reden' heeft om soas te verspreiden..
Daar zitten we voor in dts toch..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die aanname is best kort door de bocht
Kan vriendlief dat niet doen?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De hond moet nog uitgelaten worden... Ik moet dan opstaan en lig net zo lekker onder dekentje met kat er bovenop
Ja, dat is zeker waarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar zitten we voor in dts toch..
Niet te veel vragen stellen. Alles voor de puntjes
Jawel. Maar wij gaan altijd samen naar bedquote:
Ik heb er tweequote:
Hmm ok.. maar dan hoef je iig nog even niet op te staanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel. Maar wij gaan altijd samen naar bed
True.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hmm ok.. maar dan hoef je iig nog even niet op te staan
Dingus? Hoe spreek je dat uit?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
True.
Hij gaat nu met Dingus lopen
En ze zitten maar te wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee ze zitten lekker warm onder mijn vest
Eigenlijk klinkt het als dinges van 'word geen dinges.. Blijf smsen'quote:
Nicequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Eigenlijk klinkt het als dinges van 'word geen dinges.. Blijf smsen'
Mijn kat heet puntje... ik krijg altijd hele gekke gezichtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nicehoe ben je op die naam gekomen? Vind het echt een hele toffe naam! Krijg je geen gekke gezichten als je hem roept?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn kat heet puntje... ik krijg altijd hele gekke gezichten
Neh, toen die een baby was en hij schrok ergens van ging die altijd verstoppen en zich oprollen en dan precies een punt, dus zo kwam het een beetjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]ook een leuke naam
Hij heeft ergens een puntje?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neh, toen die een baby was en hij schrok ergens van ging die altijd verstoppen en zich oprollen en dan precies een punt, dus zo kwam het een beetje
Spoenk is van Pippi Langkousquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Hele rare...
De meest leuke is als je dingus roept en dan de persoon naast je vraagt hoe je hond eigenlijk heet.
Heerlijk is het.
Hoe ik er op kwam.. Mijn man en stiefzoon waren allemaal echt kutte namen aan het verzinnen.. Zoals spoenk... En dat vond ik echt te erg.
Dus ik bedacht wat ik leuk en grappig vond klinken en dacht aan die reclame van vroeger.
En tjah. Toen zei mijn man dat het dan wel met de u moest...
Tijger heb ik ook nog gehad. Maar die had de vacht van een tijger..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha nice.
Mijn kat heette Tijgertje. Zo origineel was ik toen ik 6 was.
Ik vind Luna wel leukquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat een toffe naam puntje!!!
Die van mij hebben saaie namen.. Luna, Bollie, Jerry
Rocky en Ollie zijn dood
Avondquote:
Klopt.quote:
Ja is afgezaags. Had ik verzonnen omdat Luna maan betekent en die altijd snachts buiten is.quote:
Ja die van mij ook. Rood wit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tijger heb ik ook nog gehad. Maar die had de vacht van een tijger..
Leuke beesten wel. Al is die doodgegaan toen ik 6 was ofzo. Was wel heel beschermend over mij toen ik baby was, maar daar weet ik nog weinig van natuurlijkquote:
Hoe is het met je cavia?quote:
Ja ik las het terug en besefte dat ik een giga spelfout had gemaakt.quote:
Kan toch niet ditquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik las het terug en besefte dat ik een giga spelfout had gemaakt.
Wie schrijft nu hond op fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |