Vond ook dat Baudet dat best prima deed. Argumenten gingen wel ergens over.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Baudet kon dat debat ook heel makkelijk winnen
Loting is enorm kut
Baudet altijd mooie praatjes. Maar praatjes vullen geen gaatjes. Baudet doet me zo erg denken aan Rutte, van het hele begin dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vond ook dat Baudet dat best prima deed. Argumenten gingen wel ergens over.
Leerde van rtl debatquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vond ook dat Baudet dat best prima deed. Argumenten gingen wel ergens over.
Ik zie het goed zijn in debatteren totaal los van iemands standpuntenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Baudet altijd mooie praatjes. Maar praatjes vullen geen gaatjes. Baudet doet me zo erg denken aan Rutte, van het hele begin dan.
Wilders heeft die techniek wel goed door ja. Ben benieuwd wat er van Jetten overblijft nuquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie het goed zijn in debatteren totaal los van iemands standpunten
Zo ben ik qua debat geen fan van asscher maar wel van wilders
Dat wel maar ik had het meer over de manier van discussiëren zelf. Inhoud ben ik het ook niet mee eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Baudet altijd mooie praatjes. Maar praatjes vullen geen gaatjes. Baudet doet me zo erg denken aan Rutte, van het hele begin dan.
Ja zonder dat zelf echt door te hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Leerde van rtl debat
Nu was het alsof krol een toezeggimg tegen aan hem deed.
Jetten vind ik echt opvallend goed vandaag en in rtl debatquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wilders heeft die techniek wel goed door ja. Ben benieuwd wat er van Jetten overblijft nu
Zeer benieuwd inderdaadquote:
Echt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
In een aangeschoten bui je vliegticket omgeboektIk ga lekker pas woensdag naar huis
Niet te vaak dronken worden hoor, dan kom je nooit meer "thuis"quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
In een aangeschoten bui mijn vliegticket omgeboektIk ga lekker pas woensdag naar huis
Oh ja, hij kan mooi praten jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat wel maar ik had het meer over de manier van discussiëren zelf. Inhoud ben ik het ook niet mee eens.
[..]
Ja zonder dat zelf echt door te hebben
Niet interessant genoegquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind het zo bizar dat de tweede kamer hotemetoten dit doen...
Het moet om de EK of PS gaan
Of de waterschappen
Omdat ze het nooit doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |