Ja zijn bijzondere beesten. Geen idee wat ze met mij hebben. Ook heletijd mn haar likken, doen ze bij niemand anders. En letterlijk krijsen als ik voor de deur sta, zijn beetje gekkiequote:
Sow hequote:
Ik vind het eigenlijk al heel wat dat ie daar staat. Heeft natuurlijk geen ideale voorbereiding gehadquote:
Je bent Minister president. Die moet er altijd staan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al heel wat dat ie daar staat. Heeft natuurlijk geen ideale voorbereiding gehad
Laatste keer kwam assistentje dijkhoffquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al heel wat dat ie daar staat. Heeft natuurlijk geen ideale voorbereiding gehad
Ik ben geen minister-president. Maar goed, Rutte heeft gisteren en vandaag waarschijnlijk wel wat andere dingen aan zijn hoofd gehad dan een NOS debatquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:44 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je bent Minister president. Die moet er altijd staan.
Ze zijn wel op je gesteld zo te lezenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zijn bijzondere beesten. Geen idee wat ze met mij hebben. Ook heletijd mn haar likken, doen ze bij niemand anders. En letterlijk krijsen als ik voor de deur sta, zijn beetje gekkieDaarom ben ik er een beetje bang voor dat ze zich niet goed voelen als ik lang weg ben
Natuurlijk... Maar toch "Caroliiieen?"quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maar eens hij heeft gisteren een zware dag gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha. Nee jij bent geen minister president. Dat had een grap van mij kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben geen minister-president. Maar goed, Rutte heeft gisteren en vandaag waarschijnlijk wel wat andere dingen aan zijn hoofd gehad dan een NOS debat
Ja die ookquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef skysherrif het volgende:
Maar dat van krol met zn klepel was ook vrij pijnlijk
Baudet kon dat debat ook heel makkelijk winnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja die ookmaar van Krol ben ik het wel gewend.
Vooral omdat het spreekwoord precies betekent wat er op dat moment met hem zelf gebeurdequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:46 schreef skysherrif het volgende:
Maar dat van krol met zn klepel was ook vrij pijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |