Ze zijn allebei vrij gehecht, dat is beetje het probleem. Als ik weg ga staan ze een uur te miauwen voor de deur, dus als ik dan dagen weg ben weet ik niet hoe ze reagerenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is misschien voor die beestjes ook beter om ze gewoon op hun plek te laten?
Honden die zich als kat gedragen zijn ergerquote:
Gewoon keer proberen. Wie weet wennen ze eraanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze zijn allebei vrij gehecht, dat is beetje het probleem. Als ik weg ga staan ze een uur te miauwen voor de deur, dus als ik dan dagen weg ben weet ik niet hoe ze reageren
Het probleem is wel dat mn fam in totaal 6 weken weg is geweest en dat ik 6 weken voor ze hebt gezorgd, dus verwacht niet dat ze zo snel omslaan. Kan wellicht maar ik ben een keer een nachtje wezen slapen bij een maat en toen hebben bij de voordeur zitten schijtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon keer proberen. Wie weet wennen ze eraan
Jaaaaaaquote:
Tering hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat mn fam in totaal 6 weken weg is geweest en dat ik 6 weken voor ze hebt gezorgd, dus verwacht niet dat ze zo snel omslaan. Kan wellicht maar ik ben een keer een nachtje wezen slapen bij een maat en toen hebben bij de voordeur zitten schijtenNormaal doen ze dat nooit
ik sta constant op het randje al had ik gisteren echt minuten kunnen pakken. Het is soms ook goed om anderen wat minuten te gunnen want voor mij maakt het toch niet meer uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet echt even terug die top 20 in hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |