ik ben 30 en heb het ook gezien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben jonger en heb het gezien. Dus misschien ben je wel te oud om het gezien te hebben
Ik reken er niet op dat ik kinderen krijg, dus laat maar zittenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
rt rt rt
Doen we het niet voor ons dan in ieder geval voor de toekomst van onze kinderen
Waarom niet dan vriend?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik reken er niet op dat ik kinderen krijg, dus laat maar zitten
Doorgaans is dat wel nodig jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal wel niet verstandig zijn aangezien je er ook voor moet zorgen enzo
Stelletje aandachtshoeren!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doorgaans is dat wel nodig ja
Heb de vrees dat het daar bij mij wel fout zal gaanquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doorgaans is dat wel nodig ja
Joh net of ik het wel allemaal kon......uiteindelijk is het wel gelukt maar toch.....quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb de vrees dat het daar bij mij wel fout zal gaan
Gun ik die kids niet
Eerst maar weer eens goed voor mezelf zorgenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Joh net of ik het wel allemaal kon......uiteindelijk is het wel gelukt maar toch.....
Dat komt vast wel goed Skedjequote:Op woensdag 20 maart 2019 12:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerst maar weer eens goed voor mezelf zorgen
We blijven de moed erin houden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat komt vast wel goed Skedje
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:02 schreef I. het volgende:
[..]
Goed goed, nog steeds wel een beetje inkomen, maar minder slopend dan de eerste keer.3x per week lukt me nog niet altijd, maar 2x sowieso wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |