Christenunie wellicht?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat de huizen weer betaalbaar worden. Dat criminelen uit worden gezet, gratis onderwijs, beetje dat soort dingen
Goed mogelijk ja, hemelsbreed nog geen 100 km hier vandaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker hoor.
In Roemenië was het ook al 25 graden begreep ik van een vriendin.
Ja dat vind ik dan weer net te linksquote:
Waarom wil je in vredesnaam coffeeshops sluitenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer net te linksDacht aan SGP omdat ze coffeeshops willen sluiten maar dat haat op vrouwen vind ik zo onnodig.
Hoelang ben je dan onderweg met de staat van de wegen aldaar?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed mogelijk ja, hemelsbreed nog geen 100 km hier vandaan
Ik haat junkiesquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom wil je in vredesnaam coffeeshops sluiten
Denk?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer net te linksDacht aan SGP omdat ze coffeeshops willen sluiten maar dat haat op vrouwen vind ik zo onnodig.
Van hier naar Boekarest is ongeveer drie uur. 225 kilometer. Helpt natuurlijk niet dat je nog altijd grenscontroles hebt. Daarom ben ik altijd viesmad als mensen pro-grenscontrole zijn. Het Afschuwelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang ben je dan onderweg met de staat van de wegen aldaar?
uh, okequote:
Ook wel een mooi land. Bulgarije ken ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed mogelijk ja, hemelsbreed nog geen 100 km hier vandaan
Oh dat valt eigenlijk nog vies tegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Van hier naar Boekarest is ongeveer drie uur. 225 kilometer. Helpt natuurlijk niet dat je nog altijd grenscontroles hebt. Zijn momenteel ook bezig met een nieuwe snelweg. Is die af dan gaat het naar zo'n 2.5 uur
In mijn tijd was sunny Beach nog niet zo populair. Dan ging je standaard naar Salou of Chersonissos.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook wel een mooi land. Bulgarije ken ik niet zo goed.
Behalve sunny Beach dan
Mja, zit een beetje in het midden van de 4 grootste steden van het land en Boekarest. Allemaal op zo''n 2,5 uur afstandquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat valt eigenlijk nog vies tegen.
Dat is oprecht kutquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
2 was FVD, partij waar ik net zo op tegen ben als de PVV. Daarom zit ik beetje met een dubbel gevoel, want beide geven die uitslagen
Ja dat laatste is intens kut.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Mja, zit een beetje in het midden van de 4 grootste steden van het land en Boekarest. Allemaal op zo''n 2,5 uur afstand
Boekarest zou best snel moeten kunnen maar je verliest makkelijk 30 minuten aan de grens. Daarom altijd ook viesmad op mensen die helemaal pro-grenscontroles zijn.
Toch wel knap dat je van een heel land by far de slechtste plek om te vertoeven kiestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook wel een mooi land. Bulgarije ken ik niet zo goed.
Behalve sunny Beach dan
Vond de snelwegen rondom Boekarest wel prima in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Mja, zit een beetje in het midden van de 4 grootste steden van het land en Boekarest. Allemaal op zo''n 2,5 uur afstand
Boekarest zou best snel moeten kunnen maar je verliest makkelijk 30 minuten aan de grens. Daarom altijd ook viesmad op mensen die helemaal pro-grenscontroles zijn.
Als ik er morgen nog niet uitkom heb ik 3 tacktieken:quote:
LOL daar dacht ik als 18 jarige anders over. Maar natuurlijk wel waar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Toch wel knap dat je van een heel land by far de slechtste plek om te vertoeven kiest
Zeg jij, die hoofddoek die je vorige week maandag op had vond ik wel wat apart.quote:
Mja, maar staat wel altijd mega-vast tijdens de spitsurenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vond de snelwegen rondom Boekarest wel prima in ieder geval.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ik er morgen nog niet uitkom heb ik 3 tacktieken:
1: Ogen dicht en gewoon kleuren
2: De laatste van de lijst inkleuren
3: niet stemmen
Goed over nadenken dus nog maar
Ik stem als laatste der Mohikanen SP.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ik er morgen nog niet uitkom heb ik 3 tacktieken:
1: Ogen dicht en gewoon kleuren
2: De laatste van de lijst inkleuren
3: niet stemmen
Goed over nadenken dus nog maar
Mja, het is je vergevenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
LOL daar dacht ik als 18 jarige anders over. Maar natuurlijk wel waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |