Moet je Driep ff dm'enquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef skysherrif het volgende:
Bij wie kam ik crashen in 010 ben buitengesloten stuur voedsel
Noorden van Bulgarijequote:
@Driepinkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef skysherrif het volgende:
Lelijk gezichtquote:
040 onlyquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef skysherrif het volgende:
Vind deze tracker wel iets beperkt. Had er nog een tiental vragen tegenaan geknald wat mij betreft, over iets meer diverse onderwerpen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ook gedaan maar wat er uit kwam
ik was beetje in shock want denk stond op 1 (never nooit dat ik daar op ga stemmen)
quote:
Ik heb nog wel een garagequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef skysherrif het volgende:
Oh ja gisteren was 27 graden, vandaag 20 graden. Goed te doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]weer eens wat anders
Ziet er al een beetje lenteachtig uit daar.
2 was FVD, partij waar ik net zo op tegen ben als de PVV. Daarom zit ik beetje met een dubbel gevoel, want beide geven die uitslagenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
@:OmgevallenFlat2 dan kijk je naar welke op 2 staat.
Vaak doe ik zowel de kieswijzer als de stemmentracker en voeg die uitslagen samen voor de doorslaggevende stem
Hmmmmm wat voor dingen zijn dan belangrijk voor jequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
2 was FVD, partij waar ik net zo op tegen ben als de PVV. Daarom zit ik beetje met een dubbel gevoel, want beide geven die uitslagen
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh ja gisteren was 27 graden, vandaag 20 graden. Goed te doen
Jawel hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij eet wel gewoon vlees toch? Of ben jij vegetariėr?
Hehequote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind deze tracker wel iets beperkt. Had er nog een tiental vragen tegenaan geknald wat mij betreft, over iets meer diverse onderwerpen.
Ja dat de huizen weer betaalbaar worden. Dat criminelen uit worden gezet, gratis onderwijs, beetje dat soort dingenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmmm wat voor dingen zijn dan belangrijk voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |