Heeft hij niet een punt dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
Eerst dat hysterische geschreeuw van Wilders, die liefst meteen alle koppen op het politieke hakblok legt. De man is - zacht uitgedrukt - een politieke clown. Ik snap niet hoe mensen deze man nog serieus kunnen nemen.
Jetten heeft gewoon een oogje op Baudet en probeert op de hype van de FvD stemmen te winnen. Ik vind het ook wel goed dat Jetten soms serieuze vraagtekens zet bij de FvD.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
Maar het was nog niet eens de meest trieste vertoning, want die eer gaat naar dat knulletje van D66. Wat ben ik dat ventje spuugzat zeg... Even Baudet de maat nemen met termen als "misselijkmakend", terwijl partijen hadden afgesproken om vandaag "terughoudend" campagne te voeren. Maar net als vorig jaar, bij de gemeenteraadsverkiezingen, heeft D66 het ook nu weer nodig om Forum voor Democratie als vijand neer te zetten.
Als die wijken 82% islamitisch zijn dan praat je over 8 tot 15 % sympathisanten gok ik zo. Goede cijfers erover zijn er niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoeveel symphatisanten heb je 't over?
Dus mensen kunnen beter maar stoppen met hard werken?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:32 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Kinderen die opgroeien in een echte achterstandswijk waar niet voldoende wordt geïnvesteerd hebben naar mijn idee een halve kans om te slagen in de samenleving en zullen sneller worden weggezet door de samenleving als onacceptabel volk. Zowel in onderwijs als op de arbeidsmarkt.
Er zijn serieuze onderzoeken hier naar geweest die hebben aangetoond dat bovenstaande klopt al dan niet gematigder
Uit welke bronnen heb jij kunnen opmaken wat zijn doel was?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:21 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij downplayed het ras-dingetje, want " de tram reed door meerdere wijken" en quote " er stond een IKEA" . Terwijl hier gewoon het doel was, ongelovige blanke Nederlanders vermoorden.
Wijken waar 18 % Nederlanders wonen.
Godver ik weet niet of ik moet lachen of huilen om zo'n reactie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:08 schreef DoubleUU het volgende:
Waarom denk je dat alle moskeeën direct gesloten zijn maar kerken niet ?
Potentiële schuilplaatsen.
1 er is totaal geen relatie met de slachtoffersquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uit welke bronnen heb jij kunnen opmaken wat zijn doel was?
Wellicht moet je het trekken van conclusies even gewoon laten, tot er meer bekend is over de beweegredenen van deze idioot.
NWS / Crowdfunding voor slachtoffer Utrechtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:02 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nouja, er is wel een crowdfundingsactie om de begrafenis van Roos te kunnen betalen omdat haar vader vrij arm is. Waar al bijna 25k is opgehaald;dus dat is iets.
Linkje mag helaas niet van Fok want er staat een foto bij.
Ligt eraan of je moslim bent.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:37 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Godver ik weet niet of ik moet lachen of huilen om zo'n reactie.![]()
Nee zeker niet maar zou jij met een achterstand werken voor een halve oneerlijke kans?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dus mensen kunnen beter maar stoppen met hard werken?
Dus zo'n 10 tot 20% van de moslims die zo'n maffe daad ondersteunen? Waar tover je dat dan vandaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:34 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als die wijken 82% islamitisch zijn dan praat je over 8 tot 15 % sympathisanten gok ik zo. Goede cijfers erover zijn er niet.
Mensen moeten vechten voor hun kans, zoals iedereen. Niemand heeft het echt makkelijk, uitzonderingen daargelaten. Een achterstand creëer je zelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Nee zeker niet maar zou jij met een achterstand werken voor een halve oneerlijke kans?
We horen anno 2019 toch wel iedereen in Nederland een gelijke kans te geven maar ik heb het idee dat dit politieke probleem als sinds de jaren 70 speelt en de politiek er niks mee kan en wilt doen en doet alsof hun neus bloedt.
De terreuraanslag van gisteren was erg maar is ook wel voor een deel te wijten aan de maatschappij.
Nee joh, zijn achterban werkt. Die horen achteraf de samenvatting en vragen zich af wat de dochter van zei.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar eens kunnen dat het optreden van vandaag Baudet aan flink aantal stemmen gaat kosten.
Alleen vandaag, inclusief dat te laat komen. Daar scoor je geen punten mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar de verkiezingen zijn morgen al.. wat bedoel je precies met 'deze week'? Of doel je op Baudets optreden van gisteren en vandaag?
Een aantal jaren geleden was er een onderzoek onder allochtoonse bevolking waarin men aangaf voor 75 % sympathisant te zijn van IS. Dat is met de jaren wel erg afgenomen, want dat onderzoek was in het begin van de ellende, maar toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus zo'n 10 tot 20% van de moslims die zo'n maffe daad ondersteunen? Waar tover je dat dan vandaan?
Overigens wel wonderbaarlijk, dat met een dermate hoog percentage mensen dat dit geweld volgens jou goedkeurt er niet veel meer aanslagen in Nederland zijn, vind je niet?
Tja in de kerken zitten bierbrouwerijen en evenementenbureau's.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:37 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Godver ik weet niet of ik moet lachen of huilen om zo'n reactie.![]()
Ik zit as we speak in de tram (Den Haag), maar voel me niet bang gelukkig. Reis voor zowel werk als in mijn vrije tijd met het OV en zal dat ook gewoon blijven doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:55 schreef Sucuk het volgende:
Zijn er hier mensen die op dagelijkse basis het OV gebruikt voor woon-werk? En gaan jullie daarin veranderen sinds gisteren? Bijv. Banger geworden? Minder OV-gebruiken?
Hoe gaan jullie hiermee om?
Alsof dat verschil gaat maken, in de aanloop naar de aanslagen waren er militairen zichtbaar aanwezig op stations...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:25 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Bezuinigen op ontwikkelingshulp en het bespaarde geld naar veiligheid bijv.
Investeren in high-tech equipment voor hulpverleners. Daarnaast gebruik maken van innovatie. Van toezichtstechnologieën.
Ook meer blauw op drukke plekken, zoals centraal stations. Die zouden zwaarder beveiligd moeten worden door er marechaussees daar te laten surveilleren.
Wat is jouw definitie van allochtoon?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden was er een onderzoek onder allochtoonse bevolking waarin men aangaf voor 75 % sympathisant te zijn van IS. Dat is met de jaren wel erg afgenomen, want dat onderzoek was in het begin van de ellende, maar toch.
Nee, gewoon nee. Dit is niet te wijten aan de maatschappij. Als hij heel arm en kansloos was en een winkel zou overvallen zou ik nog kunnen zeggen "ja, het ligt aan de maatschappij, wij zorgen niet voor de kansarme burgers". Als je mensen neer gaat schieten uit de naam van je geloof heeft dat NUL te maken met de maatschappij. Burgers met buitenlandse roots hebben hier zeker wel gelijke kansen als ze er zelf wat moeite in steken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:40 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Nee zeker niet maar zou jij met een achterstand werken voor een halve oneerlijke kans?
We horen anno 2019 toch wel iedereen in Nederland een gelijke kans te geven maar ik heb het idee dat dit politieke probleem als sinds de jaren 70 speelt en de politiek er niks mee kan en wilt doen en doet alsof hun neus bloedt.
De terreuraanslag van gisteren was erg maar is ook wel voor een deel te wijten aan de maatschappij.
Ja dat dacht ik dus ook, maar hij schijnt het toch echt te zijn. Hij is in de loop der jaren wel wat veranderd, maar zijn meest kenmerkende verschijnsel was toch wel dat het een rossig type was, vanmiddag heb ik toevallig nog een foto van hem gezien waar hij eruit zag als een salafist, inclusief rooie baard. Hoe toevallig zou het zijn als het hier om een andere rooie Turk zou gaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die inteelt turk uit dat filmpje is een ander persoon..lijkt in de verste verte niet op Tanis
Het draait niet om mijn definitie van allochtoon in dat onderzoek. Ik kan de enquete wel voor je opzoeken als je wilt..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van allochtoon?
Bij debielen niet, wedden dat die op tijd was maar werd opgehouden door journalisten? En nog meer journalisten...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alleen vandaag, inclusief dat te laat komen. Daar scoor je geen punten mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |