Ja precies, gewoon het probleem van een ander land maken. Wel lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:15 schreef JannekeC5 het volgende:
De dader had al veel op zijn kerfstok... Wordt het niet eens tijd dat immigranten en gelukzoekers na het plegen van een crimineel feit het eventuele NL-paspoort direct kwijt zijn en na het uitzitten van hun straf (als er al gestraf wordt) direct worden uitgezet zonder het recht (dat hebben ze verspeeld) om hierin tegen beroep te gaan (sorry advocaatjes).
Je leest kennelijk niet eens waar ik op reageer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:12 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wedden dat je bonus punten krijgt in de jihad voor blanke slachtoffers. Dit is gewoon een terecht punt en je passt hem weer. Reageer eens fatsoenlijk. Met je hersenen, niet met je gevoel.
Aangezien de heer Erdogan een eigen onderzoek gelast heeft naar de actie van deze Turkse staatsburger lijkt het er op dat hij hem graag terug had willen nemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon het probleem van een ander land maken. Wel lekker makkelijk.
Toen ik dat filmpje indertijd zag, vond ik het al meteen heel duidelijk -gezien zijn agressieve gelijkhebberige arrogantie- dat dat figuur gestoord en gevaarlijk was. Uiteraard nog niet zó gevaarlijk als uiteindelijk gisteren bleek.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar toen was het nog een domme aso die nog enigszins grappig over kwam, nu is het toch een ander beeld.
Als ze daar een zaak hebben tegen hem kn er wellicht gesproken worden over uitlevering.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Aangezien de heer Erdogan een eigen onderzoek gelast heeft naar de actie van deze Turkse staatsburger lijkt het er op dat hij hem graag terug had willen nemen.
Jij downplayed het ras-dingetje, want " de tram reed door meerdere wijken" en quote " er stond een IKEA" . Terwijl hier gewoon het doel was, ongelovige blanke Nederlanders vermoorden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je leest kennelijk niet eens waar ik op reageer.
De locatie in de stad is niet echt van belang als het plaatsvindt in een voertuig tussen twee andere locaties.
Dat is niet zo. Een van de zwaargewonden is een moslima met hoofddoek.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:49 schreef CyberCow het volgende:
Wat mij echt opvalt is dat er alleen maar blanke slachtoffers zijn. Terwijl het daar stikt van de zwarte mensen. Dader toch bewust zijn slachtoffers uitgekozen?
Maar het gaat wel goed met de economie toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:12 schreef the-eye het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-maanden-achtervolgd
Als dat het doel was dan heeft het er dus geen ruk mee te maken dat het in Kanaleneiland was waar een hoop buitenlanders wonen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:21 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij downplayed het ras-dingetje, want " de tram reed door meerdere wijken" en quote " er stond een IKEA" . Terwijl hier gewoon het doel was, ongelovige blanke Nederlanders vermoorden.
Dat was ik. En ja, een tram die door meerdere blanke wijken rijdt bevat blanken. Zelfs op een "zwarte halte".quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:21 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij downplayed het ras-dingetje, want " de tram reed door meerdere wijken" en quote " er stond een IKEA" .
Dat is mogelijk. Maar dan had hij het beter op een ander tijdstip kunnen doen.quote:Terwijl hier gewoon het doel was, ongelovige blanke Nederlanders vermoorden.
Er waren ook een aantal mensen gewond geraakt doordat ze in alle hectiek gevallen waren, niet door kogelschoten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Een van de zwaargewonden is een moslima met hoofddoek.
Die inteelt turk uit dat filmpje is een ander persoon..lijkt in de verste verte niet op Tanisquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar toen was het nog een domme aso die nog enigszins grappig over kwam, nu is het toch een ander beeld.
Dat is in zijn ogen nog steeds een geen moslima, gezien ze wss alleen een hoofddoekje droeg. Dan is het nog steeds islamitisch gerelateerd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Een van de zwaargewonden is een moslima met hoofddoek.
Daar was waarschijnlijk hun woonplaats, of het broednest voor het voorbereiden. DOHquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat het doel was dan heeft het er dus geen ruk mee te maken dat het in Kanaleneiland was waar een hoop buitenlanders wonen.
Hij woonde in Overvecht....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:25 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Daar was waarschijnlijk hun woonplaats, of het broednest voor het voorbereiden. DOH
Je bent lekker nutteloos aan het speculeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:24 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dat is in zijn ogen nog steeds een geen moslima, gezien ze wss alleen een hoofddoekje droeg. Dan is het nog steeds islamitisch gerelateerd.
Ligt er ook aan hoe je zo'n pubertje aanspreekt. Ik heb het gevoel dat de meeste jeugdwerkers het goed doen voor autoriteit uit te stralen en op te eisen maar ook zo sociaal en duidelijk mogelijk te zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 123 een oplossing is want de samenleving is helaas niet zo maakbaar als we denken. "Keihard straffen!" is leuk en lekker om te roepen, maar als je alleen straft en zo'n debiel verder overal wegkomt met zijn asociale gedrag of er zelfs bewondering mee oogst in zijn omgeving dan haal je er alleen de strafbare feiten uit op het moment dat ze al gepleegd zijn.
Er zijn momenteel bosjes met scholen waar een hoop leerlingen probleemgedrag vertonen en is de werkloosheid hoog omdat bijna niemand goed presteert op het onderwijs en dus veel kans heeft op een baan, in die wijken is de GGZ bijkans kapotbezuinigd en vallen randgevalletjes niet echt op tussen alle andere dus signaleren is ook een dagtaak dan.
Als je zo'n losgezongen aso aanspreekt op zijn gedrag als prepubertje en je allerlei ziektes naar je hoofd krijgt terwijl al zijn soortgenootjes eromheen staan te krijsen en joelen, dan ben je al tien jaar te laat. Thuis kregen ze m niet in het gareel, als ze überhaupt al enige notie hebben van een probleem, en buiten de deur valt ie zo in de groep.
Geen idee waar je zou moeten beginnen. Allemaal preventief ruimen kan niet, preventief behandelen is wegbezuinigd, de handhaving ook en de omgeving is rot of durft niets te zeggen omdat je anders zo'n hele horde in je nek krijgt.
Denk dat een goed begin is dat de overheid zich realiseert dat als je niet investeert in een gezonde, goed opgeleide bevolking, meer mensen zich niet kunnen redden. Vol inzetten op goed onderwijs en geestelijke gezondheidszorg plus voldoende handhaving en dat twee decennia minstens vohouden, dan komen we ergens. Simpel? Nee...
We weten onderhand allemaal dat hij reageerde uit naam van de islam. Wie moeten het meeste dood, naast vrij veel anderen, BLANKE ONGELOVIGEN. Het staat letterlijk in dat achterlijke boek. Ik kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij woonde in Overvecht....
Maar goed, iemand post "raar dat er in een wijk met zoveel buitenlanders alleen maar blanke slachtoffers zijn" vervolgens wordt uitgelegd dat dat waarschijnlijk komt doordat het niet op straat was maar in een tram tussen Utrecht CS en Nieuwegein, en daar komt dan die hele tirade weer op die werkelijk geen fuck met de opmerking te maken heeft waarop gereageerd werd.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:30 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
We weten onderhand allemaal dat hij reageerde uit naam van de islam. Wie moeten het meeste dood, naast vrij veel anderen, BLANKE ONGELOVIGEN. Het staat letterlijk in dat achterlijke boek. Ik kan er niets aan doen.
Geradicaliseerde moslims accepteren dat niet, heb je de beelden uit Raqqa niet gezien? Iedereen loopt in volledige besluiering.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:28 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Je bent lekker nutteloos aan het speculeren.
Hoeveel symphatisanten heb je 't over?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:08 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Punt is nog steeds dat de autochtoon in die buurten in de minderheid is. Dan kan je het wel zo downplayen, deze terrorist had zat sympathisanten in de buurt. Dat is een treurig feit. Dan kan er wel een Ikea staan, maar wat wil je daarmee bereiken?
Waarom denk je dat alle moskeeën direct gesloten zijn maar kerken niet ?
Potentiële schuilplaatsen.
Dat valt wel mee. Kinderen die opgroeien in een echte achterstandswijk waar niet voldoende wordt geïnvesteerd hebben naar mijn idee een halve kans om te slagen in de samenleving en zullen sneller worden weggezet door de samenleving als onacceptabel volk. Zowel in onderwijs als op de arbeidsmarkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Met alle respect, maar iedereen in Nederland moet het hier doen met hetzelfde onderwijs en dezelfde gezondheidszorg. En bij een deel van onze samenleving voldoet dit prima en zijn er genoeg mensen die een menswaardig bestaan kunnen opbouwen en zelfs succesvol kunnen zijn. Maar wellicht is dit ook het deel van de bevolking dat zich constructief, fatsoenlijk, menswaardig, respectvol en vredig inzet om ons vaasje in goede conditie te houden.
Ik heb dat filmpje minstens 10 x gekeken. Ik vond het toen echt een baas.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:03 schreef warp995 het volgende:
[..]
Dat was hij voorheen toch ook al niet? Mensen vonden hem toen ook al een trieste idioot.
Het is bekend geworden dat hij handelde uit naam van de islam. Waarom moet ik een pil nemen? Misschien moet jij inhoudelijk reageren ipv zulke achterlijke dingen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |