Hoewel er in kanaleneiland veel Marokkanen wonen heb je er ook de meubelboulevard (met IKEA) waar een wat gemengder publiek op afkomt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:49 schreef CyberCow het volgende:
Wat mij echt opvalt is dat er alleen maar blanke slachtoffers zijn. Terwijl het daar stikt van de zwarte mensen.
Nouja, er is wel een crowdfundingsactie om de begrafenis van Roos te kunnen betalen omdat haar vader vrij arm is. Waar al bijna 25k is opgehaald;dus dat is iets.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:00 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als het mij overkomt, graag.
Wat is de meerwaarde voor de slachtoffers of diens nabestaanden om zo exposed te worden?
Dat was hij voorheen toch ook al niet? Mensen vonden hem toen ook al een trieste idioot.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:00 schreef Buitendam het volgende:
De je-halve-kont-staat-open man is nu ineens veel bedroevender bekend
Ja, maar toen was het nog een domme aso die nog enigszins grappig over kwam, nu is het toch een ander beeld.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:03 schreef warp995 het volgende:
[..]
Dat was hij voorheen toch ook al niet? Mensen vonden hem toen ook al een trieste idioot.
Punt is nog steeds dat de autochtoon in die buurten in de minderheid is. Dan kan je het wel zo downplayen, deze terrorist had zat sympathisanten in de buurt. Dat is een treurig feit. Dan kan er wel een Ikea staan, maar wat wil je daarmee bereiken?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:00 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoewel er in kanaleneiland veel Marokkanen wonen heb je er ook de meubelboulevard (met IKEA) waar een wat gemengder publiek op afkomt.
Daarnaast is het de tram Nieuwegein - Utrecht Centraal; die komt door allerlei wijken.
Precies.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar toen was het nog een domme aso die nog enigszins grappig over kwam, nu is het toch een ander beeld.
Das mooi, kunnen we na de uitzending een afgewogen keuze maken voor het stemhokje morgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:01 schreef Domnivoor het volgende:
Aanvulling: de uitzending van Opsporing Verzocht is later op de avond, na Nederland kiest.
In een tram tussen Utrecht Centraal en Nieuwegein.... en dan ga je uit van de bevolkingssamenstelling op de plek waar die aanslag in die tram toevallig plaatsvond?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:49 schreef CyberCow het volgende:
Wat mij echt opvalt is dat er alleen maar blanke slachtoffers zijn. Terwijl het daar stikt van de zwarte mensen. Dader toch bewust zijn slachtoffers uitgekozen?
Plus dat men de omschrijving van de dader snel genoeg gehad heeft, en de slachtoffers vooralsnog niet dezelfde achtergrond lijken te hebben, dan ga je al snel naar het terreurscenario.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:59 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
De toedracht doet in eerste instantie denken aan een terreuraanslag, daar worden dan denk ik geen risico's mee genomen.
Wedden dat je bonus punten krijgt in de jihad voor blanke slachtoffers. Dit is gewoon een terecht punt en je passt hem weer. Reageer eens fatsoenlijk. Met je hersenen, niet met je gevoel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
In een tram tussen Utrecht Centraal en Nieuwegein.... en dan ga je uit van de bevolkingssamenstelling op de plek waar die aanslag in die tram toevallig plaatsvond?
Wat had je geroepen als het aan het begin of het einde van de route van diezelfde tram was gebeurd?
Ik ben inderdaad bang dat heel veel mensen nu op de populisten gaan stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das mooi, kunnen we na de uitzending een afgewogen keuze maken voor het stemhokje morgen.
Populisten zijn mensen die de stem van de bevolking vertolken...dus elke politicus zou populist moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bang dat heel veel mensen nu op de populisten gaan stemmen.
Het zou ook zomaar eens kunnen dat het optreden van vandaag Baudet aan flink aantal stemmen gaat kosten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zouden er nog veel mensen naar dit debat gaan kijken dan? Als mijn omgeving een graadmeter is dan interesseert het de meesten geen ruk en zeker die inhoudsloze tv-debatten niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar eens kunnen dat het optreden van vandaag Baudet aan flink aantal stemmen gaat kosten.
Christchurch is wel lekker snel vergeten zo idd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo zullen ze zichzelf vast zien, ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:13 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Populisten zijn mensen die de stem van de bevolking vertolken...dus elke politicus zou populist moeten zijn.
Als ze het debat zelf niet hebben gezien zal het in de praatprogramma's deze week nog ruimschoots aan bod komen, maar je maar niet druk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zouden er nog veel mensen naar dit debat gaan kijken dan? Als mijn omgeving een graadmeter is dan interesseert het de meesten geen ruk en zeker die inhoudsloze tv-debatten niet.
Hij heeft het dan wel met zo weinig overtuiging gedaan dat het hele land anderhalve dag later nog steeds niet weet of het een terreurdaad was.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat men de omschrijving van de dader snel genoeg gehad heeft, en de slachtoffers vooralsnog niet dezelfde achtergrond lijken te hebben, dan ga je al snel naar het terreurscenario.
Maar de verkiezingen zijn morgen al.. wat bedoel je precies met 'deze week'? Of doel je op Baudets optreden van gisteren en vandaag?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ze het debat zelf niet hebben gezien zal het in de praatprogramma's deze week nog ruimschoots aan bod komen, maar je maar niet druk.
Natuurlijk kan dat niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:15 schreef JannekeC5 het volgende:
De dader had al veel op zijn kerfstok... Wordt het niet eens tijd dat immigranten en gelukzoekers na het plegen van een crimineel feit het eventuele NL-paspoort direct kwijt zijn en na het uitzitten van hun straf (als er al gestraf wordt) direct worden uitgezet zonder het recht (dat hebben ze verspeeld) om hierin tegen beroep te gaan (sorry advocaatjes).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |