abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 maart 2019 @ 17:10:55 #101
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185742232
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:54 schreef MMaRsu het volgende:
Dat is een bedrijf die zijn eigen keuzes maakt.
Goh.
Gebaseerd op reacties in de maatschappij. Die steeds meer elke kneus met een gevoel tegemoed wil komen.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 20 maart 2019 @ 17:14:04 #102
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185742329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 16:51 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik kom hier ook nooit, maar ik heb niet zo'n behoefte om op onzin in te gaan.

Deze reactie vind ik dan weer wel wat meer mature en in het hier en nu.
Dat jij het onzin vindt maakt het nog geen onzin. Dan liever geen reactie.

Maar liever een onderbouwing waarom wat jou betreft hetgeen wat ik plaatste onzin is. Dan gaat het topic nog ergens over.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 20 maart 2019 @ 17:27:19 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185742712
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:10 schreef matthijst het volgende:

[..]

Goh.
Gebaseerd op reacties in de maatschappij. Die steeds meer elke kneus met een gevoel tegemoed wil komen.
Ja gelukkig komen ze jou niet tegemoet met je gejank om niks
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185742734
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:10 schreef matthijst het volgende:

[..]

Goh.
Gebaseerd op reacties in de maatschappij. Die steeds meer elke kneus met een gevoel tegemoed wil komen.
Ze doen dit gewoon om empathieloze trollen te irriteren. ^O^
  woensdag 20 maart 2019 @ 17:30:28 #105
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_185742788
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Dat jij het onzin vindt maakt het nog geen onzin. Dan liever geen reactie.

Maar liever een onderbouwing waarom wat jou betreft hetgeen wat ik plaatste onzin is. Dan gaat het topic nog ergens over.
Ok, ik heb nog even naar je post gekeken en zal een wat meer genuanceerde reactie geven dan. Sorry voor daarnet.

Er bestaat zoiets als het begrip grooming en dat houdt in dat pedoseksuelen allerlei methoden gebruiken om hun potentiele slachtoffer in een dusdanige toestand te brengen zodat ze kunnen toeslaan.

Grooming is dus een dikke vorm van manipulatie die vrijwel alle pedoseksuelen gebruiken omdat die seksuele handelingen eigenlijk nooit door het slachtoffer geiniteerd worden.

Dus zoals vrouwen zichzelf mooi opmaken, een lekker luchtje opdoen, wat verleidelijk doen en hun gewenste partner wat aandacht geven om de outcome te kunnen beinvloeden doen pedoseksuelen dat ook. Overigens mannen doen er natuurlijk ook alles voor om vrouwen 'zover' te krijgen :{w

Maar bij pedoseksuelen gaat het er bewust om om hun potentiele slachtoffers in een zodanige positie en gemoedstoestand te brengen zodat ze toe kunnen slaan. Dus moet je heel aardig zijn, veiligheid creeeren, ze allerlei dingen toestoppen, je slachtoffer isoleren, mindfucken zodat ze het tegen niemand anders vertellen of andere leugens vertellen zodat ze steeds gemakkelijker als prooi worden en hun referentie van wat normaal is wordt gemanipuleerd.

Zo'n pretpark als Neverland is wat dat betreft een prima lokatie om jouw slachtoffer in de juiste positie te brengen, te vertroetelen en te verwennen zodat iemand zich op zijn gemak en veilig voelt. En op een gegeven moment wordt er een situatie gecreeerd waarin in de ' spontane gever' iets terugverlangd en er wordt ingespeeld op een soort schuldgevoel dat er ook eens iets van de andere kant moet komen, want we geven toch zoveel om elkaar :)

Daarnaast wordt er door dit soort mensen heel veel 'gemist' (misting). Boodschappen die gegeven worden, bedoeld om een ander (gunstiger) beeld op te wekken dan de werkelijkheid. MJ's statement dat hij 'als een kind was', waar jij naar referereerde was dan ook meer bedoeld als een soort dekmantel voor zijn grooming business.

Het is gewoon een grote leugen die je alleen maar kunt zien als je wakker wordt, en meestal is het dan al te laat.

Kruijf: Je gaat het pas zien als je het doorhebt
  woensdag 20 maart 2019 @ 17:35:03 #106
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185742911
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ze doen dit gewoon om empathieloze trollen te irriteren. ^O^
Lukt ze aardig 👍
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185742944
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:30 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ok, ik heb nog even naar je post gekeken en zal een wat meer genuanceerde reactie geven dan. Sorry voor daarnet.

Er bestaat zoiets als het begrip grooming en dat houdt in dat pedoseksuelen allerlei methoden gebruiken om hun potentiele slachtoffer in een dusdanige toestand te brengen zodat ze kunnen toeslaan.

Grooming is dus een dikke vorm van manipulatie die vrijwel alle pedoseksuelen gebruiken omdat die seksuele handelingen eigenlijk nooit door het slachtoffer geiniteerd worden.

Dus zoals vrouwen zichzelf mooi opmaken, een lekker luchtje opdoen, wat verleidelijk doen en hun gewenste partner wat aandacht geven om de outcome te kunnen beinvloeden doen pedoseksuelen dat ook. Overigens mannen doen er natuurlijk ook alles voor om vrouwen 'zover' te krijgen :{w

Maar bij pedoseksuelen gaat het er bewust om om hun potentiele slachtoffers in een zodanige positie en gemoedstoestand te brengen zodat ze toe kunnen slaan. Dus moet je heel aardig zijn, veiligheid creeeren, ze allerlei dingen toestoppen, je slachtoffer isoleren, mindfucken zodat ze het tegen niemand anders vertellen of andere leugens vertellen zodat ze steeds gemakkelijker als prooi worden en hun referentie van wat normaal is wordt gemanipuleerd.

Zo'n pretpark als Neverland is wat dat betreft een prima lokatie om jouw slachtoffer in de juiste positie te brengen, te vertroetelen en te verwennen zodat iemand zich op zijn gemak en veilig voelt. En op een gegeven moment wordt er een situatie gecreeerd waarin in de ' spontane gever' iets terugverlangd en er wordt ingespeeld op een soort schuldgevoel dat er ook eens iets van de andere kant moet komen, want we geven toch zoveel om elkaar :)

Daarnaast wordt er door dit soort mensen heel veel 'gemist' (misting). Boodschappen die gegeven worden, bedoeld om een ander (gunstiger) beeld op te wekken dan de werkelijkheid. MJ's statement dat hij 'als een kind was', waar jij naar referereerde was dan ook meer bedoeld als een soort dekmantel voor zijn grooming business.

Het is gewoon een grote leugen die je alleen maar kunt zien als je wakker wordt, en meestal is het dan al te laat.

Kruijf: Je gaat het pas zien als je het doorhebt
Goed verhaal, lekker kort.

Heb je ook nog bewijs voor je statements?
  woensdag 20 maart 2019 @ 17:38:32 #108
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_185742999
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Goed verhaal, lekker kort.

Heb je ook nog bewijs voor je statements?
Dit is gewoon de gang van zaken bij dit type mensen, manipulatie, dreigen, machtsmisbruik, angst, chanteren en tegelijkertijd vriendelijk blijven :)
pi_185743108
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:38 schreef Tengano het volgende:

[..]

Dit is gewoon de gang van zaken bij dit type mensen, manipulatie, dreigen, machtsmisbruik, angst, chanteren en tegelijkertijd vriendelijk blijven :)
Oké, leuk.

Het bewijs komt later? Dat Michael Jackson een pedofiel is?
  woensdag 20 maart 2019 @ 17:48:57 #110
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_185743244
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Oké, leuk.

Het bewijs komt later? Dat Michael Jackson een pedofiel is?
In een rechtzaak is bewijs wel handig om iemand veroordeeld te krijgen. Maar in het dagelijks leven heb je helemaal geen bewijs nodig om te weten of iemand wel of niet ok is. Dan doe je het met red flags. En als er daar te veel van zijn, dan weet je eigenlijk al genoeg.

Ga je dan door dan kom je later tot de conclusie dat je het allang had kunnen weten en snap je eigenlijk niet waarom je er niet eerder uit gestapt bent.

Dus op basis van wat ik van deze zaak gezien en gehoord heb, weet ik idd genoeg.

If it looks like a duck, swims like a duck and quacks like a duck....... well you know :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 20-03-2019 18:06:43 ]
pi_185743277
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:48 schreef Tengano het volgende:

[..]

In een rechtzaak is bewijs wel handig om iemand veroordeeld te krijgen. Maar in het dagelijks leven heb je helemaal geen bewijs nodig om te weten of iemand wel of niet ok is. Dan doe je het met red flags. En als er daar te veel van zijn, dan weet je eigenlijk al genoeg.

Ga je dan door dan kom je later tot de conclusie dat je het allang had kunnen weten en snap je eigenlijk niet waarom je er niet eerder uit gestapt bent.

Dus op basis van wat ik van deze zaak weet, weet ik idd genoeg.

If it flies like a duck, swims like a duck and quacks like a duck....... well you know :)
Oké.
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 18:18:07 #112
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185743806
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:30 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ok, ik heb nog even naar je post gekeken en zal een wat meer genuanceerde reactie geven dan. Sorry voor daarnet.

Er bestaat zoiets als het begrip grooming en dat houdt in dat pedoseksuelen allerlei methoden gebruiken om hun potentiele slachtoffer in een dusdanige toestand te brengen zodat ze kunnen toeslaan.

Grooming is dus een dikke vorm van manipulatie die vrijwel alle pedoseksuelen gebruiken omdat die seksuele handelingen eigenlijk nooit door het slachtoffer geiniteerd worden.

Dus zoals vrouwen zichzelf mooi opmaken, een lekker luchtje opdoen, wat verleidelijk doen en hun gewenste partner wat aandacht geven om de outcome te kunnen beinvloeden doen pedoseksuelen dat ook. Overigens mannen doen er natuurlijk ook alles voor om vrouwen 'zover' te krijgen :{w

Maar bij pedoseksuelen gaat het er bewust om om hun potentiele slachtoffers in een zodanige positie en gemoedstoestand te brengen zodat ze toe kunnen slaan. Dus moet je heel aardig zijn, veiligheid creeeren, ze allerlei dingen toestoppen, je slachtoffer isoleren, mindfucken zodat ze het tegen niemand anders vertellen of andere leugens vertellen zodat ze steeds gemakkelijker als prooi worden en hun referentie van wat normaal is wordt gemanipuleerd.

Zo'n pretpark als Neverland is wat dat betreft een prima lokatie om jouw slachtoffer in de juiste positie te brengen, te vertroetelen en te verwennen zodat iemand zich op zijn gemak en veilig voelt. En op een gegeven moment wordt er een situatie gecreeerd waarin in de ' spontane gever' iets terugverlangd en er wordt ingespeeld op een soort schuldgevoel dat er ook eens iets van de andere kant moet komen, want we geven toch zoveel om elkaar :)

Daarnaast wordt er door dit soort mensen heel veel 'gemist' (misting). Boodschappen die gegeven worden, bedoeld om een ander (gunstiger) beeld op te wekken dan de werkelijkheid. MJ's statement dat hij 'als een kind was', waar jij naar referereerde was dan ook meer bedoeld als een soort dekmantel voor zijn grooming business.

Het is gewoon een grote leugen die je alleen maar kunt zien als je wakker wordt, en meestal is het dan al te laat.

Kruijf: Je gaat het pas zien als je het doorhebt
Je ziet dan ook dat het vaak gatekeepers zijn die misbruik maken van hun positie.
A child is born with no state of mind.
  woensdag 20 maart 2019 @ 18:26:53 #113
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_185743999
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2019 18:18 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Je ziet dan ook dat het vaak gatekeepers zijn die misbruik maken van hun positie.
Ik ken het begrip gatekeeper niet zo goed eerlijk gezegd; je doet mij een plezier als je dat nog even wilt uitleggen. Maar als pedoseksueel moet je een soort 'spel' :X spelen waarin je iig iets te bieden hebt; het is give and take.

Vroeger werd je altijd gewaarschuwd voor de vreemde man die je een snoepje zou geven. Maar hoe meer je te bieden hebt, hoe verleidelijker het wordt en hoe meer je als kind verstrikt kunt raken in zo'n net waar je gekgenoeg ook niet zomaar uitkomt.

Slachtoffers worden meestal zo ongelofelijk goed bewerkt zodat daders er mee kunnen lezen en schrijven en idd ook dat ze hun slachtoffer gewoon kunnen laten liegen, zelfs tegen de mensen die het dichts bij hen staan. Mede omdat de waarheid voor die slachtoffers ook consequenties voor henzelf zou hebben, maar wat uiteindelijk ook weer een mindfuck is van de dader. En daarnaast speelt angst en schaamte een hele grote rol om de waarheid snoeihard te blijven ontkennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 20-03-2019 18:33:33 ]
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 18:53:56 #114
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185744575
quote:
A gatekeeper is a person who controls access to something, for example via a city gate. In the late 20th century the term came into metaphorical use, referring to individuals who decide whether a given message will be distributed by a mass medium.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gatekeeper
Bijv gatekeepers van de film- en muziekindustrie.
Of gatekeepers van de professionele sportwereld.
A child is born with no state of mind.
  woensdag 20 maart 2019 @ 19:04:26 #115
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_185744843
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 18:53 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Bijv gatekeepers van de film- en muziekindustrie.
Of gatekeepers van de professionele sportwereld.
Ah, nou snap ik wat je bedoelt :)
  woensdag 20 maart 2019 @ 19:56:14 #116
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185746042


Kom dit toevallig tegen op FB, en vind die reacties wel mooi om te zien. Getuigd nog van enig normaal perspectief in NL.

https://www.facebook.com/(...)nk/2130983166937167/
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_185746715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:48 schreef Tengano het volgende:

[..]

In een rechtzaak is bewijs wel handig om iemand veroordeeld te krijgen. Maar in het dagelijks leven heb je helemaal geen bewijs nodig om te weten of iemand wel of niet ok is. Dan doe je het met red flags. En als er daar te veel van zijn, dan weet je eigenlijk al genoeg.

Ga je dan door dan kom je later tot de conclusie dat je het allang had kunnen weten en snap je eigenlijk niet waarom je er niet eerder uit gestapt bent.

Dus op basis van wat ik van deze zaak gezien en gehoord heb, weet ik idd genoeg.

If it looks like a duck, swims like a duck and quacks like a duck....... well you know :)
Dit, in een rechtszaak moet je keihard bewijs hebben om iemand achter slot en grendel te krijgen.

In je eigen leven werkt dat anders, dan ga je uit van het meest logische scenario.

Als je een buurman hebt die met jonge jongetjes hand in hand loopt, met ze naar het pretpark gaat, ze urenlang belt en liefdevolle berichten stuurt en ook nog met ze in één bed slaapt.

Als er dan ook nog eens mensen claimen slachtoffer te zijn van misbruik.

Zorg je er natuurlijk wel voor dat je je eigen kinderen ver weg van deze man laat.
  woensdag 20 maart 2019 @ 20:27:33 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185746897
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 19:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ afbeelding ]

Kom dit toevallig tegen op FB, en vind die reacties wel mooi om te zien. Getuigd nog van enig normaal perspectief in NL.

https://www.facebook.com/(...)nk/2130983166937167/
Normaal of juist tokkie?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185746962
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 20:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Normaal of juist tokkie?
De pagina waar het nieuws op staat heet ook:

Je bent een Zaankanter als ...

:s)
pi_185747025
Ik lees de gekste dingen op facebook, het is heel erg afhankelijk van de groep wat men schrijft.
pi_185747213
  woensdag 20 maart 2019 @ 20:54:57 #122
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185747848
Katholieke kerk neukte zich suf aan kleine jongetjes.
Toch is de paus met Pasen weer op elke tv zender te zien met z'n paaszegen.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 20 maart 2019 @ 21:12:53 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185748863
Ja en jij denkt dat we dat wel normaal vinden? Sowieso weg met religie, fuck die shit.

Snap alleen niet zo goed waarom jij MJ blijft verdedigen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185749261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

De reden dat ik hem verdedig is omdat, naast dat ik zijn muziek inderdaad heel tof vind, ik in MJ een misbegrepen man zie die enorm veel onrecht is aangedaan. Een giga-carriere opgebouwd, ten koste van zijn eigen jeugd. Met het geld wat hij heeft verdiend zijn huis en zijn hart opgesteld voor vele vele kinderen en families.

Hij zocht het gezelschap van kinderen op want zij beoordeelden hem niet als MJ de superster.

'Be like children. Not childish, but childlike'. MJ

Ik vind dat een mooie quote. Denk dat we allemaal wel eens terugverlangen naar de onbezorgheid van onze jeugd. En in de wereld van MJ kon hij dat ontsnappende gevoel recreëren middels Neverland. En dat stelde hij allemaal open voor de bezoekers.
Ik vind het mooi dat je zo over hem denkt, en het zegt veel over jou.

Wanneer ik dat zo lees voel ik op dit moment ook helemaal geen behoefte meer je ervan te overtuigen dat het imo allemaal misschien anders was, wat zou daar eigenlijk het gewin van zijn.
  woensdag 20 maart 2019 @ 21:33:13 #125
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185749800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en jij denkt dat we dat wel normaal vinden? Sowieso weg met religie, fuck die shit.

Snap alleen niet zo goed waarom jij MJ blijft verdedigen
Verdedigen? Ik geef een beetje tegengeluid tegen al die oeh-het-is-zon-grafisch-verhaal-dus-die-jongens-liegen-niet posters. En erger me kapot aan die overdreven gutmenschacties als "wij draaien geen MJ muziek meer." :r :r

Heeft ie het gedaan? Wellicht.
Snap alleen de hype niet zo. Als je het nu gelooft kon dat in '93 en'05 ook al. Zelfde verhalen, ook geen veroordeling. Vind het een sneu tijdperk waarin we nu zitten, al die heisa eromheen.
Ga dan van elke artiest eens na wat hij al dan niet fout gedaan heeft en ga daar ook geschokt over zitten doen.

Wat is d'r gebeurd met de goeie ouwe: "het is een weirdo, ik trek die muziek niet dus ik luister d'r verder niet naar?".

Wat mij betreft was het gewoon een docu geweest. Ter kennisgeving aannemen. Doe slachtofferhulp voor mensen die hierdoor over hun misbruikverleden willen praten en help ze ermee. Positief dat het zaken meer bespreekbaar maakt. Maar sla niet zo door :)

Maar goed, ik heb ook niks met zwartepietenjankerds en die zeeheldenzeikerds...
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')