Kan ze niet zo goed koken?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jawel, 1 van de weinige dingen die mn moeder wel goed kan koken
Pure interessequote:
Ik heb er wel al spijt van dat ik gezegd heb dat ik erbij zou zijn vanavond. Komt net een film die ik wil zien vanavond. En nu ook al geen prakjequote:
*prakkiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er wel al spijt van dat ik gezegd heb dat ik erbij zou zijn vanavond. Komt net een film die ik wil zien vanavond. En nu ook al geen prakje
Ja wel redelijk! Vanavond naar een workshop schilderen met een oud begeleidster. En hoe issie met jou? Tandarts weer overleeft ?quote:
Keuzes keuzes.......prioriteiten!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er wel al spijt van dat ik gezegd heb dat ik erbij zou zijn vanavond. Komt net een film die ik wil zien vanavond. En nu ook al geen prakje
Nou fijn dat de hachee wel goed is danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet echt
Ze doet haar best, maar vaak is het allemaal net niet goed.
Danku danku, wel trekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:09 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nou fijn dat de hachee wel goed is daneetsmakelijk!
Oh leuk!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:08 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja wel redelijk! Vanavond naar een workshop schilderen met een oud begeleidster. En hoe issie met jou? Tandarts weer overleeft ?
Gelukkigquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh leuk!Ja gaat prima, verdoving is gelukkig weer bijna uitgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |