Ja opzich wel. Maar gewoon aardappels vlees en groente is ook best makkelijk toch? Ik pleur altijd aardappeltjes in de airfryer. Handig.quote:
Ja is ook wel zo hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja opzich wel. Maar gewoon aardappels vlees en groente is ook best makkelijk toch? Ik pleur altijd aardappeltjes in de airfryer. Handig.
Wat schoft de pat?quote:
Haha dat flikken ze wel vaker jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik een kant en klaar maaltijd kopen, blijkt nu dat de overheerlijke kipfilet niks meer dan een klein klompje is
Geen mexicaans?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo uiteten, eten in de koelkast en vriezer is op.
Zal wel entrecote worden
Prakkiesquote:
Heeeeeequote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik een kant en klaar maaltijd kopen, blijkt nu dat de overheerlijke kipfilet niks meer dan een klein klompje is
Lekekr toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja alleenthuisdusgeenzinomtekokenprakkies
Zit nog in de sportschool en straks snel boodschappen en dan familiebezoek.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeker, tis genoeg voor twee hoor dus als je opschiet........
Gemiste kans........quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit nog in de sportschool en straks snel boodschappen en dan familiebezoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |