geldboete van de vijfde categorie is max ¤82.000 Is toch raar voor terrorisme...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Particulieren kunnen hem ook krijgen hoor, zal alleen niet snel gebeuren.
kloptquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij wil dat het leger eindelijk ingrijpt. Don’t ask
Om Hans Teeuwen te quoten: Dán laat de majesteit zien er voor alle Nederlanders te zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als Willem Alexander in zijn blote aars het monument op De Dam gaat swaffelen gaan we ook viraal. En nu?
Veel plezier op de AIVD watchlist hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:18 schreef Guccipet1993 het volgende:
Stel je voor dat er 3 intercity treinen tegelijkertijd ontploffen
(intercity Den Haag ri Amsterdam ) Intercity Utrecht ri Amsterdam, en intercity Almere Amsterdam
Met in elke trein 5 terroristen met bomvesten, 3 treinen die tegelijkertijd ontploffen maandag morgen in de spits.. Op zo'n zelfde moment een gijzeling in een starbucks vestiging midden in Amsterdam
met ongeveer 600 doden, denk dat als ooit zoiets gebeurt we viraal gaan over de wereld, en overal ter wereld de Nederlandse vlag afgebeeld zou worden op gebouwen etc
en pray voor holland op facebook plaatjes etc
Ja, juridisch is er geen beletsel. Het zal niet gebeuren, maar das iets anders.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:19 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Voor moord met terroristisch oogmerk?
Ik zou even langs de huisarts gaan met dit verhaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:22 schreef Guccipet1993 het volgende:
[..]
niks was gewoon een gedachte hoe de wereld zou reageren
Denk dat ik morgen de auto maar pak naar mn werkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:18 schreef Guccipet1993 het volgende:
(intercity Den Haag ri Amsterdam ) Intercity Utrecht ri Amsterdam, en intercity Almere Amsterdam
Met in elke trein 5 terroristen met bomvesten, 3 treinen die tegelijkertijd ontploffen maandag morgen in de spits.. Op zo'n zelfde moment een gijzeling in een starbucks vestiging midden in Amsterdam
met ongeveer 600 doden, denk dat als ooit zoiets gebeurt we viraal gaan over de wereld, en overal ter wereld de Nederlandse vlag afgebeeld zou worden op gebouwen etc
Dit was een uitspraak uit 2017 toen de relaties tussen Nederland, Duitsland en Turkije tot het vriespunt waren gedaald, lijkt me sterk dat dit specifieke geval daar nog iets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:18 schreef AToontje87 het volgende:
Misschien een volgeling van Ome Erdoghan?
https://nos.nl/artikel/21(...)iet-veilig-zijn.html
Wat een toffe memes zou dat opleveren zeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als Willem Alexander in zijn blote aars het monument op De Dam gaat swaffelen gaan we ook viraal. En nu?
Dan moet ie dat maar niet doen waar wij bij zitten. Rukken doe je maar in de slaapkamer, niet in NWS.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:23 schreef speknek het volgende:
Beetje flauw dat jullie op die jongen reageren en hem storen tijdens het aftrekken.
Het zou fijn zijn als iemand dan ook serieus een melding maakt. De post is zeer zorgelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Veel plezier op de AIVD watchlist he
NOSquote:Rechtbank bevestigt strafblad Gökmen T.
Gisteren schreef de NOS al over het flinke strafblad van hoofdverdachte van de aanslag Gökmen T. Zo bleek dat hij 2,5 week geleden nog vastzat. De rechtbank Midden-Nederland bevestigt dat nu.
T. heeft in 2017 een maand in voorarrest gezeten voor een verkrachtingszaak. Hij werd onder voorwaarden vrijgelaten, maar eind 2018 werd duidelijk dat hij zich daar niet aan hield. Op 4 januari dit jaar werd hij daarom weer vastgezet.
Hij vocht dat besluit aan en ook het Openbaar Ministerie pleitte voor het schorsen van de voorlopige hechtenis. Het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden gaf T. op 1 maart gelijk en sindsdien was hij vrij. Half juli zou zijn zaak verdergaan.
In de tussentijd werd T. ook nog veroordeeld voor twee lichtere vergrijpen. Op 5 maart kreeg hij vier maanden cel voor een inbraak. Een dag eerder had hij een week cel gekregen voor een winkeldiefstal. Tegen beide veroordelingen kan hij nog hoger beroep aantekenen.
quote:In de tussentijd werd T. ook nog veroordeeld voor twee lichtere vergrijpen. Op 5 maart kreeg hij vier maanden cel voor een inbraak. Een dag eerder had hij een week cel gekregen voor een winkeldiefstal. Tegen beide veroordelingen kan hij nog hoger beroep aantekenen.
quote:Op 5 maart kreeg hij vier maanden cel voor een inbraak.
Onvoorstelbaar dat er nog serieus gepraat wordt met deze man door andere politieke leiders.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:18 schreef AToontje87 het volgende:
Misschien een volgeling van Ome Erdoghan?
https://nos.nl/artikel/21(...)iet-veilig-zijn.html
Het is ernstig dat er mensen met zulke denkbeelden rondlopen. Dit verziekt het veiligheidsgevoel van velen die het OV hard nodig hebben voor werk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:23 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen de auto maar pak naar mn werk
dat is nou juist politiekquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat er nog serieus gepraat wordt met deze man door andere politieke leiders.
Als dit allemaal klopt is er weinig chocola van te makenquote:
Ik ga voortaan fietsen naar Amsterdamquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:18 schreef Guccipet1993 het volgende:
Met sommige dingen die ik hier lees hoop ik oprecht dat er Fokkers zijn die vanuit de inrichting of huis van bewaring zitten te Fokken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:29 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Het is ernstig dat er mensen met zulke denkbeelden rondlopen. Dit verziekt het veiligheidsgevoel van velen die het OV hard nodig hebben voor werk.
Als je Nederland echt wilt treffen, moet je natuurlijk een aanslag plegen op een fietsstalling.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:31 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik ga voortaan fietsen naar Amsterdam
nee joh heb een hollandse voor en achternaam en werk bij een supermarkt er is niet veel te zien hier, was gewoon een gedachte hoe de wereld zou reageren ,ben autistisch misschien zeg ik soms rare dingen, maar geen zorgen maken ik zou nooit zoiets raars doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:26 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als iemand dan ook serieus een melding maakt. De post is zeer zorgelijk.
Dat hebben de nazi's in 1945 nog willen doen, maar het was er opvallend leeg toenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je Nederland echt wilt treffen, moet je natuurlijk een aanslag plegen op een fietsstalling.
Vaak zeg ik probeer het... Maar in dit geval zeg ik dat NIET.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:22 schreef Guccipet1993 het volgende:
[..]
niks was gewoon een gedachte hoe de wereld zou reageren
Na een niveau 5 alarm gisteren, best wel. Vind ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoezo, hebben we ergens recht op dan?
Ik vind het een goede zaak dat men een beetje voorzichtig is met informatie naar buiten brengen, want voor je het weet gaan halve waarheden een geheel eigen leven leiden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:30 schreef AToontje87 het volgende:
Ontopic: Ik vind het nu wel erg lang duren voordat er weer nieuwe informatie wordt vrijgegeven. Wat vinden jullie?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat hebben de nazi's in 1945 nog willen doen, maar het was er opvallend leeg toen
Het is dat dit een stelletje prutsers zijn. Je kan wachten op een goed voorbereide aanslag In Nederland waarbij veel meer slachtoffers gaan vallen. Doemdenken natuurlijk, aan de andere kant de realiteit!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik dit nog uitleggen?
Ik en anderen doen een aanname op basis van de beschikbare bronnen
Jij en anderen doen een aanname op basis van de beschikbare bronnen
Van die bronnen die beschikbaar waren blijken er een aantal nepnieuws te zijn, dit was niet het rechtse nep nieuws waar zo zwaar tegen opgetreden moet worden, wat ze strafbaar willen maken en waarover een hoop ophef is. Nee er is islamitische/links nep nieuws die met man en macht proberen deze aanslag te downplayen. Dat nep nieuws moet aangepakt worden, het was geen eerwraak, er waren geen bekende slachtoffers, de slachtoffers waren niet allemaal moslims. Allemaal zaken waardoor enkelen hier een mening vormde dat het wel degelijk eerwraak was en de mensen die toch bij de beperkte informatie bleven, waaruit al je kon concluderen dat het geen eerwraak was, kregen van de personen die in het nep nieuws trapte weer te horen dat ze racistisch waren, dat ze dit soort aanslagen hopen want dat speelt rechts weer in de kaart etc. etc. etc. Dat is hetgeen wat ze moeten aanpakken, het nepnieuws, het liegen en bedriegen met achterliggende gedachten, of dat nu is om moslims zwart te maken of om moslims in een goed daglicht te zetten, liegen en nep nieuws moet eens kappen.
Daarbij heb ik het wel eens fout gehad in mijn discussies, elke keer nam ik mijn verlies en ging ik door het stof, wanneer zie ik dit eens van de andere kant? Ondanks dat ik toch een punt had, of je het er nu mee eens bent of niet, verleggen jullie gewoon het onderwerp om de aanval maar te kunnen blijven openen.
Zoals al aangegeven, ik ben er klaar mee. Dit sukkelt toch zo door omdat er geen acties worden ondernomen, deze ellende gaat alleen maar meer worden, niemand vraagt zich af hoeveel van die radicale doorgesnoven idioten met heel wat op de kerfstok vrij rondlopen momenteel? Of zou dit een uniek geval zijn geweest? De realisten onder ons weten wel beter, er loopt veel van dit tuig rond en ook genoeg niet allochtonen die eigenlijk vast horen te zitten of te zwak gestraft zijn na de 25e kans. Door continue dezelfde lijn te blijven volgen waarbij de andere kant verketterd wordt creëer je een tweedeling, met als uiteindelijke resultaat na nog meer van dit soort verrijkingen dat rechtse partijen groter en groter worden.
Ons land is geweldig. Ik snap niet dat er zulke zieke mensen rondlopen die het (willen) verzieken voor de samenleving.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Met sommige dingen die ik hier lees hoop ik oprecht dat er Fokkers zijn die vanuit de inrichting of huis van bewaring zitten te Fokken.
Meneer is opgepakt, je kan weer veilig over straat. Dat is alles wat je op dit moment moet weten, de rest komt te zijner tijd wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Na een niveau 5 alarm gisteren, best wel. Vind ik.
Mwah, ik vind dat we voor nu weer genoeg informatie hebben gekregen (dat er geen duidelijk verband is met de slachtoffers). Ik heb liever dat ze gewoon lekker hun werk doen. Het gevaar lijkt nu geweken dus men kan gewoon weer door met het dagelijkse leven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Na een niveau 5 alarm gisteren, best wel. Vind ik.
Voor 2001, en nog beter voor het Social media tijdperk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:35 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Ons land is geweldig. Ik snap niet dat er zulke zieke mensen rondlopen die het (willen) verzieken voor de samenleving.
Het leek vroeger vķķr 2010 allemaal veel veiliger en fijner.
Amenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat we voor nu weer genoeg informatie hebben gekregen (dat er geen duidelijk verband is met de slachtoffers). Ik heb liever dat ze gewoon lekker hun werk doen. Het gevaar lijkt nu geweken dus men kan gewoon weer door met het dagelijkse leven.
Ja, gelukkig lopen er niet meer van deze meneren rond op de wereld. Slaap lekker en morgen gezond weer op ....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meneer is opgepakt, je kan weer veilig over straat. Dat is alles wat je op dit moment moet weten, de rest komt te zijner tijd wel.
Daarom ook dit soort posts direct melden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:32 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Met sommige dingen die ik hier lees hoop ik oprecht dat er Fokkers zijn die vanuit de inrichting of huis van bewaring zitten te Fokken.
Ik maak me daar niet zo druk om. Laat de autoriteiten lekker het werk doen wat ze moeten doen. Informatie komt wel op het moment dat zij de tijd rijp achten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:30 schreef AToontje87 het volgende:
Ontopic: Ik vind het nu wel erg lang duren voordat er weer nieuwe informatie wordt vrijgegeven. Wat vinden jullie?
Zet voor de gein eens een andere bril op.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:35 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Ons land is geweldig. Ik snap niet dat er zulke zieke mensen rondlopen die het (willen) verzieken voor de samenleving.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:30 schreef AToontje87 het volgende:
De laatste berichten wijzen toch op een terroristische aanslag. Kan toch net dat zetje zijn waardoor mensen op bepaalde partijen stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoezo, hebben we ergens recht op dan?
Dat doe je jezelf aan. Ik beweeg me nog net zo onbezonnen voort als in 2010 en ik zou je adviseren 't zelfde te doen. Jezelf bang laten maken is een keuze.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:35 schreef GeschiktX het volgende:
[..]
Dat mag je mening zijn. Ik weet graag wat meer, zeker met de verkiezingen voor de deur. Die prutsers daar in den Haag moeten scherp blijven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meneer is opgepakt, je kan weer veilig over straat. Dat is alles wat je op dit moment moet weten, de rest komt te zijner tijd wel.
Dood ga je toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat doe je jezelf aan. Ik beweeg me nog net zo onbezonnen voort als in 2010 en ik zou je adviseren 't zelfde te doen. Jezelf bang laten maken is een keuze.
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
De laatste berichten wijzen toch op een terroristische aanslag. Kan toch net dat zetje zijn waardoor mensen op bepaalde partijen stemmen.
Verder hebben we daar zeker recht op want het gaat in het geval van een terroristische aanslag wel over de veiligheid van de burgers. Het Binnenhof wordt dan bij enige dreiging wel onmiddellijk beveiligd maar de burger moet het hebben van opletten en geluk hebben.
Gelukkig stem je morgen niet voor het kabinet, dus rustig aan maar weer katootjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat mag je mening zijn. Ik weet graag wat meer, zeker met de verkiezingen voor de deur. Die prutsers daar in den Haag moeten scherp blijven.
Kabinet maakt wel heel veel slordige en dure foutjes de laatste tijd.
Vroeger kon je nog het nieuws volgen, maar dat is zeer gekleurd tegenwoordig.
Lees: gecensureerd om de bevolking niet onnodig met alle feiten te confronterenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat mag je mening zijn. Ik weet graag wat meer, zeker met de verkiezingen voor de deur. Die prutsers daar in den Haag moeten scherp blijven.
Kabinet maakt wel heel veel slordige en dure foutjes de laatste tijd.
Vroeger kon je nog het nieuws volgen, maar dat is zeer gekleurd tegenwoordig.
quote:Gökmen Tanis werd twee weken geleden veroordeeld tot celstraf van vier maanden
https://www.ad.nl/dossier(...)er-maanden~abd06c92/
Mee eens hoor. Mensen willen iets te graag bang zijn lijkt het wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat doe je jezelf aan. Ik beweeg me nog net zo onbezonnen voort als in 2010 en ik zou je adviseren 't zelfde te doen. Jezelf bang laten maken is een keuze.
Nee, wel voor degene die gaan stemmen voor de eerste kamer. Die kunnen de grootste shit er nog uitvissen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:40 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Gelukkig stem je morgen niet voor het kabinet, dus rustig aan maar weer katootje
Gebruik jij dagelijks de trein voor woon-werk verkeer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |