SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt juist een week te laat.quote:
mogen we dit keer heel blij mee zijn.quote:
knvb competitievervalsing 3 wedstrijden zo kort achter elkaar.quote:
afgelopen woensdag slepen we hem er ook gewoon uit. niet zo dramatisch doen zeg, verliezen van AZ kan gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:40 schreef Saekerhett het volgende:
Het jammere is dat er dit seizoen zo ongelooflijk veel verschil zit tussen een offday en een 'onday'.
PSV is veel stabieler. Veel minder hoge pieken, en veel minder lage dalen. En die kutwedstrijden van hun weet je gewoon dat ze hoe dan ook nog een overwinning of gelijkspelletje uit het vuur slepen in de laatste minuten. En daarmee word je kampioen.
Wat is hier dramatisch aan? Dit is precies de kern van het probleem.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
afgelopen woensdag slepen we hem er ook gewoon uit. niet zo dramatisch doen zeg, verliezen van AZ kan gebeuren hoor.
psv is inderdaad stabieler als in dat ze altijd een 6je spelen. ajax speelt of een 9 of een 4. zo gaat het toch al jaren.
quote:Kluivert: 'In dit Ajax wil iedereen spelen. En als je het mij vraagt, ik ook'
Justin Kluivert sluit een terugkeer naar Ajax niet per definitie uit. De aanvaller van AS Roma wil zijn droom om bij AS Roma te slagen echter niet direct opgeven.
Analist Youri Mulder stelde zondag aan tafel bij Rondo op Ziggo Sport dat Ajax de aanvaller direct moeten terughalen. Zou Kluivert dat willen? "Zo, daar vraag je me wat... Alle deuren staan open, maar ik ben wel naar Rome gekomen om te slagen. Ik ben niet zo van het opgeven", aldus Kluivert tegenover de NOS.
De buitenspeler erkent dat hij heeft genoten van het Ajax dat Real Madrid uitschakelde in de Champions League. "Super mooi, dat verdiende een staande ovatie", vindt Kluivert. "Maar ik wist dat zij dit konden. Dit Ajax, met deze kwaliteiten, dat is wereldtop."
Van 'spijt' wil Kluivert niet spreken, maar hij erkent dat het soms apart is om Ajax te zien. ""Soms denk ik: daar had ik ook kunnen staan. (...) In dit team wil iedereen wel spelen. En als je het mij vraagt, ik ook."
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 12:47:35BREAKING: Alfred #Schreuder na dit seizoen weg bij #AjaxLater meer info reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:49 schreef TheArt het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 12:47:35BREAKING: Alfred #Schreuder na dit seizoen weg bij #AjaxLater meer info reageer retweet
Hmm. Die is wel beter in de omgang met spelers dan Ten Hag dus zo'n type moet er wel weer bij komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:49 schreef TheArt het volgende:
Hennie Spijkerman staat al te popelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:51 schreef BobW het volgende:
[..]
Hmm. Die is wel beter in de omgang met spelers dan Ten Hag dus zo'n type moet er wel weer bij komen.
Logisch, dus geen ruzie oidtwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 12:53:32BREAK 2: #Schreuder nieuwe trainer @tsghoffenheim ... Assistent #Ajax tekent meerjarig contract bij club uit Bundesliga reageer retweet
Haha, nee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inb4 Heitinga als assistent die het daarna mag overnemen.
Dan is daar niks dramatisch aan en sla je zelf de spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
afgelopen woensdag slepen we hem er ook gewoon uit. niet zo dramatisch doen zeg, verliezen van AZ kan gebeuren hoor.
psv is inderdaad stabieler als in dat ze altijd een 6je spelen. ajax speelt of een 9 of een 4. zo gaat het toch al jaren.
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 13:07:00Met ingang van komend seizoen ⤵️Alfred Schreuder -> TSG 1899 HoffenheimChristian Poulsen -> Assistent-trainer Ajax reageer retweet
Type Poulsenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 19-03-2019 om 13:07:00Met ingang van komend seizoen ⤵️Alfred Schreuder -> TSG 1899 HoffenheimChristian Poulsen -> Assistent-trainer Ajax reageer retweet
Was dat niet die wedstrijd van die 2-3 met die sprint tussen Boerrigter en Pieters?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Poulsen die volgend seizoen weer Van Bommel een beuk kan geven
Klopt. En dit genotsmoment:quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was dat niet die wedstrijd van die 2-3 met die sprint tussen Boerrigter en Pieters?
alles beter dan Heitingaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Poulsen die volgend seizoen weer Van Bommel een beuk kan geven
terugkijken, as alwaysquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was dat niet die wedstrijd van die 2-3 met die sprint tussen Boerrigter en Pieters?
Hahah altijd goud om weer terug te zien!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. En dit genotsmoment:
[ afbeelding ]
Niks mis mee, even de Veltmannetjes van deze wereld wat wedstrijdritme laten opdoen. (hoewel een oefenwedstrijd altijd anders is natuurlijk)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:32 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax en Bayer Leverkusen spelen woensdag een oefenwedstrijd tegen elkaar. Leverkusen maakt dat dinsdag bekend via de officiële kanalen. De clash betekent voor Peter Bosz een weerzien met zijn voormalig werkgever.
Veltman gaan we nog hard nodig hebben. maakt een goede indruk ook sinds zijn terugkeer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee, even de Veltmannetjes van deze wereld wat wedstrijdritme laten opdoen. (hoewel een oefenwedstrijd altijd anders is natuurlijk)
Mja, PSV was niet minder matig dit weekend in mijn ogen. Alleen is AZ gewoon wel wat sterker dan VVV.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tegen pec sleep je hem er nog net uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, PSV was niet minder matig dit weekend in mijn ogen. Alleen is AZ gewoon wel wat sterker dan VVV.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:47 schreef Coco. het volgende:
Als je niet wint van PSV is het gedaan ja.
Goh, PSV wordt vergeleken met Ajax. Spannend hoor!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Oh, het gaat hier weer eens over PSV..
Geagiteerd?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goh, PSV wordt vergeleken met Ajax. Spannend hoor!
Plausibel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:47 schreef Coco. het volgende:
Gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:47 schreef Coco. het volgende:
Madjellyhetzitdiepquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Oh, het gaat hier weer eens over PSV..
Ajax gaat met dit drukke schema sowieso nog wel punten verspelen ja. Tegen PEC was het ook al bijna raak. Maar PSV gaat ook nog punten laten liggen onderweg gezien de huidige vorm. Zou me niks verbazen wanneer het op de laatste speeldag pas beslist gaat worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:51 schreef TLC het volgende:
Ik zie t nog gebeuren dat Ajax wel van PSV wint maar n tijdje later verliest op de Vijverberg, het zou niet voor het eerst zijn dat de Graafschap iets voor Ajax verknalt
Ajax gaat van PSV winnen, maar geen kampioen worden. Wordt weer een lekker seizoentje meedoen tot de laatste ronde, maar gewoon weer tweede eindigen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:51 schreef TLC het volgende:
Ik zie t nog gebeuren dat Ajax wel van PSV wint maar n tijdje later verliest op de Vijverberg, het zou niet voor het eerst zijn dat de Graafschap iets voor Ajax verknalt
Dit PSV gaat nog veel punten verliezen als het zo blijft spelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ajax gaat van PSV winnen, maar geen kampioen worden. Wordt weer een lekker seizoentje meedoen tot de laatste ronde, maar gewoon weer tweede eindigen.
Met nog 8 wedstrijden te gaan kan je best tegen Psv gelijkspelen en dat ze dan 1x verliezen en gelijkspelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:47 schreef Coco. het volgende:
Dit Ajax ookquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:31 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dit PSV gaat nog veel punten verliezen als het zo blijft spelen.
Als dat gelijkspel van PSV op de laatste speeldag in de 90' minuut plaatsvindt, is het het wel allemaal waard geweestquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Met nog 8 wedstrijden te gaan kan je best tegen Psv gelijkspelen en dat ze dan 1x verliezen en gelijkspelen.
Ideaal is het niet.
Gr. Dennis.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:58 schreef Itisbangin het volgende:
Man wat mis ik die vent bij Ajax. Dit is toch het perfecte uithangbord voor je club?
Gevalletje vermoeidheid. Als Ten Hag de bepalende spelers fit kan houden en het tactisch speelt, maakt Ajax een goede kans.quote:
Ten Hag is wel de betere trainer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:58 schreef Itisbangin het volgende:
Man wat mis ik die vent bij Ajax. Dit is toch het perfecte uithangbord voor je club?
Dat betwijfel ik toch ook welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag is wel de betere trainer.
Hij is tactisch wel wat gevarieerderquote:
Geen prijzen genotquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:58 schreef Itisbangin het volgende:
Dat betwijfel ik echt. Als je ziet hoe Ten Hag tegen de topteams in de competitie vaak er snoeihard afgeveegd wordt, dat is niet heel erg best.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag is wel de betere trainer.
Je moet De Telegraaf niet zo geloven, die proberen Ten Hag gewoon zwart te maken omdat Verweij een keertje ruzie had met hem.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:22 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik echt. Als je ziet hoe Ten Hag tegen de topteams in de competitie vaak er snoeihard afgeveegd wordt, dat is niet heel erg best.
Daarbij lijkt het heel erg dat de spelers Ten Hag tolereren en Bosz respecteren.
Je moet wat minder de Telegraaf lezenquote:Op woensdag 20 maart 2019 00:22 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik echt. Als je ziet hoe Ten Hag tegen de topteams in de competitie vaak er snoeihard afgeveegd wordt, dat is niet heel erg best.
Daarbij lijkt het heel erg dat de spelers Ten Hag tolereren en Bosz respecteren.
lekker blindelings de media geloven. Telegraaf hetzequote:Op woensdag 20 maart 2019 00:22 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)ing-van-spelers.htmlquote:Ajax en FC Barcelona denken achter de schermen na over een samenwerkingsverband. Dat meldt dagblad SPORT woensdag. Er zou gesproken worden over een pact waarbij de twee topclubs optimaal van elkaar kunnen profiteren.
https://www.voetbalprimeu(...)elke-wedstrijd-.htmlquote:"Ze gaan er bij Ajax vanuit dat Onana, De Ligt, De Jong, Ziyech en Tagliafico weggaan", vertelt Kraay. "Ze hebben een aantal topscouts en hebben gezegd: we gaan elke wedstrijd Teun Koopmeiners, Guus Til en Calvin Stengs volgen, want die kunnen we allemaal betalen. Ze gaan ook elke week Ritsu Doan bekijken en ook op Martin Odegaard zit elke week iemand. Ze kijken ook naar trainingen. Ze hebben dus gezegd: wij kunnen elke speler die wij willen uit de Eredivisie halen."
Het heeft weinig met de Telegraaf lezen te maken. Maar goed.quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lekker blindelings de media geloven. Telegraaf hetze
Koopmeiners vind ik ook wel interessant, hoewel mijn gevoel zegt dat het meer een PSV-speler is en hij daar ook wel zal belanden. Doan mogen ze houden, Odegaard als 10 geloof ik wel in. Verder liever niet teveel eredivisiescouting svp.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)elke-wedstrijd-.html
zeg het maar, wie wel/wie niet?
Koopmeiners, Stengs en Odegaard imo de enige mogelijke opties.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Koopmeiners vind ik ook wel interessant, hoewel mijn gevoel zegt dat het meer een PSV-speler is en hij daar ook wel zal belanden. Doan mogen ze houden, Odegaard als 10 geloof ik wel in. Verder liever niet teveel eredivisiescouting svp.
Bosz ging er tegen PSV ook snoeihard af, vond wel dat hij het goed gedaan heeft maar heb toch het idee dat het onder Ten Hag nog wat beter staatquote:Op woensdag 20 maart 2019 00:22 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
ik denk niet dat Ten Hag daar helemaal op af te rekenen is. de bvtjes op het veld kunnen het vaak gewoon niet opbrengen om net zoveel te geven als Europeesquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:50 schreef Simmertje het volgende:
Het is een beetje vreemd onder ten Hag, ik vind ons in Europese uitwedstrijden juist een stuk stabieler geworden in vergelijking met vroeger. Daarentegen hou ik mijn hart vast bij elke uitwedstrijd in de Eredivisie. Dat is dan toch een stukje motivatie denk ik.
In welke rol zie je Andy nu nog wat doen bij de club dan ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:58 schreef Itisbangin het volgende:
Media, filmpjes maken zoals dit met alle spelers en staff.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:58 schreef manny het volgende:
[..]
In welke rol zie je Andy nu nog wat doen bij de club dan ?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:58 schreef manny het volgende:
[..]
Lekker scherpquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:58 schreef manny het volgende:
[..]
In combinatie dat je tegenstanders dan altijd wel een stapje harder kunnen lopen dan normaal op 1 of andere manier.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:50 schreef Simmertje het volgende:
Het is een beetje vreemd onder ten Hag, ik vind ons in Europese uitwedstrijden juist een stuk stabieler geworden in vergelijking met vroeger. Daarentegen hou ik mijn hart vast bij elke uitwedstrijd in de Eredivisie. Dat is dan toch een stukje motivatie denk ik.
Mag geen excuus zijn, maar is soms wel enorm irritant. AZ vond ik wel het grote voorbeeld, als je zag hoe zij speelde tegen Willem II vergeleken met tegen Ajax. Mja dat is misschien precies de reden dat Ajax het in de CL zo goed doet, wij klappen er vol op tegen Madrid terwijl zij het misschien veel te licht benaderen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:28 schreef franklop het volgende:
[..]
In combinatie dat je tegenstanders dan altijd wel een stapje harder kunnen lopen dan normaal op 1 of andere manier.
doet ajax toch ook tegen madridquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:28 schreef franklop het volgende:
[..]
In combinatie dat je tegenstanders dan altijd wel een stapje harder kunnen lopen dan normaal op 1 of andere manier.
Odegaard wellicht, de rest niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dan is het simpelweg geen toptrainer. Als je spelers als Ziyech en Tadic al niet kunt motiveren, hoe ga je dat dan doen bij de absolute wereldsterren?quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk niet dat Ten Hag daar helemaal op af te rekenen is. de bvtjes op het veld kunnen het vaak gewoon niet opbrengen om net zoveel te geven als Europees
yes. iedereen in Nederland speelt tegen Ajax "de wedstrijd van het jaar".. Maar wij doen hetzelfde in de CL: ons verschil tussen hoe we er in gaan tegen Real en hoe we daarna spelen tegen PEC en AZ.... wereld van verschil.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Mag geen excuus zijn, maar is soms wel enorm irritant. AZ vond ik wel het grote voorbeeld, als je zag hoe zij speelde tegen Willem II vergeleken met tegen Ajax. Mja dat is misschien precies de reden dat Ajax het in de CL zo goed doet, wij klappen er vol op tegen Madrid terwijl zij het misschien veel te licht benaderen.
Op basis waarvan kom je dan tot die conclusie?quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:06 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Het heeft weinig met de Telegraaf lezen te maken. Maar goed.
precies mijn idee, PEC haal je nog net over de streep, tegen AZ gaat het dan mis.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:25 schreef Simmertje het volgende:
Als je daarnaast ook nog eens een moordend programma hebt dan heb je dus als gevolg dat je vaker onnodig punten verliest. Je kan er boos om worden, maar ik ben het eigenlijk meer gaan relativeren. We hebben nou eenmaal niet een selectie als City of Liverpool waar je even 3 of 4 wissels in de basis kunt zetten zonder er al teveel op achteruit te gaan.
eens, zeker de manier waarop het nu gebeurde.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:38 schreef Simmertje het volgende:
Over wedstrijden tegen Heracles en Heerenveen kan ik mij overigens wel druk maken dan, die hoor je ongeacht de fitheid/motivatie te kunnen winnen, zelfs met de spelers die wij op de bank hebben.
Stengs en Odegaard zou ik kopen voor in elk geval de breedte.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben bang dat wij enkel wat huurspelers krijgen en barca kortingen afdwingt op onze sterren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat dat samenwerkingsverband met Barcelona maar zitten trouwens, daar moet je toch geen satellietclub voor worden.
Ook niet allemaal matige talentjes huren van ze.
Het huren van bankzitters/afvallers/matige talenten schiet niet op nee. Spelers waar we wat aan hebben zouden ook bij Barca in de basis staan.... maar die krijgen we natuurlijk niet van ze. Een beetje de catch-22 waar Ajax mee te maken heeft; ze moeten spelers halen die eigenlijk te goed zijn voor de Eredivisie maar die spelen meestal al bij de top of kunnen nu al naar de top door Ajax over te slaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat dat samenwerkingsverband met Barcelona maar zitten trouwens, daar moet je toch geen satellietclub voor worden.
Ook niet allemaal matige talentjes huren van ze.
Ik neem aan dat iedereen wel kan zien dat er een omslag is gekomen tussen de spelers en Ten Hag. Hij kan ze overtuigd hebben van zijn visie en ze gaan daarin mee of ze hebben iets van we tolereren hem want in de CL spelen we ons naar een andere club.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Op basis waarvan kom je dan tot die conclusie?
Bosz was druk bezig de spelers te overtuigen om te blijven en ging er toen zelf vandoor, wat een synergie, verder de wisselspelers die hij heel makkelijk afschreef en z'n huurling Traore die altijd opgesteld werd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:27 schreef Itisbangin het volgende:
Is alleen interesant als je de spelers over kan nemen of als je per uitgeleend seizoen een doorverkooppercentage hebt. Anders win je er echt helemaal niets mee.
[..]
Ik neem aan dat iedereen wel kan zien dat er een omslag is gekomen tussen de spelers en Ten Hag. Hij kan ze overtuigd hebben van zijn visie en ze gaan daarin mee of ze hebben iets van we tolereren hem want in de CL spelen we ons naar een andere club.
Dan kunnen we het weer hebben over 11 bv's die voor geen enkele trainer door het vuur gaan, maar in het EL-seizoen onder Bosz merkte je wel echt een duidelijke synergie. En op het moment van Onana en Ten Hag na Real, heb ik dat nergens gezien. En hoe serieus moet je zoiets nemen? Kennedy die bij Van Basten in zijn armen springt. Onana die Lamprou net zo goed als hem vindt?
Het is misschien psychologie van de koude grond, dat kan zeker. Alleen is het niet ingestoken door het gehijg van TeleMike en chef no show.
Ik hoop ook niet dat Ajax die deal met Barca aan gaat. Het zou de eredivisie écht devalueren. Barca krijgt altijd eerste dibbs op een speler en hoeft dus alleen maar de eerlijke biedingen van andere clubs te evenaren, dit zal er voor zorgen dat andere clubs de moeite niet meer doen om een bod uit te brengen op spelers van ajax.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben bang dat wij enkel wat huurspelers krijgen en barca kortingen afdwingt op onze sterren.
ik zie niet echt in hoe wij daar beter van worden.
Niet qua trainer, wel qua persoonlijkheid natuurlijk. Als het minder gaat zeikt iedereen direct op Ten Hag, zo'n Bosz blijft dan wat langer overeind.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bosz was druk bezig de spelers te overtuigen om te blijven en ging er toen zelf vandoor, wat een synergie, verder de wisselspelers die hij heel makkelijk afschreef en z'n huurling Traore die altijd opgesteld werd.
Nogmaals ik heb echt wel van hem genoten maar ik denk niet dat Ten Hag de mindere van de 2 is
60 is heel mooi voor een verdediger. Eigenlijk idioot veel voor een verdediger die nog in Nederland speelt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
60 voor de Ligtalles minder dan 80 afpoeieren.
70 is het nieuwe 60quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
60 is heel mooi voor een verdediger. Eigenlijk idioot veel voor een verdediger die nog in Nederland speelt.
qua presentatie was Bosz inderdaad beterquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet qua trainer, wel qua persoonlijkheid natuurlijk. Als het minder gaat zeikt iedereen direct op Ten Hag, zo'n Bosz blijft dan wat langer overeind.
welke prestatie precies?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua presentatie was Bosz inderdaad beter
ja en als hij een fout maakt die beslissend is, gaat het de andere kant opquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:40 schreef Simmertje het volgende:
Ik zou je als Overmars zijnde gewoon niet gek laten maken nu en eerst afwachten hoe de CL eindigt. Stel je komt nog een ronde verder met daarin een geweldig spelende de Ligt, wie weet hoe ver bepaalde clubs willen gaan dan.
dochtertje slaapt al 2 weken slecht, ik voel mij momenteel 70 jaquote:
dat denk ik niet hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja en als hij een fout maakt die beslissend is, gaat het de andere kant op
oops, in dit geval eens!quote:
Ben bang dat De Ligt zijn zinnen al op Barcelona heeft gezet. Beter bieden alle clubs lekker tegen elkaar op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Ligt zal echt niet opeens 20 miljoen minder waard worden door die ene fout, daarnaast zie ik hem ook geen enorme blunder begaan. Ik zou lekker wachten tot we uit de CL liggen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gebroken nachten zijn kut. Sterkte!quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dochtertje slaapt al 2 weken slecht, ik voel mij momenteel 70 ja
vanaf geboorte nooit gehad, geen enkele. nu al 2 weken kut. kiezen komen door.....quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gebroken nachten zijn kut. Sterkte!
Ja daar kiest ze ook niet zelf voor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vanaf geboorte nooit gehad, geen enkele. nu al 2 weken kut. kiezen komen door.....
heel zielig inderdaad, maar het heeft ook wel wat om de sprookjesboom musical te kijken om 3 uur snachtsquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar kiest ze ook niet zelf voor.
Zo herkenbaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heel zielig inderdaad, maar het heeft ook wel wat om de sprookjesboom musical te kijken om 3 uur snachts
Wat een zinnige teksten Tyron. Goed man!quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
denk het ook dus heel veel meer dan 60 zal het niet worden maar dat is nog een heel respectabel bedragquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben bang dat De Ligt zijn zinnen al op Barcelona heeft gezet. Beter bieden alle clubs lekker tegen elkaar op.
Al eens met Ryanair gevlogen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:56 schreef Simmertje het volgende:
Het is voor mij al even geleden dat ik een bekerfinale heb meegemaakt (2006). Maar ik neem aan dat je van tevoren gewoon een plaats krijgt toegewezen toch? Of alleen het vak?
verschillende perspectieven bieden verschillende inzichtenquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een zinnige teksten Tyron. Goed man!
Was ook zeker niet de insteek van mijn post. Dus heel jammer vind ik het niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
verschillende perspectieven bieden verschillende inzichten
jouw post heeft helaas geen nieuwe inzicht geboden
jammer, volgende keer beter lans!
Haha ik kan het gewoon niet meer herinneren, maar zat toen nog tussen de ekte ekte van 410 en kan niet herinneren dat ik een kaartje met een stoelnummer had, vandaar.quote:
11 nieuwe reserves kopen. Schreuder gelukkig al verkocht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:32 schreef Tyron het volgende:
labyad geblesseerd
1-2 verloren van leverkussen
en nu?
quote:
Ajoh wie niet waagt wie niet wint.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pasquali vertrokken. Weer geld de prullenbak in.
vechten voor je leven bij de trein. Zoals onze joodse voorvaderen met de trein naar Polen gingen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:56 schreef Simmertje het volgende:
Het is voor mij al even geleden dat ik een bekerfinale heb meegemaakt (2006). Maar ik neem aan dat je van tevoren gewoon een plaats krijgt toegewezen toch? Of alleen het vak?
Sommigen zeggen dat dat nooit gebeurd is, maar mijn grootvader was daarbij, hij vertelde daar over vlak voor zijn overlijden, volgens mij was dat toen die keer dat Utrecht onterecht verloor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
vechten voor je leven bij de trein. Zoals onze joodse voorvaderen met de trein naar Polen gingen.
Die werd volgens mij gehaald als grootste talent van Australiëquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nja jeugdaankopen als Onana compenseren 40-45 andere mislukte talenten wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
je weet het inderdaad nooit echt zeker van te voren als je spelers jong haalt. en zelfs al halen ze het eerste en spelen een paar aardige potjes, dan nog kan het zoals met bijv Fischer aflopen..quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:16 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vind het erger dat er spelers voor het eerste elftal mislukken dan jonge talenten. Als je inderdaad jongens als Onana, Frenkie en eerder Eriksen en Vertonghen er tussen hebt zitten, is het geen enkel probleem.
Die is gewoon met winst verkocht.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:29 schreef manny het volgende:
[..]
je weet het inderdaad nooit echt zeker van te voren als je spelers jong haalt. en zelfs al halen ze het eerste en spelen een paar aardige potjes, dan nog kan het zoals met bijv Fischer aflopen..
Laat die gozer 1x per week wat bij AJAX TV laten doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:58 schreef Itisbangin het volgende:
daar heeft peter geen zin in denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 11:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Laat die gozer 1x per week wat bij AJAX TV laten doen.
zijn zoon voetbalt er dus niet zo vreemdquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
assistent-trainer van de beloftenploeg
Vind ik nog vreemder eigenlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn zoon voetbalt er dus niet zo vreemd
waarom? Hij zal wel regelmatig komen kijken en zullen ze hem gevraagd hebben, ik vind er weinig vreemds aanquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vind ik nog vreemder eigenlijk.
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 21-03-2019 om 15:54:11BREAKING NEWS: Cristiano Ronaldo fined 20k ¤ for his gesture against Atlético, no ban reageer retweet
Veltman gaat zich alvast indrinken vanavondquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:12 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 21-03-2019 om 15:54:11BREAKING NEWS: Cristiano Ronaldo fined 20k ¤ for his gesture against Atlético, no ban reageer retweet
Dat betekent dat we de tickets voor de halve finale al kunnen boeken! Ronaldo is een leuke speler, maar zodra het bij hem niet loopt slaat dat over op het hele team. Zonder Ronaldo zou Juventus veel scherper zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:12 schreef Tarado het volgende:
man tegen man wel ja maar daar Veltman zich ook niet voor te schamen, zelfs Atletico laat hem 1 goal vrij makkelijk inkoppen, die 2e was wel een moeilijkequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:41 schreef manny het volgende:
dat zou inderdaad kunnen gebeuren: Veltman vs Ronaldo. Haha. Dat is alsof je Ten Hag een luisterboek laat inspreken. Volstrekt kansloos.
Verrassend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:12 schreef Tarado het volgende:
Anders ook wel hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:54 schreef PeeJie_ het volgende:
Als Juventus met Ronaldo speelt hebben we in ieder geval weer de underdogpositie te pakken in de CL.
Klopt, maar dan leeft er nog de gedachte dat Ronaldo niet meespeelt en het iets meer meevalt. Dit is veel lekkerder spelen voor die jongens, er is nu echt niks te verliezenquote:
Dat is nogal een minachting naar de rest van het elftal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dan leeft er nog de gedachte dat Ronaldo niet meespeelt en het iets meer meevalt. Dit is veel lekkerder spelen voor die jongens, er is nu echt niks te verliezen
Zichzelf ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Veltman kan wel prima iemand uit de wedstrijd spelen.
Alsof Mazraoui een beter alternatief is.quote:
Die speelt op z'n tijd prima wedstrijden en is bepalend geweest tegen Bayern. Veltman pakt alleen maar kaarten en zorgt voor een onzeker element in het spel van Ajax.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 06:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof Mazraoui een beter alternatief is.
En Mazraoui brengt verdedigend geen onzekerheid?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die speelt op z'n tijd prima wedstrijden en is bepalend geweest tegen Bayern. Veltman pakt alleen maar kaarten en zorgt voor een onzeker element in het spel van Ajax.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:41 schreef manny het volgende:
dat zou inderdaad kunnen gebeuren: Veltman vs Ronaldo. Haha. Dat is alsof je Ten Hag een luisterboek laat inspreken. Volstrekt kansloos.
In een goed spelend elftal speelt Mazraoui leuk mee, maar ik heb bij hem wel het gevoel dat als het ook maar iets minder gaat, hij meteen ook heel ver wegzakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die speelt op z'n tijd prima wedstrijden en is bepalend geweest tegen Bayern. Veltman pakt alleen maar kaarten en zorgt voor een onzeker element in het spel van Ajax.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Veltman kan wel prima iemand uit de wedstrijd spelen. Dat zou een van mijn minste zorgen zijn in die wedstrijd.
is gewoon waar, Lozano heeft nog nachtmerriesquote:
verdedigend niet het niveau waar ajax naar zou moeten streven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:04 schreef fetX het volgende:
Schei toch uit. Is een ontzettende rukverdediger. Kan er niets van.
degelijke speler, maar heeft zelden echt indruk gemaakt op mij. ik denk dat er wel betere alternatieven zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:48 schreef mabo11 het volgende:
Wat vinden jullie van Propper? Zoals ik hem gisteren in Oranje zag spelen hoef ik hem niet, zag veelal terugspeelpasses terwijl er genoeg mogelijkheden naar voren waren. Aanvallend voegde hij gisteren ook niks toe.
Denk het nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is gewoon waar, Lozano heeft nog nachtmerries
Precies, gewoon Gravenberch de kans geven voordat ie het in zijn hoofd haalt om naar het buitenland te vertrekken. Zag al interesse van Juventus e.d. Dat zou een ramp zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Propper is echt middelmaat. Kan je beter een talent kopen en die de kans geven. Of Siem terughalen.
Hij zit niet in een beste periode nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:56 schreef fathank het volgende:
[..]
En Mazraoui brengt verdedigend geen onzekerheid?
Ga eens turven hoe vaak hij z'n man kwijt is. Veel plezier in de omschakeling met Ronaldo er tegenover.
Mazza gaat echt KEIHARD maar dan ook echt KEIHARD ge-ass-raped worden door Ronaldo. Godverdomme wat loopt die gozer de laatste tijd te slapen zeg, niet normaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:56 schreef fathank het volgende:
[..]
En Mazraoui brengt verdedigend geen onzekerheid?
Ga eens turven hoe vaak hij z'n man kwijt is. Veel plezier in de omschakeling met Ronaldo er tegenover.
valt wel mee vind ik hoor, hij was onder Bosz van een acceptabel niveau en hield de alom geprezen Tete op de bank, is moeilijk voor hem om terug te komen omdat hij nauwelijks aan spelen toekomt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:04 schreef fetX het volgende:
Geef hem de opdracht om alleen achter zijn man aan te lopen is hij prima hoor. Meerdere opdrachten dan is Joel het kwijt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:04 schreef fetX het volgende:
hij speelt toch niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mazza gaat echt KEIHARD maar dan ook echt KEIHARD ge-ass-raped worden door Ronaldo. Godverdomme wat loopt die gozer de laatste tijd te slapen zeg, niet normaal.
return wellicht wel.quote:
We gaan Juve keihard aanpakken in Arenaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK laten we hopen dat die return er nog toe doet
niks te verliezen dus waarom nietquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan Juve keihard aanpakken in Arena3-0
Gaat nooit gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan Juve keihard aanpakken in Arena3-0
quote voor laterquote:
Ik zet er in ieder geval geen magnums opquote:
doe maar wel, als je het dan ook na komt. is het een win win voor iedereenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zet er in ieder geval geen magnums op
Alleen als klaas eerst uitdeeltquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
doe maar wel, als je het dan ook na komt. is het een win win voor iedereen
een beetje hetzelfde gevoel als tegen Realquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zet er in ieder geval geen magnums op
Exact dit. Gewoon enorm van genieten, het is een geweldig seizoen tot nu toe. Ik heb hetzelfde als tegen Real: ik hoop gewoon op een mooie of spannende wedstrijd. Voor de rest is alles plus.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
Een kleine kans dat we ze pakken, maar dat is niet erg. Kijk waar je staat en wat je dit seizoen al gepresteerd hebt
twitter:AT5 twitterde op vrijdag 22-03-2019 om 13:13:09Tramhalte van lijn 14 met Cruijff in 'glas-in-loodraam' https://t.co/MHwGD82gFz https://t.co/D1UWQgre9m reageer retweet
Tofquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:22 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AT5 twitterde op vrijdag 22-03-2019 om 13:13:09Tramhalte van lijn 14 met Cruijff in 'glas-in-loodraam' https://t.co/MHwGD82gFz https://t.co/D1UWQgre9m reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:22 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AT5 twitterde op vrijdag 22-03-2019 om 13:13:09Tramhalte van lijn 14 met Cruijff in 'glas-in-loodraam' https://t.co/MHwGD82gFz https://t.co/D1UWQgre9m reageer retweet
Tja, Alderweireld was ik eerlijk gezegd nooit echt fan van. Vertonghen wel, maar dat hoeft eigenlijk ook niet meer. Die is minimaal 33 als die terugkomt. Weet niet of je daar nog aan moet beginnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Overmars heeft blijkbaar bij Inside Ajax gezegd dat Vertonghen en Alderweireld het te vroeg vinden voor een terugkeer
Dit soort dingen zie ik graagquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:22 schreef Tarado het volgende:
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:25 schreef mokkiemok het volgende:
prachtig, hopen dat het lang heel blijft.
Verschillende Premier League analytici beweren dat Alderweireld de beste verdediger is na Van Dijk. Ik heb vertonghen ook altijd veel beter gevonden maar iemand die uitblinkt in de top in Engeland kan moeilijk geen substantiele versterking zijn voor Ajaxquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, Alderweireld was ik eerlijk gezegd nooit echt fan van. Vertonghen wel, maar dat hoeft eigenlijk ook niet meer. Die is minimaal 33 als die terugkomt. Weet niet of je daar nog aan moet beginnen.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:41 schreef manny het volgende:
Varela, Sinkgraven, Schone en Labyad. Opgelost!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:16 schreef PicoMMP het volgende:
Vertonghen moet deze zomer terugkomen en anders niet. Juist nu als opvolger van De Ligt en om ondertussen iemand (Schuurs/aankoop/jeugdspeler) klaar te stomen om hem op te volgen over twee jaar.
Ben wel echt benieuwd wat voor selectie er volgend seizoen staat. Ik verwacht dat Onana, De Ligt, Tagliafico en Ziyech vertrekken. Met De Jong erbij verlies je vijf sterke spelers.
Overmars moet dus aan de slag.
[ afbeelding ]
Met Frank de Boer als trainerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:32 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Varela, Sinkgraven, Schone en Labyad. Opgelost!
Ik zou dit wel pas bekend maken na de einddatum voor het verlengen van de seizoenskaartenquote:
Overmars zei gisteren wel dat hij niet minimaal vijf spelers uit de basis laat vertrekkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:16 schreef PicoMMP het volgende:
Vertonghen moet deze zomer terugkomen en anders niet. Juist nu als opvolger van De Ligt en om ondertussen iemand (Schuurs/aankoop/jeugdspeler) klaar te stomen om hem op te volgen over twee jaar.
Ben wel echt benieuwd wat voor selectie er volgend seizoen staat. Ik verwacht dat Onana, De Ligt, Tagliafico en Ziyech vertrekken. Met De Jong erbij verlies je vijf sterke spelers.
Overmars moet dus aan de slag.
[ afbeelding ]
Over een klein uur speelt hij in de basis tegen Spanje, dan kan je het zien.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:38 schreef manny het volgende:
is die ødegaard nou zo goed dan dat ie meteen basis kan spelen ? toch lastig inschatten, vorig seizoen wat potjes gezien en toen was het nog heel erg mager allemaal.
ik woon in Noorwegen, dus dit is inderdaad de wedstrijd die ik gezien heb. Mwa, aardige actie langs de lijn, maar ook lang onzichtbaar en vroeg gewisseld. Is wel met Noorwegen tegen Spanje, dus dan lastig om het verschil te maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Over een klein uur speelt hij in de basis tegen Spanje, dan kan je het zien.
https://twitter.com/otfbravo/status/1109550170138542080
Arsenal was toen top dan is het ook wat moeilijker je in de basis te spelen, hij doet er voor een "supertalent" verdomde lang overquote:Op zondag 24 maart 2019 11:37 schreef manny het volgende:
[..]
ik woon in Noorwegen, dus dit is inderdaad de wedstrijd die ik gezien heb. Mwa, aardige actie langs de lijn, maar ook lang onzichtbaar en vroeg gewisseld. Is wel met Noorwegen tegen Spanje, dus dan lastig om het verschil te maken.
Ik am not convinced tot nu toe.. (kan ook weer hele foute uitspraak zijn, zo was ik er bijvoorbeeld ook ooit van overtuigd dat Van Persie zou falen bij Arsenal...En nog vele andere verkeerde inschattingen zouden volgen)
Ja, je kunt gewoon twee plekken naast elkaar selecteren en daar kun je vervolgens dan de twee barcodes voor gebruiken.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:23 schreef patrickt37 het volgende:
Even een vraagje. Vroeger had ik altijd een seizoenskaart, maar door een scheiding de laatste 8 jaar niet meer.
Door interesse in Ajax vanuit 1 van mijn dochters, besloten om samen een SVA kaart te nemen.
Wanneer ik nu tickets ga proberen te bemachtigen, kan ik dan de twee kaarten "koppelen" zodat je naast elkaar zit?
Beide kaarten staan op mijn email en woon adres.
Nee onmogelijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:23 schreef patrickt37 het volgende:
Even een vraagje. Vroeger had ik altijd een seizoenskaart, maar door een scheiding de laatste 8 jaar niet meer.
Door interesse in Ajax vanuit 1 van mijn dochters, besloten om samen een SVA kaart te nemen.
Wanneer ik nu tickets ga proberen te bemachtigen, kan ik dan de twee kaarten "koppelen" zodat je naast elkaar zit?
Ik zou hopen op uberhaupt een kaartjequote:Op maandag 25 maart 2019 08:23 schreef patrickt37 het volgende:
dit zal nog wel even aanhouden dit soort berichten. niet goed voor de ligt en ajax. is toch onrust en elke keer vragen..quote:Op maandag 25 maart 2019 11:36 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)ansfer-de-ligt-.html
Jullie overschatten jezelf dus dat compenseert dan weer enigszinsquote:Op maandag 25 maart 2019 13:39 schreef TheJanitor het volgende:
Juventus gaan we gewoon pakken. Die onderschatten ons als de nete.
We overschatten onszelf niet, we hebben Madrid uitgeschakeld, doen weer volledig mee in Europa en we zijn de beste van het hele land.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jullie overschatten jezelf dus dat compenseert dan weer enigszins
Juist, fout, fout. Redelijke scorequote:Op maandag 25 maart 2019 13:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
We overschatten onszelf niet, we hebben Madrid uitgeschakeld, doen weer volledig mee in Europa en we zijn de beste van het hele land.
Net zei je nog dat we onszelf wel overschatten. Wat is het nou Nick?quote:Op maandag 25 maart 2019 14:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Juist, fout, fout. Redelijke score
Jullie hebben Madrid uitgeschakeld, maar overschatten jezelf desondanks behoorlijk. Helemaal als je oprecht denkt dat je van Juventus gaat winnenquote:Op maandag 25 maart 2019 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net zei je nog dat we onszelf wel overschatten. Wat is het nou Nick?
Dus die 'juist' klopte niet. Nou ja, redelijke score.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jullie hebben Madrid uitgeschakeld, maar overschatten jezelf desondanks behoorlijk. Helemaal als je oprecht denkt dat je van Juventus gaat winnen
Ik denk dat je even goed moet lezen. Je kunt het, succesquote:Op maandag 25 maart 2019 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus die 'juist' klopte niet. Nou ja, redelijke score.
Dat had ik al gedaan en het geeft verder niet, je mag best een foutje maken Nick.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik denk dat je even goed moet lezen. Je kunt het, succes
Random eredivisie potten lukt wel, Juve geen kans.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:23 schreef patrickt37 het volgende:
Gaat niet lukken. Het team is moe en je speelt 3 dagen a 4 dagen ervoor een zeer bepalende wedstrijd tegen PSV.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax zal ze moeten overrompelen met jeugdige onbevangenheid.
nee PSV is zondag as dus dat klopt nietquote:Op maandag 25 maart 2019 16:05 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Het team is moe en je speelt 3 dagen a 4 dagen ervoor een zeer bepalende wedstrijd tegen PSV.
Tegen een ervaren tactische team lijkt het mij beter om op de counter te spelen, Tadic in de spits en de flanken afsnijden bij het verdedigen zodat ze Ronaldo niet bereiken.
Tegen Real thuis werden we ook kapot gecounterd, tegen Juventus gaat dat zeer bepalend zijn.
Ik denk niet dat de spelers zichzelf overschatten tegen Juventus. Wat de fans vinden heeft geen invloed op de spelers gelukkig.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jullie overschatten jezelf dus dat compenseert dan weer enigszins
Je weet niet eens wanneer de wedstrijd is.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:06 schreef Vollenhoven het volgende:
Iemand trouwens tips om aan kaarten te komen? Ik dacht aan Marktplaats.
quote:Op maandag 25 maart 2019 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee PSV is zondag as dus dat klopt niet
Oh ik dacht dat de wedstrijd begin april was.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je weet niet eens wanneer de wedstrijd is.
Haha, van die herenafspraak is weinig meer over.twitter:ajaxmuseumNL twitterde op maandag 25-03-2019 om 18:51:26Ajax heeft de 16-jarige Rio Hillen gecontracteerd van AZ! Dat meldt @MarioBalvers Rio Hillen staat bekend als een zeer groot talent, die een linksbenige centrale verdediger is en ook werd gevolgd door grote Europese clubs. #AJAX #AZ #AJApsv reageer retweet
Leuke namen gecombineerd met aids.twitter:AFCAjax twitterde op maandag 25-03-2019 om 18:45:37🔜 #JongAjax vs Jong Utrecht! 📋 XI -> El Maach; Van Gelderen, Solomons, Musampa, Douglas; Llansana, Ter Heide, Q. Timber; Thethani, Dostanic, Cerny. #jajjut https://t.co/SlYSMVVW3v reageer retweet
Zo'n herenafspraak is toch onzin, waarom zou Ajax wel talenten mogen wegkapen bij Sparta en Willem II maar niet bij AZ en PSV?quote:Op maandag 25 maart 2019 18:53 schreef skysherrif het volgende:
Haha, van die herenafspraak is weinig meer over.twitter:ajaxmuseumNL twitterde op maandag 25-03-2019 om 18:51:26Ajax heeft de 16-jarige Rio Hillen gecontracteerd van AZ! Dat meldt @:MarioBalvers Rio Hillen staat bekend als een zeer groot talent, die een linksbenige centrale verdediger is en ook werd gevolgd door grote Europese clubs. #AJAX #AZ #AJApsv reageer retweet
Wel goed nieuws, enorm talent daar.
Dostanic? Nooit van gehoord.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:54 schreef skysherrif het volgende:
Leuke namen gecombineerd met aids.twitter:AFCAjax twitterde op maandag 25-03-2019 om 18:45:37🔜 #JongAjax vs Jong Utrecht! 📋 XI -> El Maach; Van Gelderen, Solomons, Musampa, Douglas; Llansana, Ter Heide, Q. Timber; Thethani, Dostanic, Cerny. #jajjut https://t.co/SlYSMVVW3v reageer retweet
Gewoon blij zijn dat ze in Nederland blijven.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:53 schreef skysherrif het volgende:
Haha, van die herenafspraak is weinig meer over.twitter:ajaxmuseumNL twitterde op maandag 25-03-2019 om 18:51:26Ajax heeft de 16-jarige Rio Hillen gecontracteerd van AZ! Dat meldt @:MarioBalvers Rio Hillen staat bekend als een zeer groot talent, die een linksbenige centrale verdediger is en ook werd gevolgd door grote Europese clubs. #AJAX #AZ #AJApsv reageer retweet
Wel goed nieuws, enorm talent daar.
12 miljoen, doe maar duurquote:Op maandag 25 maart 2019 20:34 schreef StarGazer het volgende:
Razvan Marin van Luik naar Ajax volgens Mikey...
Nooit van gehoordquote:Op maandag 25 maart 2019 20:34 schreef StarGazer het volgende:
Volgens De Telegraaf als opvolger van Frenkie. Maar als ik beelden op Youtube bekijk is het meer een aanvallend type zoals Donny, die ook als rechtsbuiten zou kunnen.quote:
twitter:Standard_Yid twitterde op maandag 25-03-2019 om 20:49:51@skjelbredAMS @televoetbal Onze motor op het middenveld. Groot loopvermogen. Geweldige mentaliteit en goed schot. Naar jullie zou een goede stap voor hem zijn eerlijk gezegd. reageer retweet
Volgen we ook al sinds 2016. Hopelijk geen Magallan 2.0.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:34 schreef StarGazer het volgende:
Hij is toch al keeper?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:49 schreef Vollenhoven het volgende:
Zien jullie in El Maach een toekomstige keeper?
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
Is die Adenkeye wat voor ons van Liverpool?
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
'De Roemeens Voetballer van het Jaar wordt in België omschreven als een dynamische speler en een echte winnaar met een geweldig rechterbeen'
ECHTE WINNAAR
GIF
ENERGIE
WERKLUST
Klinkt allemaal niet hoopvol zo.
Adankenye ophalen bij Liverpool Hans?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Achja wel leuk zo'n nieuwe speler waar ik nog nooit van gehoord heb, Frenkie vervangen was sowieso wel lastig geworden
Hoe haal je die 4 termen uit deze omschrijving? Overigens niks mis mee op zijn positie.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
'De Roemeens Voetballer van het Jaar wordt in België omschreven als een dynamische speler en een echte winnaar met een geweldig rechterbeen'
ECHTE WINNAAR
GIF
ENERGIE
WERKLUST
Klinkt allemaal niet hoopvol zo.
Dat lijkt me een speler die beter eerst even bij een club als Heerenveen/Vitesse/Feyenoord minuten kan maken in het seniorenvoetbal voor hij meteen naar Ajax gaat. Wij hebben namelijk al wat twijfelachtige wingers zoals Bandé en die Kühn, dus als je er eentje haalt moet dat een topper zijn die al wat heeft laten zien.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Adankenye ophalen bij Liverpool Hans?
Kuhngod. Wat een baasje is datquote:Op maandag 25 maart 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een speler die beter eerst even bij een club als Heerenveen/Vitesse/Feyenoord minuten kan maken in het seniorenvoetbal voor hij meteen naar Ajax gaat. Wij hebben namelijk al wat twijfelachtige wingers zoals Bandé en die Kühn, dus als je er eentje haalt moet dat een topper zijn die al wat heeft laten zien.
In het linkje hierboven heeft hij het zelf ook over Willem II. Vraag me af of hij dan het Ajax niveau aan kan.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een speler die beter eerst even bij een club als Heerenveen/Vitesse/Feyenoord minuten kan maken in het seniorenvoetbal voor hij meteen naar Ajax gaat. Wij hebben namelijk al wat twijfelachtige wingers zoals Bandé en die Kühn, dus als je er eentje haalt moet dat een topper zijn die al wat heeft laten zien.
Nja ik overdrijf natuurlijk, maar deze omschrijving klinkt niet echt als een vervanger van Frenkie als de spelverdeler natuurlijk. Klinkt dan meer als een type v/d Beek, en die zie ik volgend jaar nog wel blijvenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe haal je die 4 termen uit deze omschrijving? Overigens niks mis mee op zijn positie.
Is volgens mij nog enorm wisselvallig in de jeugd, kan zomaar een Johnsen verhaal worden.quote:
Lijkt me ook een prima optie, maar naar Ajax lijkt me uitgesloten. Als hij zo goed was kon hij vast ook wel naar een andere Premier League club.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:09 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
In het linkje hierboven heeft hij het zelf ook over Willem II. Vraag me af of hij dan het Ajax niveau aan kan.
Geef hem maar een paar kansen volgend seizoen. Mannetje kan heel goed voetballen.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is volgens mij nog enorm wisselvallig in de jeugd, kan zomaar een Johnsen verhaal worden.
[..]
Lijkt me ook een prima optie, maar naar Ajax lijkt me uitgesloten. Als hij zo goed was kon hij vast ook wel naar een andere Premier League club.
Adenkenye wil gewoon spelen en ik snap wel wat hij wil zeggen tho.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is volgens mij nog enorm wisselvallig in de jeugd, kan zomaar een Johnsen verhaal worden.
[..]
Lijkt me ook een prima optie, maar naar Ajax lijkt me uitgesloten. Als hij zo goed was kon hij vast ook wel naar een andere Premier League club.
Dat zal wel lastig worden gezien de concurrentie, Overmars zal ook nog wel een kanon halen voor op de flanken en hopelijk blijft Neres.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geef hem maar een paar kansen volgend seizoen. Mannetje kan heel goed voetballen.
Welke concurrentie? Neres aan de ene kant en aan de andere kant?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal wel lastig worden gezien de concurrentie, Overmars zal ook nog wel een kanon halen voor op de flanken en hopelijk blijft Neres.
Misschien halen ze die ook nog? Schöne definitief als wisselspeler volgend jaar.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:18 schreef TheJanitor het volgende:
Hadden we niet beter Berge kunnen halen dan als we dan toch geld uitgeven?
Daar speelt Tadic vaakquote:Op maandag 25 maart 2019 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke concurrentie? Neres aan de ene kant en aan de andere kant?
Zou ik toejuichenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien halen ze die ook nog? Schöne definitief als wisselspeler volgend jaar.
Gaat ook wel gebeuren denk ik, al zal Schöne nog vaak genoeg gaan spelen in een roulatiesysteem. Ze willen dat nu wel beter voor elkaar hebben om volgend jaar echt op drie fronten te strijden en dus niet zo vermoeid zijn in competitiewedstrijden zodat we de titel weer verspelen.quote:
Is nog erg onrustig van wat ik zag. Kleine foutjes.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:49 schreef Vollenhoven het volgende:
Zien jullie in El Maach een toekomstige keeper?
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
Is die Adenkeye wat voor ons van Liverpool?
HOE LANG ER UIT?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:41 schreef Nober het volgende:
RONALDO HAMSTRINGBLESSURE, AJAX NAAR DE HALVE FINALE
Ronaldo is er vast gewoon bij tegen Ajax, al is het alleen maar in de return waar hij dan alsnog een hattrick kan makenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:41 schreef Nober het volgende:
RONALDO HAMSTRINGBLESSURE, AJAX NAAR DE HALVE FINALE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |