Nu ik erover nadenk zeggen ze in de regio waar ik ben opgegroeid 'de mam'quote:
Hahahaha. En ik zeg ze zonder bij stil te staan.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik vind 'ik ben afgewerkt' en 'ik ben aangereden' helemaal hilarische uitspraken
Niet minstens 5x per week afgewerkt zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 21:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik vind 'ik ben afgewerkt' en 'ik ben aangereden' helemaal hilarische uitspraken
'Ik ben aangereden' zou ik ook zeggenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Succes ermee.quote:
MA is jouw bijdinnetje?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Neuh. Ik wil jou toch.. MA is mijn dinnetje.
Ja het is wel heftig en onwerkelijk allemaal.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:52 schreef madam-april het volgende:
[..]Knuffel
Gaat het met jou een beetje?
quote:
Nu maak ik helemaal geen schijn van kans meerquote:
Jij bent toch ook mijn dinnetje.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu maak ik helemaal geen schijn van kans meer
Jij wilde m-a haar dinnetje zijn?quote:Op maandag 18 maart 2019 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu maak ik helemaal geen schijn van kans meer
quote:
Gelukkigquote:Op maandag 18 maart 2019 22:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij bent toch ook mijn dinnetje.
En van AiUquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |