O daar heb ik geen last van.quote:
Oei en een kort nachtje gehad afgelopen nachtquote:
Ja meiden slapen, die kleine in ons bed omdat ze dat fijner vond..quote:Op maandag 18 maart 2019 21:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O daar heb ik geen last van.![]()
Daar alles rustig?
Ons mam was ff hier..die is net weg.
Ja, uurtje ofzo duik ik mijn nest in en daar verder serie kijkenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Oei en een kort nachtje gehad afgelopen nacht![]()
Optijd naar bed dan maar?
"Ons man"quote:Op maandag 18 maart 2019 21:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O daar heb ik geen last van.![]()
Daar alles rustig?
Ons mam was ff hier..die is net weg.
Slaap je fijn dan met de kleine tussen jullie in?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja meiden slapen, die kleine in ons bed omdat ze dat fijner vond..
Was het gezellig?
Typo want dikke vingers en klein schermpje?quote:
Ah noemen jullie dat zo... serie kijken?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, uurtje ofzo duik ik mijn nest in en daar verder serie kijken
Haha Vin gaat waarschijnlijk op de bank slapenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Slaap je fijn dan met de kleine tussen jullie in?![]()
Jawel gewoon normaal. Haha
Ik vind dat altijd zo raar klinken als ik gesprek met iemand uit Brabant ben en diegene zegt 'ons mam'. Alsof ze ook mijn moeder is ofzoquote:
Mam niet man. Ons man is ver weg.quote:
Nooit zo bij stilgestaanquote:Op maandag 18 maart 2019 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar klinken als ik gesprek met iemand uit Brabant ben en diegene zegt 'ons mam'. Alsof ze ook mijn moeder is ofzo
Jullie zeggen dat ook daar in Limburg?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Typo want dikke vingers en klein schermpje?
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah noemen jullie dat zo... serie kijken?
Ik vind 'ik ben afgewerkt' en 'ik ben aangereden' helemaal hilarische uitsprakenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar klinken als ik gesprek met iemand uit Brabant ben en diegene zegt 'ons mam'. Alsof ze ook mijn moeder is ofzo
Dat zie je verkeerd. Is van ons, niet van jouw.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel plezier met MA dan hequote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mam niet man. Ons man is ver weg.
Wat klinkt dat afschuwelijk trouwens..Ons man.
Haha ja precies. Anders is het niet écht fijn. Sowieso met 3en in bed is niet fijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha Vin gaat waarschijnlijk op de bank slapendan is het wel te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |