Ja heftig allemaal hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 20:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, was niet bang ofzo maar was wel bizar allemaal..
quote:Op maandag 18 maart 2019 20:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die heb ik nooit geproefd.
Pics van het doosje? Welke heb je besteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze.
Jeetje heftig dan wel inderdaad....quote:Op maandag 18 maart 2019 20:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
De jongste heeft niks meegekregen.. de oudste was wel heel bang.. ze mochten niet naar buiten omdat het niet veilig was en ze moest lang op school blijven en er liep zwaar bewapende politie op school.. dus dat was wel heftig voor haar.
Ja dat is echt kut, je wil je kinderen gewoon bij je hebbenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zat ook alleen maar te wachten tot ik eindelijk die kleine kon ophalen
Zal voor jou ook best kut situatie zijn geweest!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Brr wat naar allemaal zeg ook dat het zo dichtbij jou isquote:Op maandag 18 maart 2019 20:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ga zo de turmeric-chai proberen, ruikt wel lekker.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die heb ik nooit geproefd.
Pics van het doosje? Welke heb je besteld?
quote:
Ja en vooral ook omdat ik geen idee had hoe zij er onder was, wat zij er precies van mee kreeg, etc.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja dat is echt kut, je wil je kinderen gewoon bij je hebben
Wilde haar gewoon bij me hebben en haar gerust kunnen stellen..quote:Op maandag 18 maart 2019 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal voor jou ook best kut situatie zijn geweest!
Het was een rare dag..quote:Op maandag 18 maart 2019 20:36 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Brr wat naar allemaal zeg ook dat het zo dichtbij jou is
Nee eigenlijk totaal nietquote:
Haha okquote:Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk totaal niet![]()
Beetje lui vandaag
Te veel gebolkt vandaag zekerquote:Op maandag 18 maart 2019 20:53 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk totaal niet![]()
Beetje lui vandaag
Klopt.quote:
* dud0r knuffeltquote:
Nee joh ik ben hier niet zo veel de laatste tijdquote:
Hoe was jou dag?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:56 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen vreselijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |