Man Man man. Daar ging mijn drinkenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet op wadslak poepen!!!!![]()
Oh wacht, dat bedoel je niet
Of juist welquote:Op maandag 18 maart 2019 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet op wadslak poepen!!!!![]()
Oh wacht, dat bedoel je niet
Precies.....quote:Op maandag 18 maart 2019 20:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Veel nieuws is er ook niet meer. Blijven gewoon hetzelfde herhalen.
quote:
Liet Haags je weer schrikken?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Geschrokken, maar ondertussen wel weer goed
Tranen over m'n wangenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Man Man man. Daar ging mijn drinken
Kan ik mij voorstellen, veel van gemerkt in de omgeving?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Geschrokken, maar ondertussen wel weer goed
Ja is wel weer fijnquote:Op maandag 18 maart 2019 20:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Precies.....
Hoe bevalt het om weer thuis te zijn?
quote:
Ja heel veel.. hij is hier bijna om de hoek opgepakt.. mocht mijn dochter niet van school halen tot half 5..quote:Op maandag 18 maart 2019 20:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, veel van gemerkt in de omgeving?
Heftig.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja heel veel.. hij is hier bijna om de hoek opgepakt.. mocht mijn dochter niet van school halen tot half 5..
Dat is wel heftig johquote:Op maandag 18 maart 2019 20:12 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja heel veel.. hij is hier bijna om de hoek opgepakt.. mocht mijn dochter niet van school halen tot half 5..
Kom maar door met die lente!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja is wel weer fijnEn morgen ook nog eens mooi weer.
Dat is wel weer fijnquote:Op maandag 18 maart 2019 20:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Rust is wel weer terug gekeerd..
BAH!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als ik goed mik dan kijkt ie helemaal niet meer
Zag vandaag een filmpje gefilmd van uit iemands woning waar je politie op straat auto's aan het doorzoeken was.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja, maar was wel apart.. overal zwaar bewapende politie in de buurt..
Ja kan ik mij voorstellen, je weet verder ook niet goed wat je er mee aan moet en zo denk ikquote:Op maandag 18 maart 2019 20:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Viezerd.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als ik goed mik dan kijkt ie helemaal niet meer
Gezellig, heb je ze ook koffie met een koekje aangeboden?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat fijn gelukkig!!quote:Op maandag 18 maart 2019 20:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Was best onwerkelijk.. maar goed de rust is wel weer teruggekeerd..
Waren je kinderen bang of viel het mee??quote:Op maandag 18 maart 2019 20:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Helaas niet. En omdat er zoveel aanslagen zijn, zul je als terrorist extra hard (=bloediger) te werk moeten gaan om nog een beetje "aandacht" te krijgen.quote:
Je gaat nu ook reacties krijgen, dus nu zullen er wel weer moslims over de kling gejaagd gaan wordenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Helaas niet. En omdat er zoveel aanslagen zijn, zul je als terrorist extra hard (=bloediger) te werk moeten gaan om nog een beetje "aandacht" te krijgen.
Die heb ik nooit geproefdquote:Op maandag 18 maart 2019 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Hey, ik heb de eerste thee geprobeerd. Was licorice, maar was niet erg sterk; proefde de drop amper.
De jongste heeft niks meegekregen.. de oudste was wel heel bang.. ze mochten niet naar buiten omdat het niet veilig was en ze moest lang op school blijven en er liep zwaar bewapende politie op school.. dus dat was wel heftig voor haar.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waren je kinderen bang of viel het mee??
Dat was bij mijn schoonouders achter..quote:Op maandag 18 maart 2019 20:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Zag vandaag een filmpje gefilmd van uit iemands woning waar je politie op straat auto's aan het doorzoeken was.
Nee, was niet bang ofzo maar was wel bizar allemaal..quote:Op maandag 18 maart 2019 20:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja kan ik mij voorstellen, je weet verder ook niet goed wat je er mee aan moet en zo denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |