Wil d'r nu al slaan... met dichte handquote:Op maandag 18 maart 2019 19:09 schreef westwoodblvd het volgende:
Als dit je een terrorisme deskundige maakt dan kan ik het ook wel.
Rotterdam is ook geen Nederland, voor de provincialen onder ons is deze stad hetzelfde als Afghanistanquote:Op maandag 18 maart 2019 19:05 schreef Razor21 het volgende:
We doen net alsof er een 911 in Utrecht is geweest.
Eind vorig jaar was er in Rotterdam een Turks meisje doodgeschoten op school. Hier hoorde je lang niet zo uitgebreid over als dat we vandaag horen.
Ah, op die manier ga je wel naar overhaaste conclusies inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Erdogan, Christchurch, Crack, Cocaïne, Eerwraak, Jihadisme. Case closed.
Die had dat filmpje aan een publiek laten zien van die gast van christchurch om te laten zien waar het westen mee bezig was. Postte in dat topic.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is er met Erdogan? Heb even een half uurtje gemist.
Gewoon lekker samenvatten en hem gewoon FUBAR noemenquote:Op maandag 18 maart 2019 19:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Kan toch best, een multitaskende terrorist?
Dader opgepaktquote:Op maandag 18 maart 2019 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Kameraden, ik ben er weer. Weten we al meer?
Ja, nou werd die cocaïne en crack niet genoemd door Beatrice. Wel verwardheid ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Erdogan, Christchurch, Crack, Cocaïne, Eerwraak, Jihadisme. Case closed.
En dat filmpje was schijnbaar weer erg populair in Utrecht, volgens het vrouwtje bij DWDD...quote:Op maandag 18 maart 2019 19:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die had dat filmpje aan een publiek laten zien van die gast van christchurch om te laten zien waar het westen mee bezig was. Postte in dat topic.
Valt wat tegen inderdaad. Blijkbaar is ze meer van de theorie dan van de praktijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Beatrice.
Ik vind haar veel te voorbarig in haar stelligheid over het verklaren tot terrorisme.
Ik had haar verstandiger ingeschat.
Ze heeft wel een bukkake gezicht.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Beatrice.
Ik vind haar veel te voorbarig in haar stelligheid over het verklaren tot terrorisme.
Ik had haar verstandiger ingeschat.
Haten op Grapperhausquote:Op maandag 18 maart 2019 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
Holy crap, waar halen ze die maloten vandaan zeg
Onduidelijk, ik kijk ook dwddquote:Op maandag 18 maart 2019 19:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nice. Motief? Ik kijk nu DWDD en ik hoor meer over het briefje
Ze zei dat hij aan de drugs was.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou werd die cocaïne en crack niet genoemd door Beatrice. Wel verwardheid ook.
Er zijn een paar minder stemgerechtigden in Utrechtquote:Op maandag 18 maart 2019 19:12 schreef hoechst het volgende:
Hoe kan dit effect hebben op de verkiezingen?
Dat filmpje van die moordenaar van christchurch circuleert gewoon op internet, evenals het filmpje waarin je ziet dat Erdogan de boel aan het opjutten was.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dat filmpje was schijnbaar weer erg populair in Utrecht, volgens het vrouwtje bij DWDD...
Is nog steeds een optie.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:13 schreef La_Moustache het volgende:
Ik ben aan het werk dus volg het niet meer zo goed. Is terrorisme nu al echt uitgesloten, want hoor veel verhalen over een schoonzus die is omgebracht?
Snap ik, maar volgens het vrouwtje bij DWDD was het in Utrecht extra populair of zo... daarnaast een combi van drugs, eerwraak en Christchurch... hoe ze dit allemaal weet, geen ideequote:Op maandag 18 maart 2019 19:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat filmpje van die moordenaar van christchurch circuleert gewoon op internet, evenals het filmpje waarin je ziet dat Erdogan de boel aan het opjutten was.
Ja iets intenser met violen en zware trommels had het allemaal nog veel dramatischer kunnen maken, gemiste kans dit welquote:
O, ja, dat is officieus, wrs zijn er bronnen uit de inlichtingendienst dan???quote:Op maandag 18 maart 2019 19:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Snap ik, maar volgens het vrouwtje bij DWDD was het in Utrecht extra populair of zo... daarnaast een combi van drugs, eerwraak en Christchurch... hoe ze dit allemaal weet, geen idee
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
Komt die Rutte wel goed uit zo hè? Paar dagen voor de verkiezingen de grote meneer uithangen. Net als de Turken kwestie bij de vorige verkiezingen.
Vooral Thierry waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
Komt die Rutte wel goed uit zo hè? Paar dagen voor de verkiezingen de grote meneer uithangen. Net als de Turken kwestie bij de vorige verkiezingen.
Erg toevallig iddquote:Op maandag 18 maart 2019 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
Die wachten nog even tot ze hun verhaaltje krijgen vanuit Ankara, ze zijn daar nog gewoon druk aan het schrijven, komt nog wel.quote:
Dader opgepakt. Daad gemotiveerd als wraak op Christchurch en de haatspeech van Erdogan.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Kameraden, ik ben er weer. Weten we al meer?
Volgens Rutte is het sowieso een aanslagquote:Op maandag 18 maart 2019 19:16 schreef Ketchupcurry het volgende:
Is er vaker na een familiedrama de vlag halfstok gegaan op alle overheidsgebouwen?
Alle andere partijen wel dan? Of heb je een of andere vreemde conclusie waarom DENK niet heeft gereageerd?quote:
Liever Rutte dan die andere potentiele MP-kandidaten op een moment als ditquote:Op maandag 18 maart 2019 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
Op werk zitten en het allemaal niet volgen maar wel op FOK! zittenquote:Op maandag 18 maart 2019 19:13 schreef La_Moustache het volgende:
Ik ben aan het werk dus volg het niet meer zo goed. Is terrorisme nu al echt uitgesloten, want hoor veel verhalen over een schoonzus die is omgebracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |