Ik haak af. Wat een geouwehoer daar.quote:
Was het een vrouwelijke rechter die hem vrijsprak? Type empathisch leider à la Jacinda Ardern?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:07 schreef franske19 het volgende:
Weer zo'n gozer die al lang en breed achter de tralies had moeten zitten maar door het softe beleid hier toe kan slaan.
Of schoonzus EN ex-vriendin 🤔quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Een combi van eerwraak, drugs, Christchurch en Erdogan... juistquote:Op maandag 18 maart 2019 19:08 schreef Bolasie het volgende:
Beatrice heeft alles opgelost jongens. Dit topic kan dicht.
En dat in 3 minuten uitgelegd, wat een topper.
Niet waar. Laat me met rust.quote:
Kan toch best, een multitaskende terrorist?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:09 schreef LTVDK het volgende:
Hij had wel het totaalpakket volgens Beatrice he, jihadist, verward en eerwraak.
Wat is er met Erdogan? Heb even een half uurtje gemist.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, plus Erdogan dus, wat ik al postte in dat andere topic.
Zij is natuurlijk wel de expert der experts.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:09 schreef Bolasie het volgende:
De 3 R's, maar Beatrice voegt even persoonlijk een 4e R toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |