Ze zei dat hij aan de drugs was.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou werd die cocaïne en crack niet genoemd door Beatrice. Wel verwardheid ook.
Er zijn een paar minder stemgerechtigden in Utrechtquote:Op maandag 18 maart 2019 19:12 schreef hoechst het volgende:
Hoe kan dit effect hebben op de verkiezingen?
Dat filmpje van die moordenaar van christchurch circuleert gewoon op internet, evenals het filmpje waarin je ziet dat Erdogan de boel aan het opjutten was.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dat filmpje was schijnbaar weer erg populair in Utrecht, volgens het vrouwtje bij DWDD...
Is nog steeds een optie.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:13 schreef La_Moustache het volgende:
Ik ben aan het werk dus volg het niet meer zo goed. Is terrorisme nu al echt uitgesloten, want hoor veel verhalen over een schoonzus die is omgebracht?
Snap ik, maar volgens het vrouwtje bij DWDD was het in Utrecht extra populair of zo... daarnaast een combi van drugs, eerwraak en Christchurch... hoe ze dit allemaal weet, geen ideequote:Op maandag 18 maart 2019 19:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat filmpje van die moordenaar van christchurch circuleert gewoon op internet, evenals het filmpje waarin je ziet dat Erdogan de boel aan het opjutten was.
Ja iets intenser met violen en zware trommels had het allemaal nog veel dramatischer kunnen maken, gemiste kans dit welquote:
O, ja, dat is officieus, wrs zijn er bronnen uit de inlichtingendienst dan???quote:Op maandag 18 maart 2019 19:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Snap ik, maar volgens het vrouwtje bij DWDD was het in Utrecht extra populair of zo... daarnaast een combi van drugs, eerwraak en Christchurch... hoe ze dit allemaal weet, geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |