Lockdown.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef Zipportal het volgende:
Dat NUjij hebben ze op slot gezet. Noord-Korea daar.
Mwa aanslag is vooral angst zaaien natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:33 schreef FL_Freak het volgende:
Als dit echt een aanslag is wat amateuristisch.
Misschien is dit wel afleiding voor iets andersquote:Op maandag 18 maart 2019 13:33 schreef FL_Freak het volgende:
Kneuterig op z'n Hollands...quote:Op maandag 18 maart 2019 13:33 schreef FL_Freak het volgende:
Duitsers?quote:
Dat vind ik ook altijd overbodige bullshit. Kan het mij aan mn reet roesten wat oom Donald of May ervan denkt.quote:
Hoe zou is dit kans grijpen? Wat moest hij anders doen dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef timmmmm het volgende:
Rutte grijpt deze kans met beide handen aan. Campagne stil en de kans om lekker premiërig te lijken
Jup. EU is het daarmee eens, minder privacy voor ons en meer controle. Politiestaat incoming.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef timmmmm het volgende:
Rutte grijpt deze kans met beide handen aan. Campagne stil en de kans om lekker premiërig te lijken
Alleen België heeft wat geschreven.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef FYazz het volgende:
Nu al reacties en medeleven vanuit het buitenland.
Neem dus aan dat achter de schermen duidelijk is dat het daadwerkelijk om terrorisme gaat en niet 'zomaar' een afrekening of uit de hand gelopen ruzie.
Concrete aanwijzingen dus.
Ik vind heel veel van wat er nu gebeurt overbodige bullshit. Speculeren, nepinformatie, iedereen een mening. Blegh.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd overbodige bullshit. Kan het mij aan mn reet roesten wat oom Donald of May ervan denkt.
Dat is net zoals wanneer ze aan een wielrenner uit Zweden vragen wat ze van ONZE TOM vinden.
Vind je dat ze moeten gaan flyeren terwijl er een liquidatie op klaarlichte dag is gepleegd?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef timmmmm het volgende:
Ja echt walgelijk dat hij zegt dat het verontrustend is inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef timmmmm het volgende:
Dat is wel heel cynisch, timmert.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef timmmmm het volgende:
Nu het grote klimaatcomplot niet werkt gooit Rutte het over een andere boeg!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef timmmmm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |