Bijna bij alle aanslagen duiken er opeens geruchten op over schietincidenten op andere plaatsen. Meestal fake news, hopen dat dat hier ook zo is.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:41 schreef MC-Morgan het volgende:
Niet te zeggen of het op waarheid gebaseerd is.twitter:paulavanhout twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:39:51Er schijnt op de Uithof #Utrecht geschoten te worden volgens contacten van Mn dochter reageer retweet
Zijn de leraren naar Amerikaans model voorzien van wapens ter verdediging?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:42 schreef Odaiba het volgende:
Uit voorzorg zijn inmiddels alle moskeeën in Utrecht geëvacueerd. Ook kinderen op scholen in de buurt moeten binnenblijven.
"Contacten".quote:Op maandag 18 maart 2019 12:41 schreef MC-Morgan het volgende:
Niet te zeggen of het op waarheid gebaseerd is.twitter:paulavanhout twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:39:51Er schijnt op de Uithof #Utrecht geschoten te worden volgens contacten van Mn dochter reageer retweet
Dat geeft toch wel een bijzonder signaal af...quote:Op maandag 18 maart 2019 12:42 schreef Odaiba het volgende:
Uit voorzorg zijn inmiddels alle moskeeën in Utrecht geëvacueerd. Ook kinderen op scholen in de buurt moeten binnenblijven.
Daar lijkt het mij nu vol met politie te staanquote:Op maandag 18 maart 2019 12:41 schreef MC-Morgan het volgende:
Ah ik kijk geen tvquote:Op maandag 18 maart 2019 12:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is live op tv gastMag het dan niet ook op twitter
Dat mag je hopen jaquote:Op maandag 18 maart 2019 12:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Waarom? Als je daar binnen verstopt zit heb je al eerder door dat er troepen in je straat staan hoop ik
We weten nog niets over deze dader(s)quote:Op maandag 18 maart 2019 12:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zullen wereldwijd nog meer wraakacties volgen van heethoofdige moslims voor het bloedbad in Christchurch, hier gaat het echt niet bij blijven.
Dan is het waarschijnlijk geen rechts-extremist, want die tikken meestal de 40+ aan.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:40 schreef MaLo het volgende:
(mogelijk) 1 dode en 3 gewonden, het lijkt me zo weinig...
We weten nog niks, toch? Dus ook niet niet of die een wraakactie is...quote:Op maandag 18 maart 2019 12:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zullen wereldwijd nog meer wraakacties volgen van heethoofdige moslims voor het bloedbad in Christchurch, hier gaat het echt niet bij blijven.
zijn de domste mensen die er zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:43 schreef Strani het volgende:
Tjongejonge, die interviewster. Die man is duidelijk op dit moment niet bevoegd dit soort dingen te bevestigen, en dan toch drie keer vragen.
Voor mij ook vlakbij mijn werk, maar ben wel later gegaan met de trein. En nu mag ik niet meer naar buiten van de crisisdienst en op advies van de politie.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:37 schreef Tijn het volgende:
Wow, dit is vlakbij m'n werk. Maar vanwege die treinstaking was ik vanochtend even thuis gebleven. Net toen ik alsnog wou gaan, gebeurde dit
Of een adres dat al 'in beeld' was.quote:
Lol als er echt geschoten zou zijn was er al wat meer getweet hoor dan door een kort pittig kapseltje. Honderden studenten daar. Dramaqueen vrouwtje.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bijna bij alle aanslagen duiken er opeens geruchten op over schietincidenten op andere plaatsen. Meestal fake news, hopen dat dat hier ook zo is.
Zo vroeg al aan de alcohol?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Welk debat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |