Adres van eigenaar van die auto wrs?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]twitter:marchijinkNRC twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:32:50Zwaarbewapende politieeenheden bij de Trumanlaan in Utrecht https://t.co/t2n3prFQ6B reageer retweet
Waarom? Als je daar binnen verstopt zit heb je al eerder door dat er troepen in je straat staan hoop ikquote:Op maandag 18 maart 2019 12:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo jammer dat dat altijd gedeeld wordt op Twitter.
Tegen de tijd dat je zijn sportschoenen kunt bestuderen heb je al een kogel in je kop.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jij wilt natuurlijk weten van welk merk zijn sportschoenen zijn.
Daarom het internet ook uit in bepaalde landenquote:Op maandag 18 maart 2019 12:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo jammer dat dat altijd gedeeld wordt op Twitter.
Dat lijkt me wel handig ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Die ant-terrorisme boys zijn wel zwaar bewapend zeg
Dutch incident, gewoon een lokaal iets.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:38 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)ting-intl/index.html
Nee. Nu kunnen ze de privacy er nog verder doordrukken, want ja mensen jullie zijn allemaal bang en wij willen alles van jullie weten.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:40 schreef Woelwater het volgende:
Midden in een verkiezingscampagne. Dit gaan punten worden voor Wilders als het daadwerkelijk een terrorist is.
Moet het wel een verwarde persoon zijn en geen rechtsextremist.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:40 schreef Woelwater het volgende:
Midden in een verkiezingscampagne. Dit gaan punten worden voor Wilders als het daadwerkelijk een terrorist is.
Klopt, zou me niet verbazen als dit nog oploopt ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:40 schreef MaLo het volgende:
(mogelijk) 1 dode en 3 gewonden, het lijkt me zo weinig...
Ja dat was die blonde vrouw. Foto in het eerste topic.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:40 schreef TornadoDK het volgende:
Pff het gebeurde voor mijn werk. Een iemand zeker dood ik zag dat ze iemand probeerde te reanimeren maar zonder succes 😥
Bah, heftig om van zo dichtbij mee te maken, sterkte daar.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:40 schreef TornadoDK het volgende:
Pff het gebeurde voor mijn werk. Een iemand zeker dood ik zag dat ze iemand probeerde te reanimeren maar zonder succes 😥
Hier in de straat woont een man die daarbij hoort. Is toenstraks met de vlam in de pijp richting Utrecht gemoeten.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Die ant-terrorisme boys zijn wel zwaar bewapend zeg
Niet te zeggen of het op waarheid gebaseerd is.twitter:paulavanhout twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:39:51Er schijnt op de Uithof #Utrecht geschoten te worden volgens contacten van Mn dochter reageer retweet
Waarschijnlijk iets met kaas ofzo.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Dutch incident, gewoon een lokaal iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |