Komen bv Marokkanen of Turken wel verder dan als ze een Syriër beschrijven?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:35 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Moet je een sproberen om een dader te beschrijven.
Vooral als het geen nederlander is is beschrijven voor een 'blanke' heel moeilijk.
Verder dan marokkaan, zwart haar beetje ik komen we niet.
En dan blijkt het een syrier te zijn.
Tja pubers he, die moeten toch etenquote:
Ban jij jezelf eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Misschien was conducteur medeplichtig?
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien was ie even weggedoken voor rondvliegende kogels? Wat denk jij dan, dat een conducteur door en door getraind is in het indrukken van een noodknop???
Daar ga ik wel van uit, maar misschien ben ik te naief.quote:
Apeldoorn is een verwarde manquote:Op maandag 18 maart 2019 12:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Roermond? Bedoel je niet Apeldoorn? En nog een stad in een winkelcentrum. Ergens in zuid Holland.
Jij wilt natuurlijk weten van welk merk zijn sportschoenen zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zoveel getuigen, zoveel mensen die een man hebben zien schieten. Een auto en kenteken, maar geen beschrijving van de dader. Zou toch wel handig zijn gezien mensen rond Utrecht toch nog met een beetje veilig gevoel over straat willen.
Ik ook. Shit can happen. Maar he zal vandaag maar net even die ene persoon zijn die op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was. Het had iedereen kunnen zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 12:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Terreur mag nooit winnen. En ik zal ook gewoon in de tram blijven stappen als ik naar de stad ga (woon zelf in Nieuwegein)
Die zat in het complotquote:Op maandag 18 maart 2019 12:30 schreef Loekie1 het volgende:
Hoezo kreeg de conducteur de deuren niet open?
Komt dichtbij hé.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:37 schreef Tijn het volgende:
Wow, dit is vlakbij m'n werk. Maar vanwege die treinstaking was ik vanochtend even thuis gebleven. Net toen ik alsnog wou gaan, gebeurde dit
RTquote:
RTquote:
Als het een random persoon blijkt.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik ook. Shit can happen. Maar he zal vandaag maar net even die ene persoon zijn die op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was. Het had iedereen kunnen zijn. RIP slachtoffer
twitter:robertpbas twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:25:42Op de Trumanlaan is de Dienst Speciale Interventies bezig. #utrecht #schoetpartij https://t.co/W0gsFCGEnC reageer retweet
Die werd al onder schot gehouden.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mogelijk inval bij een flat op het Trumanplein
twitter:BRUZZbe twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:35:26Belgisch crisiscentrum vergadert over situatie Utrecht #Brussel #Utrechthttps://t.co/5omiMm0c1S reageer retweet
twitter:marchijinkNRC twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:32:50Zwaarbewapende politieeenheden bij de Trumanlaan in Utrecht https://t.co/t2n3prFQ6B reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |