3-4 jaar geleden hoorde je D66 helemaal niet over het klimaat. Compleet het tegenovergestelde van wat ze nu doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oh wanneer had D66 het precies over omvolking en deden ze aan klimaat ontkenning?
Draak van een wet? Op basis van 1 referendum? Zou je niet eens kijken na een referendum of 10?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:50 schreef archito het volgende:
[..]
Ja, het tijdelijk raadgevend referendum was een draak van een wet die het draagvlak voor referenda en politiek alleen maar deed afnemen.
Ze kijken waar ze de meeste stemmers op dát moment mee kunnen pakken. Over vier jaar zijn ze voor de bouw van woningen als dat het speerpunt is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3-4 jaar geleden hoorde je D66 helemaal niet over het klimaat. Compleet het tegenovergestelde van wat ze nu doen.
Exac. Plucheplakkersquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:51 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ze kijken waar ze de meeste stemmers op dát moment mee kunnen pakken. Over vier jaar zijn ze voor de bouw van woningen als dat het speerpunt is.
Het referendum is inderdaad wel het stomste idee ooit van D66. Goed dat ze het zelf rechtgezet hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Zodra je "referendum" roept zie je bij iedere D66'er zijn gezicht vertrekken; haat, afschuw, pijn, alsof ze buikgriep hebben en onmiddellijk moeten schijten. D66 haat het referendum, haat elk referendum.
Er is niks rechtgezet. Er is geen referendum. Roepen roepen, niks doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het referendum is inderdaad wel het stomste idee ooit van D66. Goed dat ze het zelf rechtgezet hebben.
Ehm dan heb je niet erg goed opgelet. D66 is al sinds de jaren 70 een vrij radicale pro-milieupartij.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3-4 jaar geleden hoorde je D66 helemaal niet over het klimaat. Compleet het tegenovergestelde van wat ze nu doen.
Niet echt. Ik ben ex-D66er en heb zelfs congressen bezocht. Het was destijds vele malen minder dan nu. Laat je niks wijsmaken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ehm dan heb je niet erg goed opgelet. D66 is al sinds de jaren 70 een vrij radicale pro-milieupartij.
D66 hielp zelf Rutte de gaskraan wijd open te zetten (constructieve oppositie) . Schijt aan het klimaat, schijt aan Groningen had D66 toen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit ook nog eens ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
D66 hielp zelf Rutte de gaskraan wijd open te zetten (constructieve oppositie) . Schijt aan het klimaat, schijt aan Groningen had D66 toen.
Heb je daar bronnen van? Na 2013 is de aardgaswinning gedaald namelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
D66 hielp zelf Rutte de gaskraan wijd open te zetten (constructieve oppositie) . Schijt aan het klimaat, schijt aan Groningen had D66 toen.
Zoek ze lekker zelf op. Het is geen geheim dat Rutte de gaskraan wagenwijd openzette met gedoogsteun van D66.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:02 schreef archito het volgende:
[..]
Heb je daar bronnen van? Na 2013 is de aardgaswinning gedaald namelijk.
Ik ga jouw beweringen niet zelf onderbouwen, zo werkt een discussie niet. Totdat je dat wel hebt gedaan neem ik het niet voor waar aan iig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zoek ze lekker zelf op. Het is geen geheim dat Rutte de gaskraan wagenwijd openzette met gedoogsteun van D66.
D66 is nooit voor veel geld naar Defensie geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
FvD is voor veel geld naar defensie
D66 was dat vroeger
Enz enz
Het is geen geheim dat Rutte de gaskraan wagenwijd openzette met gedoogsteun van D66.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:07 schreef archito het volgende:
[..]
Ik ga jouw beweringen niet zelf onderbouwen, zo werkt een discussie niet. Totdat je dat wel hebt gedaan neem ik het niet voor waar aan iig.
FvD is voor vreemdelingenhaat? Daarom hoeven moskeetjes niet dicht, verbieden ze de Koran niet en zegt Baudet zelfs dat we echte vluchtelingen moeten helpen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
D66 is nooit voor veel geld naar Defensie geweest.
Verder
D66 is tegen vreemdelingenhaat
FVD voor gezien hun gebral over omvolking
D66 is voor Europese samenwerking
FVD tegen met hun Nexit
D66 wil de samenleving verduurzamen
FVD wil niks en vooral de kosten ergens anders of bij toekomstige generaties leggen
En verder laat meneer Baudet zich in met allerlei ultraconservatieve figuren die ook niet bepaald de ware D66'ers zijn.
Nee ik let gewoon op tijdens congressenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben ex-D66er en heb zelfs congressen bezocht. Het was destijds vele malen minder dan nu. Laat je niks wijsmaken.
Nu herhaal je Braindead, dat is geen bron.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat Rutte de gaskraan wagenwijd openzette met gedoogsteun van D66.
Mijn probleem niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:07 schreef archito het volgende:
[..]
Ik ga jouw beweringen niet zelf onderbouwen, zo werkt een discussie niet. Totdat je dat wel hebt gedaan neem ik het niet voor waar aan iig.
Dat heeft toch ook plaatsgevonden? Hoezo moet je een bron hebben voor iets wat gewoon is uitgevoerd?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:10 schreef archito het volgende:
[..]
Nu herhaal je Braindead, dat is geen bron.
Dus wat Wilders voor Pechtold was, is Forum nu voor Jetten?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
D66 is nooit voor veel geld naar Defensie geweest.
Verder
D66 is tegen vreemdelingenhaat
FVD voor gezien hun gebral over omvolking
D66 is voor Europese samenwerking
FVD tegen met hun Nexit
D66 wil de samenleving verduurzamen
FVD wil niks en vooral de kosten ergens anders of bij toekomstige generaties leggen
En verder laat meneer Baudet zich in met allerlei ultraconservatieve figuren die ook niet bepaald de ware D66'ers zijn.
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:12 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus wat Wilders voor Pechtold was, is Forum nu voor Jetten?
HARD SCHREEUWEN! GAAT.STEMMEN.OPLEVEREN.
2008..... Kom even met begin jaren 90 aub.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ik let gewoon op tijdens congressen
Van Mierlo is ook meerdere malen gedraaid over het referendum dus dat maakt verder niet uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom post je dan nog steeds met Van Mierlo als icoon? Wordt het niet eens tijd om die achterlijke debiel te vervangen door Jetten?
Van Mierlo had het eeuwig en altijd over het referendum. Er ging geen verkiezingsdebat voorbij zonder dat Van Mierlo het het over het referendum had.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Van Mierlo is ook meerdere malen gedraaid over het referendum dus dat maakt verder niet uit.
Dat Pechtold alleen op Wilders reageerde en dat nu Forum die plaats heeft ingenomen bij het d66 volk en robot Jetten.quote:
Ik kan er weinig anders van maken met hun taalgebruik over omvolkingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
FvD is voor vreemdelingenhaat? Daarom hoeven moskeetjes niet dicht, verbieden ze de Koran niet en zegt Baudet zelfs dat we echte vluchtelingen moeten helpen.
Dus anders dan D66 dat ooit wildequote:FvD is voor samenwerking ZONDER een Unie, soort EEG.
FVD loopt vooral allerei leugens over mileu te verspreiden. D66 riep vroeger niet dat zure regen niet bestondquote:FvD wil innovatie zeker steunen zoals thorium, maar wel met een plan. D66 tekent liever een klimaatwet zonder te weten wat het kost voor de burger
Nee, het is gewoon een partij met een hele andere kijk op de samenleving.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:12 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus wat Wilders voor Pechtold was, is Forum nu voor Jetten?
HARD SCHREEUWEN! GAAT.STEMMEN.OPLEVEREN.
Je snapt zelf hopelijk ook dat FvD geen PVV is. Als FvD zon hater van buitenlanders was dan stroken die punten niet met wat hierboven staat hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik kan er weinig anders van maken met hun taalgebruik over omvolking
[..]
Dus anders dan D66 dat ooit wilde
[..]
FVD loopt vooral allerei leugens over mileu te verspreiden. D66 riep vroeger niet dat zure regen niet bestond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |