Kinderen kennen ook geen schaamte daar hè.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker rollen over al die uitstekende knoken heen
Dat is het ook. Zij lekker de energie kwijt en ik heb uitzicht op milfs.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch leuk voor zo'n kind.
Ik kijk nog vol nostalgie terug op mijn Balorig tijden.
Ouwe lul aan het worden?quote:Op zondag 17 maart 2019 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, maar ben net als JR ook niet meer echt vitaal of zo.
Je vriendin gaat nooit mee?quote:Op zondag 17 maart 2019 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is het ook. Zij lekker de energie kwijt en ik heb uitzicht op milfs.
Lag een keer rustig als klein kindje in zon ballenbak en toen sprong iemand op mijn hoofd.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kinderen kennen ook geen schaamte daar hè.
Ja mag tegenwoordig niet meerquote:Op zondag 17 maart 2019 18:03 schreef skysherrif het volgende:
Apenkooi was ook altijd geweldig bij de gymles bohhh
Ik chillde hem altijd op de "veilige plek" op de dikke mat omdat ik een lui varken was.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:03 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb nog halve fles vodka, halve fles ron miel, halve fles amaretto creme, sambuca, beetje rum. En zit nu aan glas limoncello cremequote:
Nouja je merkt wel dat die kleine het allemaal wat soepeler doet ja. En dat zij dan al door een buis heen is en roept; Papa waar blijf je?? Helpt ook niet echt mee of zoquote:
Huh echt niet?quote:Op zondag 17 maart 2019 18:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja mag tegenwoordig niet meeris 'te gevaarlijk'
Superquote:Op zondag 17 maart 2019 18:03 schreef skysherrif het volgende:
Ik was juist veel te fanatiek, duwde iedereen aan de kant om weg te komen.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik chillde hem altijd op de "veilige plek" op de dikke mat omdat ik een lui varken was.
dat was altijdquote:Op zondag 17 maart 2019 18:03 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben ooit in Oud Valkeveen (grote speeltuin) in zo'n spiegelparadijs met volle vaart tegen een spiegel gerend omdat ik dacht dat ik EINDELIJK de uitgang had gevonden.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lag een keer rustig als klein kindje in zon ballenbak en toen sprong iemand op mijn hoofd.
Dat was overigens in de ikea bij smalland. Daarna ging ik de moemins kijken.
Krijg je wel rare combinaties van.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Afrika neem ik alleen het dierenrijk serieus.
Succes dan maarquote:Op zondag 17 maart 2019 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog halve fles vodka, halve fles ron miel, halve fles amaretto creme, sambuca, beetje rum. En zit nu aan glas limoncello creme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |