Alleen dat?quote:Op zondag 17 maart 2019 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben we toch nog iets gemeen.
Moet je eens kijken hoe ze dat in Afrika doen dan.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel fijn.
[..]
Wanneer het onsmakelijk wordt om haar te zien lopen.
Lololquote:Op zondag 17 maart 2019 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog steeds niet uitgeteld dus, behalve op MEN
quote:Op zondag 17 maart 2019 17:57 schreef moemoe het volgende:
[..]<== zie dit dan maar voor je als een zwart vogeltje, ofzo.
Ik ben trouwens in de praatjes van een leuk grietje bij monkey town getrapt. Heb nu een jaar aboquote:
Lekker elke week daar rondhangen. Tof hoor.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben trouwens in de praatjes van een leuk grietje bij monkey town getrapt. Heb nu een jaar abo
Lekker.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gepaneerde kipschnitzel. Even koelkast leeg maken voor vrijdag
Neejoh, meer voor tussendoorquote:Op zondag 17 maart 2019 18:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lekker elke week daar rondhangen. Tof hoor.
Monkey town is geweldig.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben trouwens in de praatjes van een leuk grietje bij monkey town getrapt. Heb nu een jaar abo
In Afrika neem ik alleen het dierenrijk serieus.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe ze dat in Afrika doen dan.
Vertel mij watquote:Op zondag 17 maart 2019 18:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Monkey town is geweldig.
Al die milfs daar.
Voor jezelf of voor je dochter?quote:Op zondag 17 maart 2019 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voelde me ineens heel houterig toen ik daar tussendoor moest klimmen.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Monkey town is geweldig.
Al die milfs daar.
Haha Monkey Town is leuk joh!quote:Op zondag 17 maart 2019 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker rollen over al die uitstekende knoken heenquote:Op zondag 17 maart 2019 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voelde me ineens heel houterig toen ik daar tussendoor moest klimmen.
Is toch leuk voor zo'n kind.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]dochter he. Ik ben gratis.
Boh goedkoop
Balorig GODquote:Op zondag 17 maart 2019 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch leuk voor zo'n kind.
Ik kijk nog vol nostalgie terug op mijn Balorig tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |