quote:Op zondag 17 maart 2019 18:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal jou eens midden in de nacht in de regen uitlaten.
Ik zou ermee naar Ajax gaan.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neejoh, dat zou ik nooit doen. Integendeel. Juist zoveel mogelijk dingen met hem doen, fietsen of voetballen ofzo. Zorgen dat je niet #viesdik bent tegen die tijd en dat niet kan.
Ken ik nietquote:Op zondag 17 maart 2019 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hemel uit de oven.
Zolang je kind geen 2e valentijn driessen, henk hoijtink of mike verweij wordt heb je het goed gedaan.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ermee naar Ajax gaan.
Moet hij dus later in therapie tijdens een podcast.
Maar uitgerekend die hebben ze uit het assortiment gehaald ten faveure van allemaal proletenpizza's.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken ik niet
Lijkt me wel lekker ja.
Ziet er nice uitquote:Op zondag 17 maart 2019 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hemel uit de oven.
Een Arno Vermeulen-achtig kind lijkt me pas vermoeiend.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zolang je kind geen 2e valentijn driessen, henk hoijtink of mike verweij wordt heb je het goed gedaan.
Jammer man.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar uitgerekend die hebben ze uit het assortiment gehaald ten faveure van allemaal proletenpizza's.
Ik zou jou wel als zoon willen hebben.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Arno Vermeulen-achtig kind lijkt me pas vermoeiend.
Dan heb je tijdens het avondeten telkens het idee dat er lekkage een verdieping boven je is.
Misschien hebben mijn ouders het bonnetje nog.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou jou wel als zoon willen hebben.
Dit zeg ik helemaal niet zo vaak.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:54 schreef skysherrif het volgende:
Hier zoon JR, eten voor je gemaakt
'moet jij weten'
Ow nee heb ik nooit last vanquote:Op zondag 17 maart 2019 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan willen ze een paar jaar niks meer met je te maken hebben.
Denk het niet dan was je al wel geruild.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien hebben mijn ouders het bonnetje nog.
Dat is waar, ik ga hier aan denken.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zeg ik helemaal niet zo vaak.
Kan je beter een grap maken als: "AARDAPPELED"
Misschien ben ik ooit al eens geruild maar weet ik er niks meer van.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk het niet dan was je al wel geruild.
?quote:Op zondag 17 maart 2019 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zo'n leuke anekdote in NWS gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |