helemaal niet kunnen koken ook niet je moet nog kip bakken en rijst gaar zien te koken.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
Chicken Tonight nog nooit geprobeerd, is voor mensen die helemaal niet kunnen koken of vieslui zijn zonder enig besef over goed eten?
Dan kan je nog beter broodjes kNACworst maken.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is gewoon soms weleens makkelijk
Een blik wat schat? @Already_in_usequote:Op zondag 17 maart 2019 15:59 schreef Already_in_use het volgende:
Ik denk ook dat hij 1 heel blik zou verorberen.
@:wadslak
Ben bang dat ik mijn kind ook gewoon zo ga opvoeden.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk hè hoe mensen allemaal clichés gebruiken bij het opvoeden
Ontkom je denk ik niet aan nee.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben bang dat ik mijn kind ook gewoon zo ga opvoeden.
Misschien wel het een en ander aanpassen zodat hij niet zoals ik word.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ontkom je denk ik niet aan nee.
Wanneer je kop er een keer niet naar staat bij gezeur van zo'n koter.
Nee, is voor mensen die chicken tonight lekker vinden.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
Chicken Tonight nog nooit geprobeerd, is voor mensen die helemaal niet kunnen koken of vieslui zijn zonder enig besef over goed eten?
een keer midden in de nacht uitlaten in de regenquote:Op zondag 17 maart 2019 18:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien wel het een en ander aanpassen zodat hij niet zoals ik word.
Keertje goed in elkaar rammen.
Leuk, zal hij vast niet later voor in therapie moeten.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien wel het een en ander aanpassen zodat hij niet zoals ik word.
Keertje goed in elkaar rammen.
Hier is michael jackson het niet mee eensquote:Op zondag 17 maart 2019 18:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Kinderen zijn pas leuk als ze 12 worden
Dan willen ze een paar jaar niks meer met je te maken hebben.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Kinderen zijn pas leuk als ze 12 worden
Neejoh, dat zou ik nooit doen. Integendeel. Juist zoveel mogelijk dingen met hem doen, fietsen of voetballen ofzo. Zorgen dat je niet #viesdik bent tegen die tijd en dat niet kan.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk, zal hij vast niet later voor in therapie moeten.
Welke?quote:Op zondag 17 maart 2019 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn favoriete pizza verkopen ze niet meer in de supermarkt hier.
Zal jou eens midden in de nacht in de regen uitlaten.quote:Op zondag 17 maart 2019 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
een keer midden in de nacht uitlaten in de regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |