Ik ben tegenwoordig bang van AliExpressquote:Op zondag 17 maart 2019 12:23 schreef Joosie200 het volgende:
Aliexpress is zoooo 2018. Wish is de place to be?
De meeste blanke vrouwen zijn bang voor Ali en kornuiten.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig bang van AliExpress
Nee ik ben van Wish overgestapt naar AliExpress.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:23 schreef Joosie200 het volgende:
Meestal komt Ali binnen en ben je daarna juist spullen kwijt.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren nog wat binnen gekregen van Ali.
Nee nooit geweest hoor. Tot er dagelijks allerlei soorten en maten vibrators binnenkwamen. Die ik overigens niet had besteld.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
De meeste blanke vrouwen zijn bang voor Ali en kornuiten.
Tja, dat is het risico van @Faxie je huisadres geven.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee nooit geweest hoor. Tot er dagelijks allerlei soorten en maten vibrators binnenkwamen. Die ik overigens niet had besteld.
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Meestal komt Ali binnen en ben je daarna juist spullen kwijt.
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:38 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Tja, dat is het risico van @:Faxie je huisadres geven.
Kan ook zijn dat Ali je at random geselecteerd heeft voor haar eigen consumentenpanel, en je daarom deze "monsters" toestuurt.quote:
En de waarheid.quote:
Gisteren een pen clip voor mijn Surface pro pen besteld en een screenprotetor voor de Surface pro zelf. En een hoesje voor mijn smartphone. Nu nog een Amazfit bip oid van Xiaomiquote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren nog wat binnen gekregen van Ali.
Goed dat je die laatste zin nog even toevoegde.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee nooit geweest hoor. Tot er dagelijks allerlei soorten en maten vibrators binnenkwamen. Die ik overigens niet had besteld.
Leuk als je nog thuis woontquote:Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dacht, voor de duidelijkheidquote:Op zondag 17 maart 2019 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed dat je die laatste zin nog even toevoegde.
Ben ik daar even blij mee. Kan intussen bijna een handeltje opzetten.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Ali je at random geselecteerd heeft voor haar eigen consumentenpanel, en je daarom deze "monsters" toestuurt.
Ohja sorry ik snap het nu pas, dat wist je al. Net wakker enzo.quote:
Als ik een garage zou hebben, zeker!quote:
We’re all Irish for the dayquote:
Die hagelbui kwam hier net ook ja. Toch maar niet met de fiets gegaanquote:Op zondag 17 maart 2019 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer thuis. Heerlijk gelopen en slecht een hagelbui over me heen gehad. Rest van de middag op de bank
Ik heb eergisteren mijn kerst-theelepeltjes mogen ontvangen, besteld eind oktober 2018quote:Op zondag 17 maart 2019 12:23 schreef Joosie200 het volgende:
Wel een leuke verrassing danquote:Op zondag 17 maart 2019 14:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren mijn kerst-theelepeltjes mogen ontvangen, besteld eind oktober 2018
Vastwel.quote:
Ja, toen ik dit hoorde wist ook wel gelijk waarom ik normaal gesproken nooit carnaval vier.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet meteen weer waarom ik carnaval vakkundig ontwijk.
Ik ben er niet dus top of the line heb je sowieso al niet, sorryquote:Op zondag 17 maart 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vastwel.
Binnenkort weer een leuk feestje, dus benieuwd of daar ook wat leuke mensen rondlopen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 14:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben er niet dus top of the line heb je sowieso al niet, sorry
Ohja, daarom heb ik hier gepost. Wilde weten hoe het met MeMo gaatquote:Op zondag 17 maart 2019 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Kom jij nu ook nog naar die meet CL?
Misschien een stomme vraag maar heb je geen vrienden/vriendinnen die je zouden kunnen helpen?quote:Op zondag 17 maart 2019 15:35 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik zit.
Best bagger dat 6 dagen van de week werken. Moet alle schoonmaakzooi e.d. nu op een dag doen en ik ben al helemaal kapot
.
Anywho. Klaar.
Met het schoonmaken van m'n huis? Ze zien me aankomenquote:Op zondag 17 maart 2019 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar heb je geen vrienden/vriendinnen die je zouden kunnen helpen?
Wel mooi.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met het schoonmaken van m'n huis? Ze zien me aankomen.
Dat zou mooi zijn idd. t Toilet is niet mijn favo klusjequote:Op zondag 17 maart 2019 15:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel mooi.
Truus kom je langs om mijn wc schoon te maken? Kusjes!
Thanks, fles bleek kopen zo meteenquote:Op zondag 17 maart 2019 15:58 schreef Samzz het volgende:
Reminds me, nieuw toiletblok ophangen, de huidige is bijna leeg.
Lijkt mij wel ja.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:14 schreef Allures het volgende:
Waarom? Als volwassen persoon is je huis schoonhouden toch gewoon je eigen verantwoordelijkheid
Mijn huis is schoon. Mijn fysiek is best behoorlijk slecht en daarom helpen vrienden/vriendinnen me. Vice versa ook dus.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:14 schreef Allures het volgende:
Waarom? Als volwassen persoon is je huis schoonhouden toch gewoon je eigen verantwoordelijkheid
hulp nodig?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu ook nog even aan de slag in huis zodat ik vanavond niets hoef te doen
ja maar dat is dan best een andere situatie dan gemiddeldquote:Op zondag 17 maart 2019 16:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn huis is schoon. Mijn fysiek is best behoorlijk slecht en daarom helpen vrienden/vriendinnen me. Vice versa ook dus.
Prima systeem als je van een schoon huisje houdt.
Niet zo veel in de spiegel kijken danquote:Op zondag 17 maart 2019 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Zo, tripje Friesland achter de rug, maar man manwat een idioten weer op de weg
Friesland hè?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Irriteer me er ook bijna elke dag weer aan. Mensen zijn met heel veel dingen bezig, maar niet met het verkeer en medeweggebruikersquote:Op zondag 17 maart 2019 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Ik was het niet en ze reden voor mequote:Op zondag 17 maart 2019 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo veel in de spiegel kijken dan.
https://www.facebook.com/OmropFryslan/videos/2162824820478413/quote:Op zondag 17 maart 2019 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Ik wacht nog even af totdat ze deze in Limburg ook maken.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:05 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/OmropFryslan/videos/2162824820478413/
Ik ben altijd degene die kookt.quote:
Ja en niet je hand door de straal halen.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:21 schreef Allures het volgende:
Euhm ik heb dat nog nooit gedaan maar is dat niet richten en spuiten?
Ja vervelend is dat!quote:Op zondag 17 maart 2019 17:22 schreef Allures het volgende:
Ik ben echt zooo snaaierig
Gelukkig is er bijna niks in huis
Ja Jezus als je met dat soort regels begint maak je het wel lastig. Laat maar, ik ga wel terug naar het aanrechtquote:Op zondag 17 maart 2019 17:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en niet je hand door de straal halen.
In de meeste gevallen is je hand door de straal halen een slecht idee.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en niet je hand door de straal halen.
Ik zag net op Facebook een reclame van hamburgers van Aktu Taktu (de IJslandse McDonalds/Burger King). Nu heb ik zin in Aktu Taktuquote:Op zondag 17 maart 2019 17:22 schreef Allures het volgende:
Ik ben echt zooo snaaierig
Gelukkig is er bijna niks in huis
Broodje walvis?quote:Op zondag 17 maart 2019 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag net op Facebook een reclame van hamburgers van Aktu Taktu (de IJslandse McDonalds/Burger King). Nu heb ik zin in Aktu Taktu
Gehaktballen in tomatensausquote:Op zondag 17 maart 2019 17:42 schreef MissMSX het volgende:
Verder lekker soepje gemaakt en gehaktballetjes bij tomatensaus
Jij mag toch buiten de deur eten als je wil?quote:Op zondag 17 maart 2019 17:44 schreef Allures het volgende:
Straks rode curry
Maar die wil ik nietik wil pizza
quote:Op zondag 17 maart 2019 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij mag toch buiten de deur eten als je wil?
ga je mee danquote:Op zondag 17 maart 2019 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij mag toch buiten de deur eten als je wil?
Mensen met wilskracht hebben R&P niet nodig.quote:
Foto?quote:Op zondag 17 maart 2019 18:51 schreef Allures het volgende:
Ik kijk zo'n make over/dieet programma en ik vind die kerel eigenlijk al voor het afvallen echt een super hottie
quote:Op zondag 17 maart 2019 18:43 schreef Samzz het volgende:
Ik word altijd zo blij van diertjes die lekker liggen te slapen.
Jij ook hequote:
Heeft wat weg van Hosti op de laatste foto.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:22 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar er is maar 1 foto te vinden online en die doet hem wel een beetje te kort hoor...
[ afbeelding ]
Vind hem ook zeker niet lelijk hoorquote:Op zondag 17 maart 2019 19:22 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar er is maar 1 foto te vinden online en die doet hem wel een beetje te kort hoor...
[ afbeelding ]
Morgen wordt t weer beter dacht ik.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgenvroeg maar iets eerder in de auto stappen; met die treinstaking en dit weer zal het wel weer enorm druk zijn.
Whehehequote:Op zondag 17 maart 2019 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:MCH wat vond je van het voetballen vanmiddag?
Kan nog gewoon goedkomen toch als we winnen van de lampjes.quote:Op zondag 17 maart 2019 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:MCH wat vond je van het voetballen vanmiddag?
Was je lover gisteren wel in Brussel?quote:Op zondag 17 maart 2019 20:16 schreef Allures het volgende:
Morgen pilates
Ik heb een leuke nieuwe joggingbroek en dat vind ik dan leuk want ik ben oppervlakkig
Handmatig langs alle kofferlabels?quote:Op zondag 17 maart 2019 19:16 schreef ElDinosaur het volgende:
"Even snel kijken of alle verwerkingen goed zijn gegaan dit weekend"
Twee uur later.
Ik ben er bang voor inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2019 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan nog gewoon goedkomen toch als we winnen van de lampjes.
Ik heb 25 flessen gekocht voor thuis uiteindelijkquote:Op zondag 17 maart 2019 20:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee die was een dagje met mij shoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ben ook bij 3 fonteinen en Tilquin langsgeweest. Ik weet niet zo goed hoe dat traden werkt dus zal wel zelf drinken worden.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
Om te drinken of om te traden?
Ik heb er nog 3 om te traden
quote:Op zondag 17 maart 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben iets afgevallen.Fijn om te zien dat je broeken weer goed passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen BH meer nodig voor mijn rugvet.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat je broeken weer goed passen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben iets afgevallen.Je hebt wel een beetje een vrouwelijk hoofd gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Lambieken en gueuzesquote:Op zondag 17 maart 2019 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat het over bier om te verkopen?
Per jaar! Dat tikt wel behoorlijk aanquote:Op zondag 17 maart 2019 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik was even vergeten dat t in Duitsland 1000 euro op jaarbasis kost om een hoog risico hond te mogen hebben.
Naast verplichte registratie, aantonen van kundigheid en extra aansprakelijkheidsverzekering speciaal voor de hond. Afhankelijk van de deelstaat moet je zelfs papieren bij je dragen met bewijs dat je met je hond om kunt gaan.
Goed bezig, die Duitsers.
Yes. Per hond ook.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Per jaar! Dat tikt wel behoorlijk aan
Stafford, bull terriër, pitbull en kruisingen daarmee. Eigenlijk alle honden van het Molosser type, de Tosa Inu en Ocharka.quote:
Zouden ze ook moeten doen voor die vervelende enkelbijtertjes.quote:Op zondag 17 maart 2019 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stafford, bull terriër, pitbull en kruisingen daarmee. Eigenlijk alle honden van het Molosser type, de Tosa Inu en Ocharka.
Puur ras/type gebonden.
Van dat soort ratjes heb ik meer last over het algemeen.quote:Op zondag 17 maart 2019 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zouden ze ook moeten doen voor die vervelende enkelbijtertjes.
Ja maar die kosten je geen arm.quote:Op zondag 17 maart 2019 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van dat soort ratjes heb ik meer last over het algemeen.
Een grote teen missen is ook geen pretjequote:
Mja, die richten niet de schade aan die de HR honden wel aanrichten.quote:Op zondag 17 maart 2019 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zouden ze ook moeten doen voor die vervelende enkelbijtertjes.
Eén keer een aanval van een staf meegemaakt. Dan tien keer liever een enkelbijtertje.quote:Op zondag 17 maart 2019 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van dat soort ratjes heb ik meer last over het algemeen.
Effect is vele mate groter inderdaad. Bij die hoog risico honden zit er ook van nature meer afgressie in natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2019 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eén keer een aanval van een staf meegemaakt. Dan tien keer liever een enkelbijtertje.
quote:Op maandag 18 maart 2019 05:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, net wakker. Wekker over half uurtje, dus zo maar eruit
Dit was echt al dagen bekend.quote:Op maandag 18 maart 2019 05:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Treinen die niet rijden. Walgelijk!
quote:Op maandag 18 maart 2019 05:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Treinen die niet rijden. Walgelijk!
Is toch om een staking? En al dagen bekend? Dan houd je er toch rekening mee?quote:Op maandag 18 maart 2019 05:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik. Maakt het niet minder kansloos
Dat is toch niks nieuws.quote:
Flinke gangbang?quote:Op maandag 18 maart 2019 07:22 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb vooral teveel mensen gezien afgelopen weekend. En alles doet pijn.
#teambejaard
Trailergangbang?quote:Op maandag 18 maart 2019 07:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Familieweekend. Gare plastic stoelen....
Duh.quote:Op maandag 18 maart 2019 06:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch om een staking? En al dagen bekend? Dan houd je er toch rekening mee?
Om hem omhoog te krijgen?quote:
Wat doe je dan raar. Mensen mogen staken en zo.quote:
Tegen de acht uur maar toen was ik op 150km. Ketting tussen de tandwielen getrapt.quote:
Gelijk overplaatsing aanvragenquote:Op maandag 18 maart 2019 07:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ns mag wel duidelijker communiceren, eerst 'n deel staakt dus ik gok het er op, gister plots Joe voor 7:06 rijdt niks. Ik gister direct werk gebeld dat ik om 9 ipv 7 kan beginnen. Maar blijkbaar is vanaf 7:06 opstarten echt we starten in Zwolle en je moet wachten tot we in Tilburg zijn. Dus dan zou mijn eerste trein 8:58 gaannu ga ik 'n dagje op andere locatie werken waar ik met de bus kan komen , waar wel ook veel meer jongere collega's werken dus van de nood, een deugd gemaakt.
Haha, amateur.quote:Op maandag 18 maart 2019 07:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tegen de acht uur maar toen was ik op 150km. Ketting tussen de tandwielen getrapt.
Ik ben er niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 07:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe je dan raar. Mensen mogen staken en zo.
over paar maanden komen we allemaal samen op nieuwe kantoor in 'n andere plaats. Nu zit ik nml 'n uur in de bus, anders n half uur trein. Terwijl m'n andere werklocatie de dubbele afstand isquote:Op maandag 18 maart 2019 07:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelijk overplaatsing aanvragen
[..]
Haha, amateur.
Uur in de bus is wel een helquote:Op maandag 18 maart 2019 07:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
over paar maanden komen we allemaal samen op nieuwe kantoor in 'n andere plaats. Nu zit ik nml 'n uur in de bus, anders n half uur trein. Terwijl m'n andere werklocatie de dubbele afstand isPlus voor de trein heb ik m'n dal vrij waardoor ik in m'n vrije tijd eigenlijk ook altijd 'gratis' reis
Zit idd liever een uur in de trein. Alleen al omdat ik na een half uur in de bus kotsmisselijk benquote:
Maar er gaan geen treinen op jouw eilandquote:Op maandag 18 maart 2019 08:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit idd liever een uur in de trein. Alleen al omdat ik na een half uur in de bus kotsmisselijk ben.
Wagenziek.
Daar heb ik gelukkig geen last van behalve als ik heeel erg moe ben. Maar een half uur trein heeft wel mijn voorkeur boven een uur bus normaalquote:Op maandag 18 maart 2019 08:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit idd liever een uur in de trein. Alleen al omdat ik na een half uur in de bus kotsmisselijk ben.
Wagenziek.
Ik zit niet op een eiland en technisch gezien rijden hier wel treinen. Alleen geen personentreinen.quote:Op maandag 18 maart 2019 08:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar er gaan geen treinen op jouw eiland
Technisch gezien zit je niet op een eiland maar zo voelt het wel. Die personentrein gaat er de eerste decennia echt niet komen hoor. Die provincie van jou is platzak.quote:Op maandag 18 maart 2019 08:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit niet op een eiland en technisch gezien rijden hier wel treinen. Alleen geen personentreinen.
Nog niet.
We gaan het zien. De plannen zijn er en het is een goede ontwikkeling.quote:Op maandag 18 maart 2019 08:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Technisch gezien zit je niet op een eiland maar zo voelt het wel. Die personentrein gaat er de eerste decennia echt niet komen hoor. Die provincie van jou is platzak.
"Decline"quote:Op maandag 18 maart 2019 08:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Welke halve doet er nou weer een overleg inplannen om maandag van 18:00 - 19:00
Nou jezus, pfoe.quote:Op maandag 18 maart 2019 08:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niet na de meet maar tijdens de meet, nou!
Dan ben je ook onderdeel van dat 3e wereldland België.quote:Op maandag 18 maart 2019 08:44 schreef Samzz het volgende:
Ik vind t helemaal niet als een eiland voelen. Wel als reserve-België. Beter worden we door de Belgen ingelijfd.
Of misschien beter niet. Dan is alles hier naar de klote.
Vraag me eerder af wat voor lading poep de ventilator heeft geraakt als ze zo hoog in de boom over data integriteit / beveiling willen praten.quote:
Voor ellende-toerisme zit ik hier ook al goedquote:Op maandag 18 maart 2019 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ben je ook onderdeel van dat 3e wereldland België.Hoef je niet meer naar Afrika voor ellende-toerisme.
In R&P bedoel je?quote:Op maandag 18 maart 2019 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor ellende-toerisme zit ik hier ook al goed.
Toch bijna 2 uur. Best knap.quote:
Whehehequote:Op maandag 18 maart 2019 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vraag me eerder af wat voor lading poep de ventilator heeft geraakt als ze zo hoog in de boom over data integriteit / beveiling willen praten.
Waarom ben je nu dan al 2+ uur wakker?quote:Op maandag 18 maart 2019 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik ben bejaard, ik heb mn schoonheidsslaapjes nodig. 23 uur per dag.
Ik heb dit weekend vooruit geslapen. Kan ik deze week 4 uur werken.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom ben je nu dan al 2+ uur wakker?
Bijna klaarquote:Op maandag 18 maart 2019 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend vooruit geslapen. Kan ik deze week 4 uur werken.
Vrijdag op zaterdag overnachten in het Kurhausquote:
Dat is geen vakantie.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrijdag op zaterdag overnachten in het Kurhaus
Zeeuws-Vlaanderen, maar R&P ook wel jaquote:
Dat is jouw meningquote:
Beetje uitleggen dat data integriteit en beveiliging het belangrijkste is binnen het bedrijfquote:Op maandag 18 maart 2019 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vraag me eerder af wat voor lading poep de ventilator heeft geraakt als ze zo hoog in de boom over data integriteit / beveiling willen praten.
Goed dat je t zegt. Eens even zien of ik in mei of juni vakantie kan pakken. Weekje naar t oosten.quote:
KM op bed zeker!quote:
Fijn, stakingen!quote:Op maandag 18 maart 2019 07:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ns mag wel duidelijker communiceren, eerst 'n deel staakt dus ik gok het er op, gister plots Joe voor 7:06 rijdt niks. Ik gister direct werk gebeld dat ik om 9 ipv 7 kan beginnen. Maar blijkbaar is vanaf 7:06 opstarten echt we starten in Zwolle en je moet wachten tot we in Tilburg zijn. Dus dan zou mijn eerste trein 8:58 gaannu ga ik 'n dagje op andere locatie werken waar ik met de bus kan komen , waar wel ook veel meer jongere collega's werken dus van de nood, een deugd gemaakt.
Dus? In Nederland heb je t recht om te staken. Vervelend als je met de trein moet, maar dit was al bekend he.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn, stakingen!
En voor wat? Eerder pensioen?
Want werken bij de NS is zo ontzettend veel zwaarder dan welke andere tak dan ook?
Blijkbaar heeft op een andere manier staken geen effect, dus moet het op deze manier.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn, stakingen!
En voor wat? Eerder pensioen?
Want werken bij de NS is zo ontzettend veel zwaarder dan welke andere tak dan ook?
Beetje met de dood bedreigd worden omdat Henkie geen kaartje kan wil betalenquote:Op maandag 18 maart 2019 09:45 schreef Samzz het volgende:
Zou trouwens voor geen goud conducteur willen zijn, al die asociale kutmensen.
Mag het wel kut zijn dat je pas drie uur later op je werk bent, aangezien je moeilijk om 4 uur 's ochtends kunt vertrekken en niet iedereen een auto voor de deur heeft staan.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus? In Nederland heb je t recht om te staken. Vervelend als je met de trein moet, maar dit was al bekend he.
Zeker. Is ook gewoon kut.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag het wel kut zijn dat je pas drie uur later op je werk bent, aangezien je moeilijk om 4 uur 's ochtends kunt vertrekken en niet iedereen een auto voor de deur heeft staan.
Ja, of bespuugd worden. Of uitgescholden. Fysiek geweld.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Beetje met de dood bedreigd worden omdat Henkie geen kaartje kan betalen
Ik heb er verder ook geen last van.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus? In Nederland heb je t recht om te staken. Vervelend als je met de trein moet, maar dit was al bekend he.
Ja, maar dat geld voor wel meer service beroepenquote:Op maandag 18 maart 2019 09:45 schreef Samzz het volgende:
Zou trouwens voor geen goud conducteur willen zijn, al die asociale kutmensen.
Ja dat is zo. Maar als dat de enige optie is die over blijft?quote:Op maandag 18 maart 2019 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook geen last van.
Maar ik hou niet van stakingen.
Je benadeelt de verkeerde mensen er vaak mee.
Laten we dan solidair met alle beroepstakken staken voor die 66-jaar.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar als dat de enige optie is die over blijft?
Ja, primaquote:Op maandag 18 maart 2019 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we dan solidair met alle beroepstakken staken voor die 66-jaar.
Want t is voor iedereen zwaar, niet perse de NS
Ik leg NU mijn pen neer!
(omdat ik moet plassen)
De lerarenstaking al vergeten?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we dan solidair met alle beroepstakken staken voor die 66-jaar.
Want t is voor iedereen zwaar, niet perse de NS
Ik leg NU mijn pen neer!
(omdat ik moet plassen)
Nee. Maar t valt me altijd op dat t steeds bepaalde groeperingen zijn die altijd staken. En ik heb niet t idee dat die t nou echt zoveel slechter hebben dan bepaalde andere takken. Maar die zijn er misschien wat gelatener in. En leraren hebben bv met besparingen te maken, en andere niet overheid gerelateerde takken niet. Dus die snap ik nog wel. Maar bij de NS is t ook geregeld aan de hand.quote:
Die kunnen niet staken nietquote:Op maandag 18 maart 2019 10:10 schreef Samzz het volgende:
Zorgpersoneel heeft vrij recent ook nog gestaakt toch? Eind vorig jaar ergens.
Dan is het ook geen stakenquote:Op maandag 18 maart 2019 10:17 schreef DrMarten het volgende:
Echt staken is het ook niet in alle gevallen. Van mijn werkgever deden een aantal mee met de acties vanochtend, maar dat mocht alleen in eigen tijd. Oftewel vrij nemen
mocht? Je mag altijd stakenquote:Op maandag 18 maart 2019 10:17 schreef DrMarten het volgende:
Echt staken is het ook niet in alle gevallen. Van mijn werkgever deden een aantal mee met de acties vanochtend, maar dat mocht alleen in eigen tijd. Oftewel vrij nemen
Ja, dan is t protesterenquote:
Hoe vaak mag je eigenlijk staken van de wet?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:23 schreef Allures het volgende:
[..]
mocht? Je mag altijd staken
Tenzij verboden door rechter
Ja wie nietquote:Op maandag 18 maart 2019 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt een enorme TV crush op Antoni Porowski van Queer Eye
McDonalds afwisselen met KFC en burger kingquote:Op maandag 18 maart 2019 10:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Moeite om m'n dagrantsoenen boven de 3k kcal te krijgen zonder er allemaal dingen in te doen die me tegen gaan staan na een paar dagen.
Bezorgen die ook op sneeuwscooters?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
McDonalds afwisselen met KFC en burger king
Ben je aan t bulken?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Moeite om m'n dagrantsoenen boven de 3k kcal te krijgen zonder er allemaal dingen in te doen die me tegen gaan staan na een paar dagen.
De tering heyquote:
"Vakantie"quote:Op maandag 18 maart 2019 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je aan t bulken?
#Ectoleefechteleef
Fattyquote:Op maandag 18 maart 2019 10:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Antoni is echt cutequote:Op maandag 18 maart 2019 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt een enorme TV crush op Antoni Porowski van Queer Eye
Vast niet. Alvast cutten voor de zomer dan maarquote:Op maandag 18 maart 2019 10:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bezorgen die ook op sneeuwscooters?
Past dat allemaal qua macros dan of is het voor op je vakantiequote:Op maandag 18 maart 2019 10:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Pringles
Snickers
Twiggles
Bifi
M&M's
Boterkoek
Peanuts BBQ
Clif Bar
Cereal bar
Pindakaasreep
Tuna
Proteinbar
Borrelnootjes
Hardkek
De opties die ik tot nu toe heb.
Kan ik thuis toch niet eten johquote:Op maandag 18 maart 2019 10:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Past dat allemaal qua macros dan of is het voor op je vakantie
Ritter sport honing amandel zeezout. Goddelijkquote:Op maandag 18 maart 2019 10:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Pringles
Snickers
Twiggles
Bifi
M&M's
Boterkoek
Peanuts BBQ
Clif Bar
Cereal bar
Pindakaasreep
Tuna
Proteinbar