Ik ben tegenwoordig bang van AliExpressquote:Op zondag 17 maart 2019 12:23 schreef Joosie200 het volgende:
Aliexpress is zoooo 2018. Wish is de place to be?
De meeste blanke vrouwen zijn bang voor Ali en kornuiten.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig bang van AliExpress
Nee ik ben van Wish overgestapt naar AliExpress.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:23 schreef Joosie200 het volgende:
Meestal komt Ali binnen en ben je daarna juist spullen kwijt.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren nog wat binnen gekregen van Ali.
Nee nooit geweest hoor. Tot er dagelijks allerlei soorten en maten vibrators binnenkwamen. Die ik overigens niet had besteld.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
De meeste blanke vrouwen zijn bang voor Ali en kornuiten.
Tja, dat is het risico van @Faxie je huisadres geven.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee nooit geweest hoor. Tot er dagelijks allerlei soorten en maten vibrators binnenkwamen. Die ik overigens niet had besteld.
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Meestal komt Ali binnen en ben je daarna juist spullen kwijt.
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:38 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Tja, dat is het risico van @:Faxie je huisadres geven.
Kan ook zijn dat Ali je at random geselecteerd heeft voor haar eigen consumentenpanel, en je daarom deze "monsters" toestuurt.quote:
En de waarheid.quote:
Gisteren een pen clip voor mijn Surface pro pen besteld en een screenprotetor voor de Surface pro zelf. En een hoesje voor mijn smartphone. Nu nog een Amazfit bip oid van Xiaomiquote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren nog wat binnen gekregen van Ali.
Goed dat je die laatste zin nog even toevoegde.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee nooit geweest hoor. Tot er dagelijks allerlei soorten en maten vibrators binnenkwamen. Die ik overigens niet had besteld.
Leuk als je nog thuis woontquote:Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dacht, voor de duidelijkheidquote:Op zondag 17 maart 2019 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Goed dat je die laatste zin nog even toevoegde.
Ben ik daar even blij mee. Kan intussen bijna een handeltje opzetten.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Ali je at random geselecteerd heeft voor haar eigen consumentenpanel, en je daarom deze "monsters" toestuurt.
Ohja sorry ik snap het nu pas, dat wist je al. Net wakker enzo.quote:
Als ik een garage zou hebben, zeker!quote:
We’re all Irish for the dayquote:
Die hagelbui kwam hier net ook ja. Toch maar niet met de fiets gegaanquote:Op zondag 17 maart 2019 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer thuis. Heerlijk gelopen en slecht een hagelbui over me heen gehad. Rest van de middag op de bank
Ik heb eergisteren mijn kerst-theelepeltjes mogen ontvangen, besteld eind oktober 2018quote:Op zondag 17 maart 2019 12:23 schreef Joosie200 het volgende:
Wel een leuke verrassing danquote:Op zondag 17 maart 2019 14:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren mijn kerst-theelepeltjes mogen ontvangen, besteld eind oktober 2018
Vastwel.quote:
Ja, toen ik dit hoorde wist ook wel gelijk waarom ik normaal gesproken nooit carnaval vier.quote:Op zondag 17 maart 2019 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet meteen weer waarom ik carnaval vakkundig ontwijk.
Ik ben er niet dus top of the line heb je sowieso al niet, sorryquote:Op zondag 17 maart 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vastwel.
Binnenkort weer een leuk feestje, dus benieuwd of daar ook wat leuke mensen rondlopen.
quote:Op zondag 17 maart 2019 14:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben er niet dus top of the line heb je sowieso al niet, sorry
Ohja, daarom heb ik hier gepost. Wilde weten hoe het met MeMo gaatquote:Op zondag 17 maart 2019 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Kom jij nu ook nog naar die meet CL?
Misschien een stomme vraag maar heb je geen vrienden/vriendinnen die je zouden kunnen helpen?quote:Op zondag 17 maart 2019 15:35 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik zit.
Best bagger dat 6 dagen van de week werken. Moet alle schoonmaakzooi e.d. nu op een dag doen en ik ben al helemaal kapot
.
Anywho. Klaar.
Met het schoonmaken van m'n huis? Ze zien me aankomenquote:Op zondag 17 maart 2019 15:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar heb je geen vrienden/vriendinnen die je zouden kunnen helpen?
Wel mooi.quote:Op zondag 17 maart 2019 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met het schoonmaken van m'n huis? Ze zien me aankomen.
Dat zou mooi zijn idd. t Toilet is niet mijn favo klusjequote:Op zondag 17 maart 2019 15:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel mooi.
Truus kom je langs om mijn wc schoon te maken? Kusjes!
Thanks, fles bleek kopen zo meteenquote:Op zondag 17 maart 2019 15:58 schreef Samzz het volgende:
Reminds me, nieuw toiletblok ophangen, de huidige is bijna leeg.
Lijkt mij wel ja.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:14 schreef Allures het volgende:
Waarom? Als volwassen persoon is je huis schoonhouden toch gewoon je eigen verantwoordelijkheid
Mijn huis is schoon. Mijn fysiek is best behoorlijk slecht en daarom helpen vrienden/vriendinnen me. Vice versa ook dus.quote:Op zondag 17 maart 2019 16:14 schreef Allures het volgende:
Waarom? Als volwassen persoon is je huis schoonhouden toch gewoon je eigen verantwoordelijkheid
hulp nodig?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu ook nog even aan de slag in huis zodat ik vanavond niets hoef te doen
ja maar dat is dan best een andere situatie dan gemiddeldquote:Op zondag 17 maart 2019 16:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn huis is schoon. Mijn fysiek is best behoorlijk slecht en daarom helpen vrienden/vriendinnen me. Vice versa ook dus.
Prima systeem als je van een schoon huisje houdt.
Niet zo veel in de spiegel kijken danquote:Op zondag 17 maart 2019 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Zo, tripje Friesland achter de rug, maar man manwat een idioten weer op de weg
Friesland hè?quote:Op zondag 17 maart 2019 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Irriteer me er ook bijna elke dag weer aan. Mensen zijn met heel veel dingen bezig, maar niet met het verkeer en medeweggebruikersquote:Op zondag 17 maart 2019 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Ik was het niet en ze reden voor mequote:Op zondag 17 maart 2019 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo veel in de spiegel kijken dan.
https://www.facebook.com/OmropFryslan/videos/2162824820478413/quote:Op zondag 17 maart 2019 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Ik wacht nog even af totdat ze deze in Limburg ook maken.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:05 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/OmropFryslan/videos/2162824820478413/
Ik ben altijd degene die kookt.quote:
Ja en niet je hand door de straal halen.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:21 schreef Allures het volgende:
Euhm ik heb dat nog nooit gedaan maar is dat niet richten en spuiten?
Ja vervelend is dat!quote:Op zondag 17 maart 2019 17:22 schreef Allures het volgende:
Ik ben echt zooo snaaierig
Gelukkig is er bijna niks in huis
Ja Jezus als je met dat soort regels begint maak je het wel lastig. Laat maar, ik ga wel terug naar het aanrechtquote:Op zondag 17 maart 2019 17:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en niet je hand door de straal halen.
In de meeste gevallen is je hand door de straal halen een slecht idee.quote:Op zondag 17 maart 2019 17:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en niet je hand door de straal halen.
Ik zag net op Facebook een reclame van hamburgers van Aktu Taktu (de IJslandse McDonalds/Burger King). Nu heb ik zin in Aktu Taktuquote:Op zondag 17 maart 2019 17:22 schreef Allures het volgende:
Ik ben echt zooo snaaierig
Gelukkig is er bijna niks in huis
Broodje walvis?quote:Op zondag 17 maart 2019 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag net op Facebook een reclame van hamburgers van Aktu Taktu (de IJslandse McDonalds/Burger King). Nu heb ik zin in Aktu Taktu
Gehaktballen in tomatensausquote:Op zondag 17 maart 2019 17:42 schreef MissMSX het volgende:
Verder lekker soepje gemaakt en gehaktballetjes bij tomatensaus
Jij mag toch buiten de deur eten als je wil?quote:Op zondag 17 maart 2019 17:44 schreef Allures het volgende:
Straks rode curry
Maar die wil ik nietik wil pizza
quote:Op zondag 17 maart 2019 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij mag toch buiten de deur eten als je wil?
ga je mee danquote:Op zondag 17 maart 2019 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij mag toch buiten de deur eten als je wil?
Mensen met wilskracht hebben R&P niet nodig.quote:
Foto?quote:Op zondag 17 maart 2019 18:51 schreef Allures het volgende:
Ik kijk zo'n make over/dieet programma en ik vind die kerel eigenlijk al voor het afvallen echt een super hottie
quote:Op zondag 17 maart 2019 18:43 schreef Samzz het volgende:
Ik word altijd zo blij van diertjes die lekker liggen te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |