Die wordt straks gewoon gekocht hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:49 schreef macca728 het volgende:
Nooit meer Clasie opstellen, die is zo slecht geworden.
We hebben toch geen geld daarvoor ?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die wordt straks gewoon gekocht hoor.
Van mij mogen ze naar een werkkamp in Siberiëquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:59 schreef superniger het volgende:
Wat ging er mis vandaag?
Wat moet er anders?
Laten we dat maar niet doen. Die trainingskampen lijken niet echt te werken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze naar een werkkamp in Siberië
Daar is het ook niet voor bedoeld. Het is voor strafquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Die trainingskampen lijken niet echt te werken.
Maar straks met 18.000 extra stoelen zit het vast wel iedere week vol.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:17 schreef yats het volgende:
Iemand al klaar met de lege stoeltjes tellen?
Viel toch nog wel mee?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:59 schreef superniger het volgende:
Wat ging er mis vandaag?
Wat moet er anders?
Met die 6 miljoen extra in begroting komt Messi naar De Kuip.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar straks met 18.000 extra stoelen zit het vast wel iedere week vol.
Kun jij dat niet ff doen? Zijn ze wel vaardig in geworden in Arnhem, toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:17 schreef yats het volgende:
Beide kanten getrokken? Haha jij zegt ook echt maar wat he. Die verdediger uit Tilburg trekt echt helemaal niet zelfs. Gewoon zn armen langs het lichaam, en geen enkel moment het shirt van Jorgensen vastpakken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:36 schreef Irritatie100 het volgende: [..] Buitenspel volgens mij zeker niet, omdat er ergens een speler van Willem II met z'n been naar achteren staat. Overtreding kan je over twisten, ik zou zeggen dat er beide kanten wordt getrokken
Ik zou zeggen dat je nog een keer moet gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ik zou zeggen dat er beide kanten wordt getrokken
Dat laten we door Arnhemmers doen, die hebben er meer ervaring mee.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:17 schreef yats het volgende:
Net als Droomparken nemen we ook graag een paar stoeltjes van Vitesse over, zijn toch zo goed als nieuw en ongebruikt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun jij dat niet ff doen? Zijn ze wel vaardig in geworden in Arnhem, toch?
Wat doe jij dan, behalve hier een beetje zeiken?quote:Op zondag 17 maart 2019 00:12 schreef Roland010 het volgende:
![]()
![]()
Welke tyfus-excuusjes hebben ze bij Feyenoord (incl. de supporters die dit nog durven te verdedigen) nu weer?
Ben hier zo fucking klaar mee. En niemand die wat doet.
Gio is een natte wind. Weer met natte ogen voor de camera verschijnen.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:14 schreef DonRaja het volgende:
Man, wat was dit slecht. Maar goed Gio heeft aangekondigd dat er gevolgen gaan zijn, ik denk:
Scharie gaat banken
Vermeer gaat banken
Kökçü gaat banken
Haps gaat banken
De rest durft hij niet te wisselen.
Fijn. Maar jij bent er toch 'fucking klaar mee'. Wat doe jij dan?quote:Op zondag 17 maart 2019 00:18 schreef Roland010 het volgende:
Het zou een extreem krachtig signaal zijn als juist het trouwe Legioen nu gewoon eens een statement maakte: laat ze maar 2 competitie-wedstrijden in een letterlijk lege Kuip spelen. Je hoort achter je club te staan, maar juist daarom juist moet er actie komen nu. Dit kan gewoon niet langer.
In je eentje kun je weinig doen, zoals gezegd er moet van onderaf (of bovenaf) nu actie komen. Maar dat zal alleen gebeuren als heel het Legioen wat doet.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat doe jij dan, behalve hier een beetje zeiken?
Nee, daar moet ik deze hele zondag nog voor uittrekken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:17 schreef yats het volgende:
Omdat:quote:Op zondag 17 maart 2019 00:24 schreef Roland010 het volgende:
[..]
In je eentje kun je weinig doen, zoals gezegd er moet van onderaf (of bovenaf) nu actie komen. Maar dat zal alleen gebeuren als heel het Legioen
Helaas zag ik (ook vandaag weer om me heen op de tribune) die vreselijke gemoedelijkheid overal. Het lijkt velen geen fuck meer te interesseren.
Het liefst had ik Van Geel vandaag hoogstpersoonlijk op z'n muil geslagen en de Kuip uitgetraptquote:Op zondag 17 maart 2019 00:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fijn. Maar jij bent er toch 'fucking klaar mee'. Wat doe jij dan?
Irritatie denk ik, nog niet echt boosheid. Die was er alleen even toen Kökçü werd gewisseld.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:25 schreef fetX het volgende:
Ik merkte vandaag voor het eerst juist wel boosheid vanaf de tribunes en geen gelatenheid.
Ik ben na die VAR beslissing vertrokken.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:28 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het liefst had ik Van Geel vandaag hoogstpersoonlijk op z'n muil geslagen en de Kuip uitgetrapt![]()
Maar zoals ik al zei: zolang er nog klapvee gaat zitten juichen bij een (later afgekeurde) 3-3 tegen fucking Willem 2 en na zo'n seizoen zal er niets veranderen.
Helemaal mee eens! Dit roep ik ook al jaren tijdens de dramatische seizoenen van Feyenoord. Zo hard moet je als supporter soms gewoon kunnen zijn. Helaas kunnen de meeste dat niet en zal het dus nooit gebeuren.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:18 schreef Roland010 het volgende:
Het zou een extreem krachtig signaal zijn als juist het trouwe Legioen nu gewoon eens een statement maakte: laat ze maar 2 competitie-wedstrijden in een letterlijk lege Kuip spelen. Je hoort achter je club te staan, maar juist daarom juist moet er actie komen nu. Dit kan gewoon niet langer.
Ik hoorde het gemor, maar echt boosheid? En als ik Van Geel hoor doen alsof er niets aan de hand is en zich nog steeds 'op z'n plek en gesteund bij Feyenoord' voelt, mag het volgens mij wel duidelijker/harder richting hem.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:25 schreef fetX het volgende:
Ik merkte vandaag voor het eerst juist wel boosheid vanaf de tribunes en geen gelatenheid.
Juist om die redenen is NU de tijd om wat te doen vind ik. Niet komend seizoen pas, als je met kerst alweer op 8 punten achter komt op PSV en uit Europa ligt.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat:
- het al een hele lange poos slecht is
- we nergens meer om spelen
- er toch steeds prijzen zijn gepakt
- Gio aan het eind van het seizoen toch weg is
- de gelatenheid die er nu is in de Kuip er al jaren is
- ...
'Martin rot op' en verhuisdozen bij zijn huis. Wat moeten ze nog meer doen, hem bedreigen of gewoon maar meteen liquideren?quote:Op zondag 17 maart 2019 00:32 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik hoorde het gemor, maar echt boosheid? En als ik Van Geel hoor doen alsof er niets aan de hand is en zich nog steeds 'op z'n plek en gesteund bij Feyenoord' voelt, mag het volgens mij wel duidelijker/harder richting hem.
Tja. Gaat een bizar seizoen worden voor Feyenoord zo. Die Gio kan gewoon volgend jaar bij een Turkse grootmacht of Spaanse subtopper aan de slag. Terwijl hij er echt helemaal geen zak van begrijpt.quote:
Yep, ik denk dat Gio beter af is als assistent of in een kantoorfunctie.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tja. Gaat een bizar seizoen worden voor Feyenoord zo. Die Gio kan gewoon volgend jaar bij een Turkse grootmacht of Spaanse subtopper aan de slag. Terwijl hij er echt helemaal geen zak van begrijpt.Frank de Boer 2.0
quote:Op zondag 17 maart 2019 00:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben na die VAR beslissing vertrokken.
Ach die zijn jullie de in het weekend van de 30 al kwijt joh. Of misschien morgen al.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, ik denk dat Gio beter af is als assistent of in een kantoorfunctie.
Maar goed Fey kennende gaan we die 3e plaats nog wel verspelen op de laatste speeldag om dan weer te gaan kloten in de playoffs.
Nee AZ is nu ook aardig aan het choken, om over Vitesse maar te zwijgen...quote:Op zondag 17 maart 2019 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach die zijn jullie de in het weekend van de 30 al kwijt joh. Of misschien morgen al.
Naja op mijn doorgaans rustige vak was genoeg boosheid te merken.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Irritatie denk ik, nog niet echt boosheid. Die was er alleen even toen Kökçü werd gewisseld.
Het gaat me nu alleen niet om 1 dramatisch seizoen (die hebben PSV of Ajax ook wel eens, hoewel niet ZO dramatisch) want dan hoor je achter je spelers etc te gaan staan. Het gaat nu echter om structureel wanbeleid en de toekomst van Feyenoord. Ik support Feyenoord, maar niet dit elftal, deze TD en AD.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Dit roep ik ook al jaren tijdens de dramatische seizoenen van Feyenoord. Zo hard moet je als supporter soms gewoon kunnen zijn. Helaas kunnen de meeste dat niet en zal het dus nooit gebeuren.
Ik zit op N, daar vooral irritatie en verbazing.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Naja op mijn doorgaans rustige vak was genoeg boosheid te merken.
Morgen zit De Jong bij de Perstribune op Radio 1. Ik verwacht een hoop gebakken lucht.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:45 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het gaat me nu alleen niet om 1 dramatisch seizoen (die hebben PSV of Ajax ook wel eens, hoewel niet ZO dramatisch) want dan hoor je achter je spelers etc te gaan staan. Het gaat nu echter om structureel wanbeleid en de toekomst van Feyenoord. Ik support Feyenoord, maar niet dit elftal, deze TD en AD.
Het meest trieste is dat er volgens mij nog een aantal Feyenoord-supporters zijn die wekelijks nog even de samenvatting daarvan terugkijken en waarvoor de komende 2-3 seizoenen geslaagd zijn.quote:
Dus wacht even...quote:Op zondag 17 maart 2019 00:48 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het meest trieste is dat er volgens mij nog een aantal Feyenoord-supporters zijn die wekelijks nog even de samenvatting daarvan terugkijken en waarvoor de komende 2-3 seizoenen geslaagd zijn.Nogmaals: zij zijn (mede) de doodsteek van onze mooie club.
Yep. Excuses, lulsmoesjes en kutverhaaltjes om zichzelf vooral in te dekken idd.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Morgen zit De Jong bij de Perstribune op Radio 1. Ik verwacht een hoop gebakken lucht.
Je keert juist je club de rug toe als je gaat zitten alsof er niets aan de hand is, vind ik. Een statement maken door te laten zien dat ZELFS het trouwe Legioen het niet meer pikt en aan wil zien en daarom bewust demonstratief 1 of 2 maal weg te blijven is dan nog een relatief nette manier en een extreem signaal. Want als de Feyenoord-supporters zoiets doen, dan is er ECHT wat aan de hand.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:48 schreef Elan het volgende:
Dat gezeik altijd over supporters. Alsof wij er wat aan kunnen doen dat bestuurders er een complete tyfuszooi van maken .
Alsof Van Geel en De Jong Feyenoord zijn en je je club de rug toe moet keren vanwege wanbeleid dat zij voeren en maar beter weg kan blijven.
Uiteraard, maar DAT zal dus niet veranderen als de druk niet wordt opgevoerd.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus wacht even...
Als er gereld wordt, maken we de club kapot
Als we de club steunen, maken we de club kapot
Als we niks doen, maken we de club kapot
Als we de club niet steunen, maken we de club kapot
Ik denk toch echt dat een gebrek aan beleid, een zwakke trainer, een zwak bestuur en een zwakke selectie de club kapot maken en niet de supporters.
ZO herkenbaar. Dat volk dat je normaal nooit hoort over voetbal maar sinds Real nu opeens weer massaal Ajax-'supporter' is en die je dan nu opeens een grote muil geven als Feyenoord verliest.quote:Op zondag 17 maart 2019 01:31 schreef MPC60 het volgende:
Godverdomme ben nu op een verjaardag kom je uit zo'n kut wedstrijd gaan die kut neuzen die nog nooit de arena van binnen hebben gezien je een beetje uit staan lachen.Fok dit.
Ik merkte vooral dat het dood is. De sfeer is al jaren teruglopend maar het is dit jaar wel in een behoorlijke versnelling geraakt.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:25 schreef fetX het volgende:
Ja want het 90 minutenlang uitfluiten van je spelers zal een positieve bijdrage leveren.quote:Op zondag 17 maart 2019 00:39 schreef Roland010 het volgende:
[..]![]()
Toch waren er duizenden supporters echt oprecht blij toen we een puntje tegen Willem leken te gaan pakken. FUCKING Willem 2, in eigen huis. Die mensen zijn niet de steun, maar de doodsteek voor de club.
Larsson speelde de eerste helft best goed vond ik, daarna werd het duidelijk minder.quote:Op zondag 17 maart 2019 04:47 schreef Haringkop het volgende:
Je ziet gewoon hetzelfde gebeuren als onder Van Marwijk en Rutten. Toen zij aangaven te stoppen, stortte ook alles in elkaar. Het worden nog acht heel vervelende wedstrijden en met een beetje mazzel mag je plays-offs spelen..
Verder nog een aparte vermelding voor Haps en Larsson, wat zij deden leek echt nergens op..![]()
Maar niet getreurd, we moeten vooral niet vergeten wat de beperkingen van Feyenoord zijn. Met een dubbele begroting van AZ en Vitesse moet je toch in je toch in je nopjes met de huidige stand op de ranglijst.
Iedereen is er ontzettend klaar mee. De wissels zijn altijd hetzelfde en brengen niets, de tegendoelpunten zijn lachwekkend en het veldspel is er vooral opgericht om iedereen in slaap te sussen.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik merkte vooral dat het dood is. De sfeer is al jaren teruglopend maar het is dit jaar wel in een behoorlijke versnelling geraakt.
Wat een dom gelulquote:Op zondag 17 maart 2019 02:00 schreef Roland010 het volgende:
[..]
ZO herkenbaar. Dat volk dat je normaal nooit hoort over voetbal maar sinds Real nu opeens weer massaal Ajax-'supporter' is en die je dan nu opeens een grote muil geven als Feyenoord verliest.Overal zijn ze weer opeens.
De echte Ajax-supporters zijn degenen die zo stoer waren om ons (met moeite) te feliciteren toen we de titel of die bekers wonnen, die er toen OOK waren. Daar kan ik het nog enigzins van hebben als ze me (terecht) uitlachen na zo'n wedstrijd als vanavond. De rest moet de tydus krijgen en dient voor altijd z'n muil te houden over Feyenoord (en voetbal in het algemeen).
Ik vind het allemaal kleurloos. Eerste helft ging nog wel, maar het lijkt wel of we bij ieder tegendoelpunt van slag raken. Zo’n Larsson gaat je dan ook niets brengen. Hij kan best voetballen, maar zo als hij nu gebruikt wordt is het compleet kansloos.quote:Op zondag 17 maart 2019 08:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Larsson speelde de eerste helft best goed vond ik, daarna werd het duidelijk minder.
Eens met wat Krabby zegt: Toch viel ook op dat Feyenoord door een wonderschone goal van Steven Berghuis de leiding nam en daarna enkele keren knap veldspel liet zien. "In fases zijn ze sterk, creëren ze kansen en is het wachten op een goal en daarna valt het weer helemaal uit elkaar en is het helemaal niks. Die wisselvalligheid kun je jezelf niet permitteren."
Goed nieuws show genot.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de TOPSHOW met Van Geel bij DTVK?
Volgens mij alleen omdat zij doorlopende contracten hebben en Feyenoord deze niet wil of kan afkopen.quote:
Heeft hij al bekend gemaakt dat er weer een keeper is gecontracteerd?quote:Op zondag 17 maart 2019 10:50 schreef fetX het volgende:
Jezus christus. Drie assistenten. Sodemieter op joh.
Wat is dit voor ongelooflijke teringmongool.
Ja WTF en nog boos worden ook XDquote:Op zondag 17 maart 2019 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Ongelofelijk om te beweren dat je Jong elftal niet meer weerstand krijgt in wedstrijden tegen volwaardige KK teams als Go Ahead Eagles, Cambuur, NEC enz. in plaats van op maandagavonden tegen de reserves van NAC of Emmen ofzo.
jullie zijn al blij met een kruimel. Bij ajax is het meteen oorlog. Verschil tussen veeleisend zijnquote:Op zondag 17 maart 2019 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus wacht even...
Als er gereld wordt, maken we de club kapot
Als we de club steunen, maken we de club kapot
Als we niks doen, maken we de club kapot
Als we de club niet steunen, maken we de club kapot
Ik denk toch echt dat een gebrek aan beleid, een zwakke trainer, een zwak bestuur en een zwakke selectie de club kapot maken en niet de supporters.
Gaat niet gebeuren want hij krijgt gênant veel steunquote:Op zondag 17 maart 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dit optreden alleen al zou reden moeten zijn voor ontslag
Wellicht niet, maar die denken als Van Geel gaat zijn wij ook aan de beurt.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:17 schreef fetX het volgende:
Zouden de mensen binnen Feyenoord nu echt denken: ‘Goh, goed optreden van vGeel.’
Dat geldt voor de Jong misschien, maar niet voor de RvC.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar die denken als Van Geel gaat zijn wij ook aan de beurt.
Die zouden moeten ingrijpen ja, maar blijkbaar hebben die ook geen ruggengraat of zoquote:Op zondag 17 maart 2019 11:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat geldt voor de Jong misschien, maar niet voor de RvC.
Hoe danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |