abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185661899
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hoe slecht waren die dan wel niet... :{
Het meest trieste is dat er volgens mij nog een aantal Feyenoord-supporters zijn die wekelijks nog even de samenvatting daarvan terugkijken en waarvoor de komende 2-3 seizoenen geslaagd zijn. :') Nogmaals: zij zijn (mede) de doodsteek van onze mooie club.
pi_185661906
Dat gezeik altijd over supporters. Alsof wij er wat aan kunnen doen dat bestuurders er een complete tyfuszooi van maken .

Alsof Van Geel en De Jong Feyenoord zijn en je je club de rug toe moet keren vanwege wanbeleid dat zij voeren en maar beter weg kan blijven.
blablablabla
  zondag 17 maart 2019 @ 00:49:04 #53
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_185661915
'Wie maakt nou de club kapot?'
pi_185661965
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:48 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Het meest trieste is dat er volgens mij nog een aantal Feyenoord-supporters zijn die wekelijks nog even de samenvatting daarvan terugkijken en waarvoor de komende 2-3 seizoenen geslaagd zijn. :') Nogmaals: zij zijn (mede) de doodsteek van onze mooie club.
Dus wacht even...
Als er gereld wordt, maken we de club kapot
Als we de club steunen, maken we de club kapot
Als we niks doen, maken we de club kapot
Als we de club niet steunen, maken we de club kapot

Ik denk toch echt dat een gebrek aan beleid, een zwakke trainer, een zwak bestuur en een zwakke selectie de club kapot maken en niet de supporters.
BFF met GGMM
pi_185661991
Eens met De Don weer
blablablabla
pi_185662020
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Morgen zit De Jong bij de Perstribune op Radio 1. Ik verwacht een hoop gebakken lucht.
Yep. Excuses, lulsmoesjes en kutverhaaltjes om zichzelf vooral in te dekken idd.
Ik hoorde deze week van Geel geloof ik zeggen dat die derde plek een prima prestatie is voor Feyenoord, en dat eigenlijk het enige wat ze kwalijk te nemen viel is dat de achterstand op de nummer twee groter dan een punt of 8 a 9 was. Dat zegt alles...

Van De Jong hoeven we ook niets te verwachten. Die lijkt alles prima te vinden, als het nieuwe stadion (waar ik overigens wel voorstander van ben) maar komt.
pi_185662133
quote:
15s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:48 schreef Elan het volgende:
Dat gezeik altijd over supporters. Alsof wij er wat aan kunnen doen dat bestuurders er een complete tyfuszooi van maken .

Alsof Van Geel en De Jong Feyenoord zijn en je je club de rug toe moet keren vanwege wanbeleid dat zij voeren en maar beter weg kan blijven.
Je keert juist je club de rug toe als je gaat zitten alsof er niets aan de hand is, vind ik. Een statement maken door te laten zien dat ZELFS het trouwe Legioen het niet meer pikt en aan wil zien en daarom bewust demonstratief 1 of 2 maal weg te blijven is dan nog een relatief nette manier en een extreem signaal. Want als de Feyenoord-supporters zoiets doen, dan is er ECHT wat aan de hand.

Een andere manier om de bestuurders weg te krijgen is er niet (ja, ze thuis opwachten etc. maar gelukkig is 99 % nog steeds te verstandig zich zo te verlagen)
pi_185662199
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:52 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dus wacht even...
Als er gereld wordt, maken we de club kapot
Als we de club steunen, maken we de club kapot
Als we niks doen, maken we de club kapot
Als we de club niet steunen, maken we de club kapot

Ik denk toch echt dat een gebrek aan beleid, een zwakke trainer, een zwak bestuur en een zwakke selectie de club kapot maken en niet de supporters.
Uiteraard, maar DAT zal dus niet veranderen als de druk niet wordt opgevoerd.
Je club steunen is overigens wat anders dan je elftal/trainer/directie steunen. Sterker nog, zoals ik al zei: soms is juist de enige manier om je club te steunen, je afzetten tegen passanten binnen de club. Wie deze directie en spelers steunt, steunt Feyenoord juist niet.
pi_185662356
Overigens zou het nog een betere optie zijn als we meer mensen als Sjaak Troost bij de RvC hadden, die (openlijk) kritisch durven zijn naar het bestuur, en ambities hebben met Feyenoord. Maar gezien de andere RvC-leden blijkbaar vinden dat het prima gaat, zal het niet van 'bovenaf' gaan komen. Eigen supporters en de pers moeten de druk gaan opvoeren nu, tot er mensen opstappen en plaats maken voor capabele mensen met ambitie.
  zondag 17 maart 2019 @ 01:31:34 #60
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_185662396
Godverdomme ben nu op een verjaardag kom je uit zo'n kut wedstrijd gaan die kut neuzen die nog nooit de arena van binnen hebben gezien je een beetje uit staan lachen. :r Fok dit. :r
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_185662558
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 01:31 schreef MPC60 het volgende:
Godverdomme ben nu op een verjaardag kom je uit zo'n kut wedstrijd gaan die kut neuzen die nog nooit de arena van binnen hebben gezien je een beetje uit staan lachen. :r Fok dit. :r
ZO herkenbaar. Dat volk dat je normaal nooit hoort over voetbal maar sinds Real nu opeens weer massaal Ajax-'supporter' is en die je dan nu opeens een grote muil geven als Feyenoord verliest. :r Overal zijn ze weer opeens.

De echte Ajax-supporters zijn degenen die zo stoer waren om ons (met moeite) te feliciteren toen we de titel of die bekers wonnen, die er toen OOK waren. Daar kan ik het nog enigzins van hebben als ze me (terecht) uitlachen na zo'n wedstrijd als vanavond. De rest moet de tydus krijgen en dient voor altijd z'n muil te houden over Feyenoord (en voetbal in het algemeen).
  zondag 17 maart 2019 @ 02:20:22 #62
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_185662722
Roland had er even zin in, de tering zeg
Makkelijk eerste
pi_185663169
Je ziet gewoon hetzelfde gebeuren als onder Van Marwijk en Rutten. Toen zij aangaven te stoppen, stortte ook alles in elkaar. Het worden nog acht heel vervelende wedstrijden en met een beetje mazzel mag je plays-offs spelen..

Verder nog een aparte vermelding voor Haps en Larsson, wat zij deden leek echt nergens op.. :|W

Maar niet getreurd, we moeten vooral niet vergeten wat de beperkingen van Feyenoord zijn. Met een dubbele begroting van AZ en Vitesse moet je toch in je toch in je nopjes met de huidige stand op de ranglijst.
#12 is not for sale!
  Moderator zondag 17 maart 2019 @ 08:13:42 #64
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185664728
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:25 schreef fetX het volgende:
Ik merkte vandaag voor het eerst juist wel boosheid vanaf de tribunes en geen gelatenheid.
Ik merkte vooral dat het dood is. De sfeer is al jaren teruglopend maar het is dit jaar wel in een behoorlijke versnelling geraakt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 17 maart 2019 @ 08:15:08 #65
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185664745
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 00:39 schreef Roland010 het volgende:

[..]

^O^

Toch waren er duizenden supporters echt oprecht blij toen we een puntje tegen Willem leken te gaan pakken. FUCKING Willem 2, in eigen huis. Die mensen zijn niet de steun, maar de doodsteek voor de club.
Ja want het 90 minutenlang uitfluiten van je spelers zal een positieve bijdrage leveren.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 17 maart 2019 @ 08:50:51 #66
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_185665023
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 04:47 schreef Haringkop het volgende:
Je ziet gewoon hetzelfde gebeuren als onder Van Marwijk en Rutten. Toen zij aangaven te stoppen, stortte ook alles in elkaar. Het worden nog acht heel vervelende wedstrijden en met een beetje mazzel mag je plays-offs spelen..

Verder nog een aparte vermelding voor Haps en Larsson, wat zij deden leek echt nergens op.. :|W

Maar niet getreurd, we moeten vooral niet vergeten wat de beperkingen van Feyenoord zijn. Met een dubbele begroting van AZ en Vitesse moet je toch in je toch in je nopjes met de huidige stand op de ranglijst.
Larsson speelde de eerste helft best goed vond ik, daarna werd het duidelijk minder.

Eens met wat Krabby zegt: Toch viel ook op dat Feyenoord door een wonderschone goal van Steven Berghuis de leiding nam en daarna enkele keren knap veldspel liet zien. "In fases zijn ze sterk, creëren ze kansen en is het wachten op een goal en daarna valt het weer helemaal uit elkaar en is het helemaal niks. Die wisselvalligheid kun je jezelf niet permitteren."
pi_185665034
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 08:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik merkte vooral dat het dood is. De sfeer is al jaren teruglopend maar het is dit jaar wel in een behoorlijke versnelling geraakt.
Iedereen is er ontzettend klaar mee. De wissels zijn altijd hetzelfde en brengen niets, de tegendoelpunten zijn lachwekkend en het veldspel is er vooral opgericht om iedereen in slaap te sussen.

De wedstrijd tegen Heerenveen wordt het helemaal kansloos met een leeg vak S en de oproep tot een boycot.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 17-03-2019 09:13:39 ]
#12 is not for sale!
pi_185665144
Zitten we allemaal al klaar voor de TOPSHOW met Van Geel bij DTVK?
pi_185665394
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 02:00 schreef Roland010 het volgende:

[..]

ZO herkenbaar. Dat volk dat je normaal nooit hoort over voetbal maar sinds Real nu opeens weer massaal Ajax-'supporter' is en die je dan nu opeens een grote muil geven als Feyenoord verliest. :r Overal zijn ze weer opeens.

De echte Ajax-supporters zijn degenen die zo stoer waren om ons (met moeite) te feliciteren toen we de titel of die bekers wonnen, die er toen OOK waren. Daar kan ik het nog enigzins van hebben als ze me (terecht) uitlachen na zo'n wedstrijd als vanavond. De rest moet de tydus krijgen en dient voor altijd z'n muil te houden over Feyenoord (en voetbal in het algemeen).
Wat een dom gelul
Abracadabra, tapate guarra!
pi_185665613
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 08:50 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Larsson speelde de eerste helft best goed vond ik, daarna werd het duidelijk minder.

Eens met wat Krabby zegt: Toch viel ook op dat Feyenoord door een wonderschone goal van Steven Berghuis de leiding nam en daarna enkele keren knap veldspel liet zien. "In fases zijn ze sterk, creëren ze kansen en is het wachten op een goal en daarna valt het weer helemaal uit elkaar en is het helemaal niks. Die wisselvalligheid kun je jezelf niet permitteren."
Ik vind het allemaal kleurloos. Eerste helft ging nog wel, maar het lijkt wel of we bij ieder tegendoelpunt van slag raken. Zo’n Larsson gaat je dan ook niets brengen. Hij kan best voetballen, maar zo als hij nu gebruikt wordt is het compleet kansloos.
#12 is not for sale!
  zondag 17 maart 2019 @ 10:16:53 #71
268491 fetX
pi_185666063
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 09:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de TOPSHOW met Van Geel bij DTVK?
Goed nieuws show genot.
pi_185666314
Fantastisch geweldig x1000000
Abracadabra, tapate guarra!
pi_185666634
Assistenten blijven. :(
  zondag 17 maart 2019 @ 10:50:42 #74
268491 fetX
pi_185666663
Jezus christus. Drie assistenten. Sodemieter op joh.

Wat is dit voor ongelooflijke teringmongool.
pi_185666671
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 10:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Assistenten blijven. :(
Volgens mij alleen omdat zij doorlopende contracten hebben en Feyenoord deze niet wil of kan afkopen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')