Maar waarom zou je anders 300k investeren in iemand die overal zo lacherig over doet. Blijkbaar zagen die investeerders er toch wel wat in (wellicht door ervaringen uit het verleden) en als ze op zo'n korte termijn al 120k konden aflossen, zit daar ook wat in.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:30 schreef Sheffield het volgende:
Die financiën snap ik ook niks van. Waar komt die 120.000 vandaan als hij een jaar daarvoor nog platzak was?
Of heeft hij een ander pand of woonhuis verkocht?
Vreemd verhaal. En deze man vertrouw ik niet op z'n blauwe ogen
gewoon eigendomquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij bezat meen ik niet al dat vastgoed in Nederland, hij beheerde het slechts.
Dat zag je niet echt af van hun huis in de provincie, die kosten daar toch geen drol en al helemaal vroeger niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:25 schreef riazop het volgende:
[..]
gewoon eigendom
Frenske en Everth hebben in het verleden meerdere panden in de regio rond Dedemsvaart opgekocht en voor de verhuur verbouwd. Het legt ze bepaald geen windeieren
Zou je in de Randstad een ton of 6 voor kwijt zijn. Maar wel een droevig huis in de periferie daar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zag je niet echt af van hun huis in de provincie,
Die Evert is echt zo'n slimme boer die klein gaat wonen om NOG meer binnen te harkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:41 schreef Cheja het volgende:
Hier hebben ze ook bijna 10 jaar gewoond.
https://scontent-amt2-1.x(...)7d416744&oe=5D2067C0
Waarom gebruikte hij dat geld dan niet om zijn verbouwing wat te versnellen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Die Evert is echt zo'n slimme boer die klein gaat wonen om NOG meer binnen te harken
wat dat betreft heeft ie die smalende hypotheekhollanders goed bij de poot
Echt een slimme boer die op zn centen zit?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom gebruikte hij dat geld dan niet om zijn verbouwing wat te versnellen?
En dan? Over een paar jaar ligt hij al in de kist en heeft toch geen kinderen om het aan na te laten, op een gegeven moment moet je dan toch ook profiteren van de poenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:32 schreef riazop het volgende:
[..]
Echt een slimme boer die op zn centen zit?
daarom is ie al leuk bezig met zijn chateau en zijn oldtimers toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan? Over een paar jaar ligt hij al in de kist en heeft toch geen kinderen om het aan na te laten, op een gegeven moment moet je dan toch ook profiteren van de poenanders heb je er niks aan.
Nja leuk bezig, na een paar jaar moeten ze nog steeds koken op een armzalig gasstel en is de rest van het chateau een bouwval. Dan zou ik toch wel in iets leukers willen wonen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:37 schreef riazop het volgende:
[..]
daarom is ie al leuk bezig met zijn chateau en zijn oldtimers toch?
De meeste rijke Hollanders durven dat al niet eens. Maar die blijven doodsbang in hun huis zitten
quote:Buschauffeur Remco (52) en huishoudelijk hulp Colinda (52) Pirets gingen in 2002 voor het eerst op vakantie naar Brazilië en werden op slag verliefd op dit land! Een lang gekoesterde droom moet uit gaan komen: de eerste glamping van Brazilië.
Een gat in de markt
Remco en Colinda denken dat het een gat in de markt is, want 'een glamping is er nog niet!' De twee hebben een braakliggend stuk grond op het eiland Florianópolis gekocht. Het plan is om een eigen ontworpen pousada (villa) te bouwen met twee appartementen voor de verhuur, en zes luxe safaritenten te plaatsen op het terrein.
Een goed gevoel
Hun 26-jarige aannemer heeft nog nooit een huis gebouwd, maar Remco en Colinda hebben er 'een goed gevoel' bij. Eenmaal aangekomen stapelen de problemen zich op: de bouwers en de architect hebben het vooral druk met ruzie maken, de bouwvergunning komt niet rond en hun visum wordt niet verlengd.
Ondertussen is er nog geen steen gelegd en verlangt Colinda vanaf het paradijselijk eiland terug naar haar oude leventje. Want Nederland was toch eigenlijk zo slecht nog niet.
Ditquote:
Toppunt was jaren geleden een familie die wandelvakanties gingen organiseren in Turkije, was er nog niet, ze waren echter ook nooit in de zomer er geweest, veels te heet om te wandelen :-)quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit![]()
Ik moet altijd wel lachen als mensen denken dat iets linea recta een succes wordt "omdat het er nu nog niet is". Heeft meestal ook een reden, jongens
Dat is net zoiets als een pannenkoekrestaurant beginnen in Gambia...Ow wacht.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit![]()
Ik moet altijd wel lachen als mensen denken dat iets linea recta een succes wordt "omdat het er nu nog niet is". Heeft meestal ook een reden, jongens
zo is de VOC ook begonnenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 13:45 schreef monkyyy het volgende:
Zonder uitgewerkt plan een glamping starten aan de andere kant van de wereld
Was toen toch een hoop gedoe om eigendom van stukje strand?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:30 schreef nils7 het volgende:
Brazilië, nog mooie herinneringen aan die ik vertrek van jaren terug met die villa’s aan t strand.
Ja zonder corruptie kwamen ze er niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was toen toch een hoop gedoe om eigendom van stukje strand?
Gedoe met vergunningen e.d.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was toen toch een hoop gedoe om eigendom van stukje strand?
Als jij hier een goedlopende zaak hebt, dan maak je mogelijk een goede klapper bij de overname. Geen idee hoe dat daar is.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:38 schreef Postbus100 het volgende:
150k investering? En die mensen houden max 15 jaar die camping? Kan je echt 10k winst per jaar met zo'n ding maken?
Hertjesquote:
Ligt niet aan jou, ik dacht even dat het een buitenlander (Engels?) was.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef Snowsquall het volgende:
Praat hij nou een beetje gebrekkig NLs of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ik dacht even dat het een buitenlander (Engels?) was.
Hij heet Remco. Klinkt Nederlands. Vind het een beetje een accent ŕ la boer Aad. Die kwam ook niet altijd lekker uit z'n woorden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, ik dacht even dat het een buitenlander (Engels?) was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |