Ik en ik vind die van MvdP ook mooi.quote:Op maandag 8 april 2019 13:15 schreef Sloggi het volgende:
Een mededeling voor Mathieu van der Poel: witte koersbroeken kunnen niet. Nooit.
Wie van jullie heeft een witte koersbroek?
quote:Op maandag 8 april 2019 14:03 schreef kaasplankje het volgende:
Als we het kledingadvies van Trouw moeten gaan volgen dan zeker allemaal zwarte kousen aan en een hoedje op.
Zelfs nadat ie door het Vlaamse slijk was gerold zat er nog geen smetje op die broek, dus ik snap werkelijk de ophef niet. vdp zag eruit om door een ringetje te halen, de hele zondag lang.quote:Op maandag 8 april 2019 16:09 schreef Tommeke het volgende:
VdP zou hem niet dragen wanneer het slecht weer zou zijn, zei hij.
Ik zou zelf nooit een witte koersbroek dragen overigens.
Punt van haar is dat veel toeristen hem gaan kopiëren.. je wil geen witte broek zien na tig ritjes en tig wasjes bij een vies dikke toerder.quote:Op maandag 8 april 2019 19:02 schreef dop het volgende:
Mathieu kan alles en mag alles.
Marijn is een zure kut die nooit serieus heeft gefietst
Zelf gaat ze in haar blote kont in de krant op een fiets.quote:Op maandag 8 april 2019 19:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Punt van haar is dat veel toeristen hem gaan kopiëren.. je wil geen witte broek zien na tig ritjes en tig wasjes bij een vies dikke toerder.
Dat voorbeeld mogen andere dames wel nemenquote:Op maandag 8 april 2019 19:13 schreef dop het volgende:
[..]
Zelf gaat ze in haar blote kont in de krant op een fiets.
Marijn de Vriesquote:Op maandag 8 april 2019 19:33 schreef McM77 het volgende:
DIe foto/krant heb ik dan even gemist, over welke Marijn hebben we het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
wtfquote:Op maandag 8 april 2019 19:48 schreef dop het volgende:
[..]
Marijn de Vries
http://ewoudbroeksma.com/(...)ries-wielrennen.html
quote:Op maandag 8 april 2019 21:05 schreef No-P het volgende:
Manman. Een fokdroom gehad.Waar is ons aller okselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja precies. Misspatty bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 april 2019 19:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat voorbeeld mogen andere dames wel nemen
quote:Op maandag 8 april 2019 21:05 schreef No-P het volgende:
Manman. Een fokdroom gehad.Dapper om dit te delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Brrr ja, gisteravond ook weer zo'n groepje met piepende kettingen, bungelende zadeltassen, grauw verwassen ooit witte kledingstukken en de helm scheef achterop het hoofd. Zat nochtans wel 1 lief meisje bijquote:Op maandag 8 april 2019 19:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Punt van haar is dat veel toeristen hem gaan kopiëren.. je wil geen witte broek zien na tig ritjes en tig wasjes bij een vies dikke toerder.
Tja ik kan 't niet minder beschamend maken. Kwam waarschijnlijk doordat ik foto's van de eerste 300 van Maastricht tegenkwam.quote:
Sowieso veel meisjes op de racefiets overalquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Brrr ja, gisteravond ook weer zo'n groepje met piepende kettingen, bungelende zadeltassen, grauw verwassen ooit witte kledingstukken en de helm scheef achterop het hoofd. Zat nochtans wel 1 lief meisje bij
Gauw ervoor gaan fietsen dan zodat je het niet hoeft aan te zien, of als je trainingsregime niet toestaat om teveel vermogen te leveren, gauw een andere weg inslaan.
Werd je ook wakker met een stijfje, of is dat vieze gevoel je bespaard gebleven?quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:37 schreef No-P het volgende:
[..]
Tja ik kan 't niet minder beschamend maken. Kwam waarschijnlijk doordat ik foto's van de eerste 300 van Maastricht tegenkwam.
Nou niet ernaast...maar de kamer ernaast, snap dat dat een fijn idee is, maar de deur gaat nachts gewoon dichtquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Werd je ook wakker met een stijfje, of is dat vieze gevoel je bespaard gebleven?![]()
-ja ik lach er nu om maar komende week word ik ook elke ochtend naast Patrón wakker-
Ja. Maar waar precies wil je heen? Het is namelijk best groot. Racefiets of MTB?quote:Op donderdag 11 april 2019 15:54 schreef Halcon het volgende:
Iemand weleens in Karinthië/Kärnten wezen fietsen?
Er lijken wel wat hoogtemeters in de omgeving te zijn, maar ik zal uit moeten vinden of er ook veilig te fietsen is. Zal er waarschijnlijk +/- een jaar gaan wonen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was nooit daar precies, maar wel in de Cevennen en Parc Regional des Haut Languedoc wat erg mooi was. De directe omgeving van Marseille lijkt me niet zo interessant om te fietsen. De Camarque omgeving bij Montpellier is dat evenmin. Vlakke rechte 90 D-wegen.
Marseille moet je met een grote boog om heen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 07:41 schreef No-P het volgende:
Hoe is het fietsen in de Côte d'Azur? Rondom Marseille?
Een woonplaatsquote:Op donderdag 11 april 2019 21:24 schreef dop het volgende:
[..]
Marseille moet je met een grote boog om heen.
Alles links van Marseille tot aan de camarque kun je overslaan.
Heb de hele kust van Nice tot Perpignan gefietst.
Mooiste stuk vind ik van leucate tot cerbere. Ook het drukst overigens.
Wat zoek je precies.
Strand? Rotskust?
Zandstrand of kiezel, of gaat het vooral om het fietsen?
Nice. Doe ze de groeten daar.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:08 schreef Gripper het volgende:
Morgen gaan we naar Girona
Nu spullen inpakken.
Op zich geen voorkeur voor 'n bepaald deel. Het is als tussenstop van oost naar west, fiets bij me en dan om een paar dagen te fietsen.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ja. Maar waar precies wil je heen? Het is namelijk best groot. Racefiets of MTB?
Ik heb ‘m in januari per ongeluk nog eens een appje gestuurdquote:
als niet nodig dan geen rugzak.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:34 schreef Stienn het volgende:
in juni ga ik met vrienden een aantal dagen fietsen in Schotland, van stad naar stad. Heeft iemand hier ervaring met fietstassen aan je frame of fietsen met een rugzak? Ik twijfel een beetje wat ik moet doen. Eerste keer dat ik zo'n tocht ga maken. Langste afstand ooit was 160 km en dat ging met een rugzakje prima.
Lekker die bidon op de onderbuis. Lekker zand en rotzooi vd weg op de flesdop.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:53 schreef dop het volgende:
[..]
als niet nodig dan geen rugzak.
Wat voor fiets heb je, en hoeveel wil je mee nemen?
Slapen in tent en zelf koken in of hotel/hostel en restaurants?
Met apidura of Ortlieb zadel frame en stuurtas/rol kun je op de race/gravel fiets al best aardig wat mee nemen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |