Maar het verlaagt de drempel wel al weer een beetje.quote:Op zondag 7 april 2019 20:44 schreef Tommeke het volgende:
Haha, eigenlijk wel hè?
Echter nog geen ambities in die richting
quote:Op maandag 8 april 2019 13:15 schreef Sloggi het volgende:
Een mededeling voor Mathieu van der Poel: witte koersbroeken kunnen niet. Nooit.
Wie van jullie heeft een witte koersbroek?
Dat is dan ook een Italiaan. Die komen ermee weg, aldus Marijn.quote:
Ik en ik vind die van MvdP ook mooi.quote:Op maandag 8 april 2019 13:15 schreef Sloggi het volgende:
Een mededeling voor Mathieu van der Poel: witte koersbroeken kunnen niet. Nooit.
Wie van jullie heeft een witte koersbroek?
quote:Op maandag 8 april 2019 14:03 schreef kaasplankje het volgende:
Als we het kledingadvies van Trouw moeten gaan volgen dan zeker allemaal zwarte kousen aan en een hoedje op.
Zelfs nadat ie door het Vlaamse slijk was gerold zat er nog geen smetje op die broek, dus ik snap werkelijk de ophef niet. vdp zag eruit om door een ringetje te halen, de hele zondag lang.quote:Op maandag 8 april 2019 16:09 schreef Tommeke het volgende:
VdP zou hem niet dragen wanneer het slecht weer zou zijn, zei hij.
Ik zou zelf nooit een witte koersbroek dragen overigens.
Punt van haar is dat veel toeristen hem gaan kopiëren.. je wil geen witte broek zien na tig ritjes en tig wasjes bij een vies dikke toerder.quote:Op maandag 8 april 2019 19:02 schreef dop het volgende:
Mathieu kan alles en mag alles.
Marijn is een zure kut die nooit serieus heeft gefietst
Zelf gaat ze in haar blote kont in de krant op een fiets.quote:Op maandag 8 april 2019 19:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Punt van haar is dat veel toeristen hem gaan kopiëren.. je wil geen witte broek zien na tig ritjes en tig wasjes bij een vies dikke toerder.
Dat voorbeeld mogen andere dames wel nemenquote:Op maandag 8 april 2019 19:13 schreef dop het volgende:
[..]
Zelf gaat ze in haar blote kont in de krant op een fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |