Volgens eigen zeggen is hij niet failliet en laat hij volgende week weten wat er "werkelijk'' gebeurd isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:55 schreef Patroon het volgende:
Maar ff niets bij Bakker Racing Products bestellen: https://www.faillissement(...)/1473350/bakker.aspx
Oké. Kvk is wel exact gelijk als die op zijn site..quote:Op zondag 17 maart 2019 21:04 schreef Najieto het volgende:
[..]
Volgens eigen zeggen is hij niet failliet en laat hij volgende week weten wat er "werkelijk'' gebeurd is
Van waaruit vertrek je? Dan maak ik wel een paar routes voor je vanavond. En anders kun je altijd mijn ritjes op strava bekijken voor inspiratie.quote:Op maandag 18 maart 2019 08:44 schreef Stoffa het volgende:
Bizkit ik zit de komende dagen in Limburg. Heb jij nog wat mooie ritjes voor me van een uurtje of twee a drie?
Ik zit in Center Parcs Meerdal. Dank ook @critic.quote:Op maandag 18 maart 2019 09:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van waaruit vertrek je? Dan maak ik wel een paar routes voor je vanavond. En anders kun je altijd mijn ritjes op strava bekijken voor inspiratie.
Waarom niet Campagnolo Potenza?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:25 schreef Z het volgende:
Ik ben bezig met ene nieuwe fiets (hoera). Zit nu naar groepsets (velgremmen) te kijken. Ik twijfel tussen 105, Ultegra of SRAM Force 22. De force groepset vind ik aansprekend want een keer wat anders. Maar dat is best al weer een oude groep. 105 en Ultegra zijn net ge-update. Wat vinden jullie? Als je heel nuchter kijkt naar hoe ik fiets, is 105 in principe voldoende. Heb ik nu ook, doet het altijd, ziet er goed uit, et cetera.
Dat is Noord-Limburg, daar weet ik geen mooie wegen.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:41 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Ik zit in Center Parcs Meerdal. Dank ook @:critic.
Mooi zeg! Ik vind SRAM Force mooier, daarom heb ik er zelf ook voor gekozen. Het schakelt ook heerlijk! Qua duurzaamheid heb ik een beter gevoel bij Shimano.quote:
Doe maar iets zuidelijker dan rij ik er wel heen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is Noord-Limburg, daar weet ik geen mooie wegen.
Daar heb je een heel mooie MTB-route om de hoek liggen, in de Schadijkse bossen.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:41 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Ik zit in Center Parcs Meerdal. Dank ook @:critic.
Ik heb vanaf valkenburg gepakt:quote:Op maandag 18 maart 2019 13:42 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Doe maar iets zuidelijker dan rij ik er wel heen.
Je zal wel moeten werken, maar mocht je vrij zijn kunnen we samen rijden.
Middelstum?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:18 schreef Patroon het volgende:
Ik ben er zondag in een stevige waaiers koers vieshard afgereden. Van de 2e, naar de 3e, naar de mongolen, naar geen waaier...na 30min was het gedaan...
Stukje over afgelopen zondag:
http://www.debuikvanhetpe(...)S-jcNuJms9HKvt6y3xKE
Gram of 100. En ja, dat scheelt wat. Net zoals 'n stuurlintje of geen bidon.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mocht dit al zo zijn dan is het marginaal. Maar geloof het überhaupt al niet
Patroon en ik zijn een keer met Odwin Bink op trainingsweek geweest. Doen veel (jeugd)wedstrijdrenners mee aan zijn reizen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iets anders: iemand hier ervaring met fietsgroepen op Mallorca?
Je zegt het nog heel vriendelijk en netjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 07:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bij Fred Rompelberg lijken toch wat meer senioren en te ruim zittende shirtjes het peloton te bevolken als je de fotos ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |