SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Ik heb daar eens in één keer 2 paar sidi ergo3 en 2 paar sidi wire besteld om te passen. Beide modellen in 2 maten. Denk dat ik iets van 1000 euro moest afrekenen. Na het passen 3 paar teruggestuurd. Achteraf is dat best wel een risicootje geweestquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het was altijd een beetje vaag ja. Al heb ik dat nooit meegemaakt.
Lekker risico wel ja . Was niet de webshop waar ik dat zou proberen normaal.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb daar eens in één keer 2 paar sidi ergo3 en 2 paar sidi wire besteld om te passen. Beide modellen in 2 maten. Denk dat ik iets van 1000 euro moest afrekenen. Na het passen 3 paar teruggestuurd. Achteraf is dat best wel een risicootje geweest
Helemaal lit als je op zondagochtend met je koersmakkers bij de raphawinkel meet om een epic gravelgranfondo te gaan rijden. #werideallweatherquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:53 schreef Fretwork het volgende:
Zijn er hier mensen die een voorkeur hebben voor veterschoenen? En waarom?
Maar ik moet zo ver voor de Raphawinkelquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Helemaal lit als je op zondagochtend met je koersmakkers bij de raphawinkel meet om een epic gravelgranfondo te gaan rijden. #werideallweather
En daarom moet je dus geen schoenen met veters kopen. Of gewoon DDX'enquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar ik moet zo ver voor de Raphawinkel
Aero en gewicht.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:53 schreef Fretwork het volgende:
Zijn er hier mensen die een voorkeur hebben voor veterschoenen? En waarom?
Ik geloof niet dat veters meer aero zijn. En ook niet lichter in gewicht. Waarom zou die nieuwe specialized schoen dan nog een boa hebben? En Adam Hansen gebruikt ook alleen boa's meen ik.quote:
Sterk argument, besloten om gewoon boa's te gebruiken om m'n harige poten in te snoeren.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En daarom moet je dus geen schoenen met veters kopen. Of gewoon DDX'en
Mocht dit al zo zijn dan is het marginaal. Maar geloof het überhaupt al nietquote:
Zijn mooi en overschoenen gaan makkelijk aan daar overheen. En volgens mij hebben meerdere mensen hier Giro Empires gehaald toen ze goedkoop bij Hopmans warenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:53 schreef Fretwork het volgende:
Zijn er hier mensen die een voorkeur hebben voor veterschoenen? En waarom?
Welkom bij de klub💪quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:22 schreef Fretwork het volgende:
Maar kennelijk heb ik brede voeten , dus een mooi setje Lake's gevonden
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat veters meer aero zijn. En ook niet lichter in gewicht. Waarom zou die nieuwe specialized schoen dan nog een boa hebben? En Adam Hansen gebruikt ook alleen boa's meen ik.
Aero sowieso. Veters steken niet uit zoals boa's dat doen. En met een aero overschoen er overheen al helemaal.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mocht dit al zo zijn dan is het marginaal. Maar geloof het überhaupt al niet
Confirmation bias, je wilt te graag je gelijk halen. Ja, veters zijn ietsje lichter. Maar ik quote uit je artikel:quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Aero sowieso. Veters steken niet uit zoals boa's dat doen. En met een aero overschoen er overheen al helemaal.
En gewicht:
https://cyclingtips.com/2(...)shoes-lightest-ever/
Volgens mij is het toch echt de veterschoen die lichter is. Slechts 198 gram voor een paar. Daar waar de BOA versie toch echt 300 gram weegt.
Je hoeft het verder niet te geloven hoor, maar toch is het zo.
Oh, even een foto van tijdrijders op de baan, allemaal veters, en dat is niet zonder reden hoor #marginalgains:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Confirmation bias, je wilt te graag je gelijk halen. Ja, veters zijn ietsje lichter. Maar ik quote uit je artikel:
Taking a few lessons learned from Specialized’s previously lightest shoe, the Sub6, the EXOS 99 offers laced retention and a carbon outer sole that’s a further 20% lighter than that of the standard EXOS. It also ditches the small sections of thermoplastic polyurethane (TPU) and uses a different (replaceable) heel gripper.
Maar laat het vooral lijken alsof veters 50 gram per schoen schelen
Je tijdritfoto is al helemaal belachelijk. Zoek eens op Google images naar WK baanwielrennen 2019, ik zie gewoon boa's en clips.
Via: https://www.cyclingweekly(...)-here-to-stay-206684quote:In addition to the claimed comfort, lace-up shoes are said to offer other benefits. “Currently, laces are a suitable closure for building an aerodynamic and lighter shoe,” says Rob Cook, design director of footwear and soft goods at Specialized.
He explains that by removing the buckle or dial, the size of the shoe is reduced: “The smaller the shoe volume, the less air needs to be disturbed.” A lace-up shoe could be as much as 35 seconds faster over 40km compared to the dial shoe equivalent, Cook claims.
enkel voor tubes.. Niet zo handig voor de meeste bolle toerders hierquote:Op zondag 17 maart 2019 13:11 schreef kanovinnie het volgende:
https://vanbon-sport.nl/o(...)50-mat-zwart-wielset
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |