Net q1 klaarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net wakker. Hoe ver zijn we nu met q?
Dit. Hij reed toch nog een rondje achter Max ook?quote:
Strategie van RB verneukt het, baan werd sneller.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:21 schreef onlogisch het volgende:
Goedemorgen
Schakel net in. Waarom ligt Gasly eruit?
Middenveld deed nog een hele strakke ronde toen de baan opwarmde. Max is ook naar p10 geschoten. Beetje een faal van RB om ze binnen te laten staan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:21 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dit. Hij reed toch nog een rondje achter Max ook?
Dit gaat nog spannend worden voor Red Bull straks
Zijn rondetijd was niet snel genoeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:21 schreef onlogisch het volgende:
Goedemorgen
Datquote:
Omdat die er niks van kan, wat dacht jij dan, dat die pech hadquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:21 schreef onlogisch het volgende:
Goedemorgen
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn rondetijd was niet snel genoeg.
Max heeft een ander chassis, vanwege lek in tank.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:22 schreef TAV74 het volgende:
Red Bull echt niet lekker, en ik heb niet het idee dat de krachtbron het probleem is.
Straks nog Max party modequote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:23 schreef vosss het volgende:
Goed, dat wordt dus géén gooi naar de titel dit jaar
Nee joh! Die is echt super, want geen Renault enzo!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:22 schreef TAV74 het volgende:
Red Bull echt niet lekker, en ik heb niet het idee dat de krachtbron het probleem is.
Ik heb werkelijk waar geen idee van de kwaliteit van de rijdersquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Omdat die er niks van kan, wat dacht jij dan, dat die pech had
RB14 toch beter dan de 15quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:22 schreef VacaLoca het volgende:
Dadelijk kan Max nog beter in de Toro Rosso stappen
Lijkt er niet op, achterstand lijkt erg groot te zijn. Er is wat aan de hand bij rb heb ik het idee.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:23 schreef vosss het volgende:
Ja ik ook niet, deed alleen een Vi quote naquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee van de kwaliteit van de rijdersVandaar mijn vraag, want ja hij rijdt wel in een Red Bull.
Laat op de baan zijn was alles. Kijk ook naar Vettel en Leclerc.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:23 schreef Tinos85 het volgende:
Zoals ik het nu zie moet RBR inderdaad blij zijn met een derde startrij. Haas en Alfa is ook wel snel in Q-pace.
Team waar zijn papa geld in stoptquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:24 schreef Driepink het volgende:
Het viel me net pas op dat Stroll nu bij Racingpoint zit, ipc Ocon, want die is blijkbaar reserve bij Mercedes nu![]()
Welk team kiest er nou in vredesnaam voor Stroll ?!
papa is eigenaarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:24 schreef Driepink het volgende:
Het viel me net pas op dat Stroll nu bij Racingpoint zit, ipc Ocon, want die is blijkbaar reserve bij Mercedes nu![]()
Papa Stroll, want die is nu eigenaar van dat team.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:24 schreef Driepink het volgende:
Het team van zijn vaderquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:24 schreef Driepink het volgende:
Dit zie jij op basis van 15 minuten kwalificatie?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:23 schreef vosss het volgende:
Het team van zijn vader.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:24 schreef Driepink het volgende:
Ze hebben zelf ook al aangegeven dat ze eigenlijk niet weten waar ze staan met Hondaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Lijkt er niet op, achterstand lijkt erg groot te zijn. Er is wat aan de hand bij rb heb ik het idee.
De eigenaar. Die toevallig zijn vader isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:24 schreef Driepink het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Team waar zijn papa geld in stopt
quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Papa Stroll, want die is nu eigenaar van dat team.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:25 schreef vosss het volgende:
[..]
De eigenaar. Die toevallig zijn vader is
quote:
Williams. Maar dat zag Stroll niet meer zitten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:24 schreef Driepink het volgende:
Het team van zijn vader natuurlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:24 schreef Driepink het volgende:
Het gaat niet over Gasly, meer over de strategie van RB.quote:
Ja. Ik voorspelde de wereldtitel van button dat jaar ook. Nog voor de kwalificatie.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zie jij op basis van 15 minuten kwalificatie?
Leclercquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:27 schreef Driepink het volgende:
Ik vind het ook wel fijn dat LeClerq op 1 staat, en geen Vettel ()
Geen zorgen, Best fans of the world is weer 1quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:27 schreef Driepink het volgende:
Middenveld maakt nu deel uit van de subtopquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:26 schreef Tinos85 het volgende:
Maakt RBR nu deel uit van het middenveld?![]()
Jaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:27 schreef DeeBee het volgende:
'Papa stroll is de eigenaar!'
Wordt dit de nieuwe 'Hulkenberg spreekt Nederlands?!'
WAT, spreekt Hulkenberg Nederlands?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:27 schreef DeeBee het volgende:
Spreekt hulkenberg nederlands??quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:27 schreef DeeBee het volgende:
Wat? Is Hulkenberg papa van Stroll?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:27 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon Duitse RTL kijken, niks mis mee (tijdens kwali dan, race is kut met reclames)quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:28 schreef tralalala het volgende:
Tyf op met die interviews tijdens de kwalificatie
Niks mis mee als ze zo kort zijn als deze, hoeft dat straks niet meer.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:28 schreef tralalala het volgende:
Tyf op met die interviews tijdens de kwalificatie
Tijdens het launch event wilde die lul anders niks weten van zn fans. Bokkelulquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Geen zorgen, Best fans of the world is weer 1
Vettel lap compromised door Kubica die van de track af gingquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:27 schreef Driepink het volgende:
Sorry wtf?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:27 schreef DeeBee het volgende:
Ehh nee. 107% is alleen in q1, en alleen als je in de rest van de trainingen ook buiten 107% valt. Anders mag je nog steeds mee doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:28 schreef wolfjeamadeus het volgende:
1:20.4 of sneller betekent 19 auto's morgen :|
Gaat toch om de snelste tijd in Q1?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:28 schreef wolfjeamadeus het volgende:
1:20.4 of sneller betekent 19 auto's morgen :|
Aaaah OKquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:29 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ehh nee. 107% is alleen in q1, en alleen als je in de rest van de trainingen ook buiten 107% valt. Anders mag je nog steeds mee doen.
Bij een Stroll heb ik mijn twijfelsquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:31 schreef pmponer het volgende:
Iedereen is goed anders geen f1 coureur
Moet je opletten als hij de race wint. Dan gaat de party mode van Max wel aan...quote:
Inderdaad. Jij bent er een vanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:31 schreef Driepink het volgende:
Wel een hoop nieuwe namen waarvan ik niet weet of ze goed zijn of niet.
Ik denk dat ondanks dat er heel lacherig over hem gedaan wordt dat hij een prima coureur is maar ... misschien net niet goed genoeg voor f1 iddquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bij een Stroll heb ik mijn twijfels
Die is pas morgen. Ik denk dat je de kwalificatie bedoeldequote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hihaho, bedoelde uiteraard in de race
Preciesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Die is pas morgen. Ik denk dat je de kwalificatie bedoelde
Neuh. Niet nodig. Dat doen Mercedes en Ferrari ook nog niet.quote:
In de karts inderdaadquote:
Ik blijf mooi binnen, anders moet ik mijn regenschoenen aanquote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik blijf mooi binnen, anders moet ik mijn regenschoenen aan
Kun je niet even in de regen gaan staan, dan word je misschien wat nat, droogklootquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik blijf mooi binnen, anders moet ik mijn regenschoenen aan
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kun je niet even in de regen gaan staan, dan word je misschien wat nat, droogkloot
Doet het commentaar het bij jou bij de Pit Lane View? Bij jij alleen de FX trackquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:36 schreef Mothzor het volgende:
F1 TV Pro is nu het werkt toch wel geniaal. Via de laptop op tv en de sblet op schoot met onboard beelden, tracker, datastream en boardradios
Blij met z'n ronde, maar was wel nog ruimte voor verbetering.. Geef dan zelf ook aan dat je nog naar buiten wilquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:37 schreef Lionheaad het volgende:
Te optimistisch met 1 run.... Gasly... Auw voor RB
Nee bij mij ook nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:38 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Doet het commentaar het bij jou bij de Pit Lane View? Bij jij alleen de FX track
quote:
Op 0.008squote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:41 schreef pmponer het volgende:
Renault er gewoon uit maar idd wel 1-0 hulk
Bedankt. Hoop dat ze dat nog fixen voor de race. Wel een gave view maar op deze manier redelijk nutteloos..quote:
Dat lag ook wel in de lijn der verwachtingquote:
moeten ze de safety car wel goed timen voor Lewisquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:42 schreef marcodej het volgende:
Het middenveld wordt echt een slagveld dit jaar.
Dat maakt niet uit. Sneller is snellerquote:
Dat.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:42 schreef marcodej het volgende:
Het middenveld wordt echt een slagveld dit jaar.
Ja daar gaat ook wel iets van 2 seconden tussen zitten gok ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Inderdaad, zal bij Q3 nog veel groter zijn gok ik.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:41 schreef CrashO het volgende:
Norris is wel lekker bezig, blaast toch even Renault weg met dezelfde koffiemolen onder de kap.
Frustraties vanwege zijn vertrek wellichtquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef Driepink het volgende:
Ik snap die "haat" naar Ricciardo niet.
Het is geen haat. Het is meer sliep uit sliep uitquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef Driepink het volgende:
Ja preciesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frustraties vanwege zijn vertrek wellicht
Ricciardo
Dat ze zeer dicht bij elkaar zitten en dat het dus net zo goed andersom had kunnen zijn.quote:
Het is geen haat, hulk wordt zwaar onderschat. Die is beter dan Bottas bijvoorbeeld. Ric krijgt 30 miljoen en dan verwacht je toch dat hij voor de hulk staat. Maar pas eerste kwali is nog vroeg. Maar gun het de hulk!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef Driepink het volgende:
Veel mensen denken dat hij gevlucht is vanaf RBR omdat daar Max de teamleider wordt/is. En bij Renault heeft hij een hoger salaris. Maar Ricciardo geeft aan in zijn hoogtepunt van zijn carriere te zijn en dat gaat er niet uitkomen bij RBR, vooral niet met de Honda motor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef Driepink het volgende:
Nul haat tegen Ricciardo hier.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef Driepink het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nul haat tegen Ricciardo hier.
Gun het Hulkenberg gewoon omdat ik denk dat hij nog steeds erg onderschat wordt
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het is geen haat, hulk wordt zwaar onderschat. Die is beter dan Bottas bijvoorbeeld. Ric krijgt 30 miljoen en dan verwacht je toch dat hij voor de hulk staat. Maar pas eerste kwali is nog vroeg. Maar gun het de hulk!
ik wel!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef Driepink het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:44 schreef winterapfel het volgende:
[..]de enige renault in de top 10 is een McLaren... Wie had dat gedacht...
Ja zo was ook ooit ene Erik Hulzebosch dichtbij een overwinning in de elfstedentocht.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat ze zeer dicht bij elkaar zitten en dat het dus net zo goed andersom had kunnen zijn.
Gasly kan niks aan de bagger strategie van RB doenquote:
filmpje opnemen dat je bij RB blijft en een paar dagen later voor 40 miljoen tekenen bij Renault. de falende partnerquote:
Ondanks dattie hem niet won had hij wèl een nummer 1 hit en de winnaar niet!!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja zo was ook ooit ene Erik Hulzebosch dichtbij een overwinning in de elfstedentocht.
Het gaat tegenwoordig zo te zien om minimale marges, maar de positie is de positie.
Dus eruit, en dat is mager gezien de doelstellingen van Renault
Ergste eraan is dat Ferrari en Red Bull bij dat middenveld horen.quote:
Ik ga ook lachen als Raikkonen wint. Of als Stroll wint. Maar ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:48 schreef Driepink het volgende:
Ik ga wel echt lachen als Ricciardo morgen gewoon de race wint![]()
Zal wel niet gebeuren, maar ik ga wel keihard lachen dan
Voor zoveel geld verraad ik ook moeder en vaderland hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
filmpje opnemen dat je bij RB blijft en een paar dagen later voor 40 miljoen tekenen bij Renault. de falende partner
Alleen met 45 sec achter op live TV niet echt fijn samen te gebruiken helaas.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:36 schreef Mothzor het volgende:
F1 TV Pro is nu het werkt toch wel geniaal. Via de laptop op tv en de sblet op schoot met onboard beelden, tracker, datastream en boardradios
Komt door die trollen van de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef Driepink het volgende:
Dan waren mijn principes ook even op vakantie ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voor zoveel geld verraad ik ook moeder en vaderland hoor
Morgen rijden die gewoon weg van de rest in het middenveldquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ergste eraan is dat Ferrari en Red Bull bij dat middenveld horen.
Klopt ik denk ook dat Ric meer fans heeft dan Norris, maar... Ric rijdt nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ondanks dattie hem niet won had hij wèl een nummer 1 hit en de winnaar niet!!
Op het moment dat Renault haar F1 budget op het niveau krijgt van Ferrari/Mercedes/RBR, dan ja, maar zo lang dat niet gebeurt...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:47 schreef S95Sedan het volgende:
Ricciardo is toch ook gewoon voor het geld gegaan en omdat Max veel beter was. Of denken jullie serieus dat hij bij Renault ook nog maar iets gaat winnen?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:49 schreef Bluurgh het volgende:
Zag ik daar de Hitlergroet bij Mercedes
Als ze eventuele voorliggers voorbij komenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Morgen rijden die gewoon weg van de rest in het middenveld
Zal eerder andersom zijn. Het budget van Ferrari en Mercedes wordt gelijk getrokken met die van Renault.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op het moment dat Renault haar F1 budget op het niveau krijgt van Ferrari/Mercedes/RBR, dan ja, maar zo lang dat niet gebeurt...
Zandzakken dit dat. Die zaten er in testweek 2 goed bij hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:51 schreef franklop het volgende:
Toch knap dat Mercedes dat gaat met Ferrari toch wel gedicht lijkt te hebben! Totaal onverwacht wel!
Maar, maar, ze zeiden zelf dat ze achter lagenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zandzakken dit dat. Die zaten er in testweek 2 goed bij hoor.
Had ie zeker 1 plekje hoger gestaan op P4quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:54 schreef Max23 het volgende:
Oh, ja zonder die fout kan Max wel 0,2/0,3 sneller of zo
En terecht. Vorig jaar echt tweede viool gespeeldquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:54 schreef Zorro het volgende:
Zou mooi zijn als Bottas dit jaar denkt "Dit wordt vast mijn laatste jaar, fuck it, ik ga voor mezelf"
Ach, altijd nog een stuk beter dan P12, nietwaar?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had ie zeker 1 plekje hoger gestaan op P4
Werkt prima hier vandaag?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:55 schreef mikieu het volgende:
Waar kan ik mn geld terugvragen van F1TV?
Bottas denkt niet. Er wordt voor 'm gedacht.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:54 schreef Zorro het volgende:
Zou mooi zijn als Bottas dit jaar denkt "Dit wordt vast mijn laatste jaar, fuck it, ik ga voor mezelf"
Had jij serieus meer verwacht danquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had ie zeker 1 plekje hoger gestaan op P4
Dat is waar, maar minder goed dan P3, dus wat is je puntquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ach, altijd nog een stuk beter dan P12, nietwaar?
Tja, RIC ook, alleen komt het er een stuk minder uit. Nou jij weer...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is waar, maar minder goed als P3, dus wat is je punt![]()
Hij gaat toch voor 1 of niet soms
Dat is in dit stadium van het seizoen gewoon totaal niet realistischquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is waar, maar minder goed als P3, dus wat is je punt![]()
Hij gaat toch voor 1 of niet soms
Vorig jaar had hij na Baku ook voor Hamilton kunnen staan en had dat ook zeker verdiend. Maar achteraf heet het dan weer dat Hamilton zo'n goed seizoen heeft gereden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:54 schreef Zorro het volgende:
App op telefoon kan ik de hele week al noet inloggen ivm land die geen ondersteuning heeft. Via de browser kan ik weer geen onboard kiezen..quote:
Van RIC word niet gezegd dat ie het wel even flikt in partymodequote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:57 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Tja, RIC ook, alleen komt het er een stuk minder uit. Nou jij weer...
wel gehoopt in elk geval. Maargoed, na de zomerstop zitten ze er weer goed bij natuurlijk. Te laat.quote:
Van Max ook nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Van RIC word niet gezegd dat ie het wel even flikt in partymode
Lijkt mij dat ie juist P1 moet kunnen pakken wanneer iedereen nog dicht op elkaar ligt..quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is in dit stadium van het seizoen gewoon totaal niet realistisch
RIC zou beter moeten presteren dan zijn teamgenoot, maar zelfs dat flikt ie nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Van RIC word niet gezegd dat ie het wel even flikt in partymode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |