Dat.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:42 schreef marcodej het volgende:
Het middenveld wordt echt een slagveld dit jaar.
Ja daar gaat ook wel iets van 2 seconden tussen zitten gok ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Inderdaad, zal bij Q3 nog veel groter zijn gok ik.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:41 schreef CrashO het volgende:
Norris is wel lekker bezig, blaast toch even Renault weg met dezelfde koffiemolen onder de kap.
Frustraties vanwege zijn vertrek wellichtquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef Driepink het volgende:
Ik snap die "haat" naar Ricciardo niet.
Het is geen haat. Het is meer sliep uit sliep uitquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef Driepink het volgende:
Ja preciesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frustraties vanwege zijn vertrek wellicht
Ricciardo
Dat ze zeer dicht bij elkaar zitten en dat het dus net zo goed andersom had kunnen zijn.quote:
Het is geen haat, hulk wordt zwaar onderschat. Die is beter dan Bottas bijvoorbeeld. Ric krijgt 30 miljoen en dan verwacht je toch dat hij voor de hulk staat. Maar pas eerste kwali is nog vroeg. Maar gun het de hulk!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef Driepink het volgende:
Veel mensen denken dat hij gevlucht is vanaf RBR omdat daar Max de teamleider wordt/is. En bij Renault heeft hij een hoger salaris. Maar Ricciardo geeft aan in zijn hoogtepunt van zijn carriere te zijn en dat gaat er niet uitkomen bij RBR, vooral niet met de Honda motor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef Driepink het volgende:
Nul haat tegen Ricciardo hier.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:43 schreef Driepink het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nul haat tegen Ricciardo hier.
Gun het Hulkenberg gewoon omdat ik denk dat hij nog steeds erg onderschat wordt
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het is geen haat, hulk wordt zwaar onderschat. Die is beter dan Bottas bijvoorbeeld. Ric krijgt 30 miljoen en dan verwacht je toch dat hij voor de hulk staat. Maar pas eerste kwali is nog vroeg. Maar gun het de hulk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |